Hop til indhold

Skønne damer midt/Vestsjælland

Featured Replies

Skrevet

Hej 

Jeg kommer vidt omkring, og undrer mig over at man bolle i Roskilde med rumæner ect. Og indimellem med 2-3 forskellige danske piger i Holbæk området. Men der er ikke et fast sted i Holbæk omegn?? Så skal men til Slagelse eller Sorø, Næstved 

Savner er i det ikke? Jeg har knaldet i kirke eskildstrup, men kvaliteten varierer meget der. 

Jeg kender en polsk pige som jeg boller fast i Vejle, når hun er der. Hun vil sku gerne have et sted i Holbæk området, skriv hvis i har eller kender nogen som har. Ved at hjælpe hende, kan i hjælpe jer selv. 

Skrevet
Nyder fisse skrev, for 2 timer siden:

Hej 

Jeg kommer vidt omkring, og undrer mig over at man bolle i Roskilde med rumæner ect. Og indimellem med 2-3 forskellige danske piger i Holbæk området. Men der er ikke et fast sted i Holbæk omegn?? Så skal men til Slagelse eller Sorø, Næstved 

Savner er i det ikke? Jeg har knaldet i kirke eskildstrup, men kvaliteten varierer meget der. 

Jeg kender en polsk pige som jeg boller fast i Vejle, når hun er der. Hun vil sku gerne have et sted i Holbæk området, skriv hvis i har eller kender nogen som har. Ved at hjælpe hende, kan i hjælpe jer selv. 

Følger lige med 

Skrevet
Fyr1981 skrev, 1 time siden:

Følger lige med 

Du kan klikke på "følg dette" nederst på siden, så bliver du notificeret når det er nye indlæg i tråden.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.