Nyder fisse 119 Skrevet 6. December, 2021 Hej Jeg kommer vidt omkring, og undrer mig over at man bolle i Roskilde med rumæner ect. Og indimellem med 2-3 forskellige danske piger i Holbæk området. Men der er ikke et fast sted i Holbæk omegn?? Så skal men til Slagelse eller Sorø, Næstved Savner er i det ikke? Jeg har knaldet i kirke eskildstrup, men kvaliteten varierer meget der. Jeg kender en polsk pige som jeg boller fast i Vejle, når hun er der. Hun vil sku gerne have et sted i Holbæk området, skriv hvis i har eller kender nogen som har. Ved at hjælpe hende, kan i hjælpe jer selv. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fyr1981 4 Skrevet 6. December, 2021 Nyder fisse skrev, for 2 timer siden: Hej Jeg kommer vidt omkring, og undrer mig over at man bolle i Roskilde med rumæner ect. Og indimellem med 2-3 forskellige danske piger i Holbæk området. Men der er ikke et fast sted i Holbæk omegn?? Så skal men til Slagelse eller Sorø, Næstved Savner er i det ikke? Jeg har knaldet i kirke eskildstrup, men kvaliteten varierer meget der. Jeg kender en polsk pige som jeg boller fast i Vejle, når hun er der. Hun vil sku gerne have et sted i Holbæk området, skriv hvis i har eller kender nogen som har. Ved at hjælpe hende, kan i hjælpe jer selv. Følger lige med Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3080 Skrevet 6. December, 2021 Fyr1981 skrev, 1 time siden: Følger lige med Du kan klikke på "følg dette" nederst på siden, så bliver du notificeret når det er nye indlæg i tråden. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg