Hop til indhold

Recommended Posts

exostar skrev, den 6.12.2021 at 11:39:

Tukta har været der ihvertfald 1/2 år

den anden kender jeg ikke

Ja kan du sige 1.5 år, hun har lovet at være her 2 år.

jeg prøver måske tirsdag i næste uge, at booke tid med begge to samtidig, men kun måske. Har nemlig heller ikke nået at besøge Sammy endnu, havde nemlig lige en Inessa i Odense som var mere vigtig at besøge i denne uge

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, den 7.12.2021 at 14:42:

Ja kan du sige 1.5 år, hun har lovet at være her 2 år.

jeg prøver måske tirsdag i næste uge, at booke tid med begge to samtidig, men kun måske. Har nemlig heller ikke nået at besøge Sammy endnu, havde nemlig lige en Inessa i Odense som var mere vigtig at besøge i denne uge

Ej det er fandme for dårligt.....Her står vi andre og tripper efter at høre nyt fra den front, og så render du rundt og hygger dig i Odense! :D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte Sammy idag.
Var på landevejen for at besøge et par kunder, men havde rigtig god tid imellem. 
Overvejede om jeg skulle skrive til en favorit, Ten i Vejle, men ville prøve noget nyt i dag, blot for spændingens skyld. Har hørt meget godt om stedet, men var mest interesseret i Sammy da jeg synes hun ser yngre og mere fast ud end Tukta.(har ikke prøvet Tukta, men bare ud fra billederne på AL) . Er selv under 40.

Skrev på nummeret fra AL og fik straks svar, at jeg bare kunne møde op. Blev mødt at en smilende Sammy der førte mig til det første værelse bag ved loungegruppen.

Hun spurgte ind til min ønsker og forsøgte at sælge mig en time. Jeg havde andre planer og ville springe massagedelen over og blot have sex og blow. Hun accepterede og vi afregnede.

Jeg tog et hurtigt bad og satte mig på briksen forventningsfuldt. Ind kom Sammy og begyndte med at spørge hvordan jeg ville starte . Jeg bad hende starte med et blow,  men hun foreslog at starte med at massere pikken med olie, fordi hun ikke tilbyder økoblow. (i hvert fald ikke inklusiv i den ydelse jeg havde købt) 

Massagen startede super fint og pikken stod snart klar til at få frakken på. Sammy satte kondom på og begyndte et lækkert blow imens hun masserede boller og mellemkød og tirrede med fingere længere mod syd. Jeg var nødt til at stoppe hende da hun virkelig kan sutte samtidig med hun ser mig dybt i øjenene. Hun stoppede op og gjorde som jeg bad hende om uden problemer. Hun forsatte bare og gjorde sig umage med at tilfredsstille mine behov i mit tempo. 

Snart var jeg klar til næste skridt. Bad hende stoppe med det ellers rigtig gode blow og komme tættere på. Hun satte fissen op til min pik. Hun sad på briksen på samme måde som mig og jeg kunne så stikke pikken dybt ind. Det var vildt frækt, for det virkede som om hun nød det og var klar. Der blev ikke brugt ekstra glidemidler, da hun var våd. Det virkede som om hun havde smit hæmningerne lidt nu. 

Lidt efter fortsatte vi en doggy som hun foreslog og efterfølgende bad jeg hende lægge sig på ryggen på briksen , så jeg kunne stå på gulvet og kneppe hende med god kontrol og udsigt. Under det meste af akten pillede hun ved sig selv og stønnede som om det var første gang hun havde sex. Der gik ikke længe så måtte jeg skyde den af imens hun lå på ryggen pillede ved sig selv og vred sig imens jeg knaldede hende hårdere og slikkede hendes brystvorter. 

Alt i alt en sød lækker pige på 30-35 år. Virker glad og fræk og serviceminded og stadig lidt uerfaren. Hun er ikke petite, men fast. Hun har gode unge bryster og fast krop. En stram våd fisse, der i dag var helt glat, våd og klar. 
 

Kommer nok og besøger hende igen :)  


 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...