Hop til indhold
Nyder fisse

Skønne damer midt/Vestsjælland

Recommended Posts

Hej 

Jeg kommer vidt omkring, og undrer mig over at man bolle i Roskilde med rumæner ect. Og indimellem med 2-3 forskellige danske piger i Holbæk området. Men der er ikke et fast sted i Holbæk omegn?? Så skal men til Slagelse eller Sorø, Næstved 

Savner er i det ikke? Jeg har knaldet i kirke eskildstrup, men kvaliteten varierer meget der. 

Jeg kender en polsk pige som jeg boller fast i Vejle, når hun er der. Hun vil sku gerne have et sted i Holbæk området, skriv hvis i har eller kender nogen som har. Ved at hjælpe hende, kan i hjælpe jer selv. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nyder fisse skrev, for 2 timer siden:

Hej 

Jeg kommer vidt omkring, og undrer mig over at man bolle i Roskilde med rumæner ect. Og indimellem med 2-3 forskellige danske piger i Holbæk området. Men der er ikke et fast sted i Holbæk omegn?? Så skal men til Slagelse eller Sorø, Næstved 

Savner er i det ikke? Jeg har knaldet i kirke eskildstrup, men kvaliteten varierer meget der. 

Jeg kender en polsk pige som jeg boller fast i Vejle, når hun er der. Hun vil sku gerne have et sted i Holbæk området, skriv hvis i har eller kender nogen som har. Ved at hjælpe hende, kan i hjælpe jer selv. 

Følger lige med 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Fyr1981 skrev, 1 time siden:

Følger lige med 

Du kan klikke på "følg dette" nederst på siden, så bliver du notificeret når det er nye indlæg i tråden.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...