bissus 6 Skrevet 27. August, 2013 Hej med jer, Da nye steder mange gange har et åbningstilbud, skyndte jeg mig at besøge dette sted. Stedet: Flot nyistandsat lejlighed med 3 sep værelser. Dejlig rent og pænt. Ligger på 1 sal og er nabo til en advokat Massagen: I august er der oliemassage til 300, som ejeren gør meget fint. Hun er 51 år, men meget flot. Endda høj & slank. Ekstra: Tilbyder HJ til 300, men kan sikkert forhandles Andre piger: Der er 2 andre lidt småbuttede, som vist har boet her nogle år. Menuen: (Ligner meget alle andre) Thai Olie Tantra Kontakt detaljer: Se venligst den ærede OD's liste /B Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
light 2 Skrevet 30. August, 2013 Hej Har kigge lidt på stedet, men synes ikke at det er særlig diskret. så jeg spørger lige lidt for at høre om det er besværet værd. Mutter er 51 år, men jeg synes det lyder lidt for gammelt til mig, men har hun en flot krop eller noget? De buttede piger der ventede var de flotte? Der er jo andre steder i området der byder på super god kvalitet, så jeg må lige høre om det er besøget værd? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
light 2 Skrevet 30. August, 2013 Glemte at spørge om der er mulighed for bad? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OrganDonor 315 Skrevet 30. August, 2013 Mutter er 51 år, men jeg synes det lyder lidt for gammelt til mig, men har hun en flot krop eller noget? Det synes jeg ikke, lidt for meget maveskind, der bærer præg af at have født en stribe unger. Men hun behøver jeg ikke at smide tøjet -OD Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
light 2 Skrevet 30. August, 2013 OD, he he - Du har ret, hun behøver naturligvis ikke smide tøjet, men jeg tænker når der længere oppe af gaden ligger et sted langt mere diskret og privat, med eksempelvis en pige som PIM, der er midt tyverne, slank, solbrun....så skal man oppe sig hvis man vil konkurrere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 30. August, 2013 OD, he he - Du har ret ... men jeg tænker når der længere oppe af gaden ligger et sted langt mere diskret og privat, med eksempelvis en pige som PIM, der er midt tyverne, slank, solbrun....så skal man oppe sig hvis man vil konkurrere.Jeg har læst, at en af mine gamle favoritter, Linda, er i Hørsholm, så hvis det er dér, har etablissementet afgjort et es i ærmet. Det kan anbefales afprøvet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OrganDonor 315 Skrevet 30. August, 2013 OD, he he - Du har ret, hun behøver naturligvis ikke smide tøjet, men jeg tænker når der længere oppe af gaden ligger et sted langt mere diskret og privat, med eksempelvis en pige som PIM, der er midt tyverne, slank, solbrun....så skal man oppe sig hvis man vil konkurrere. Wee kan slet ikke være med, når du nu sammenligner med Siri, som er blandt de bedste steder i Danmark, du vil blive skuffet. (http://www.siri-thaiwellness.dk/) Jeg har læst, at en af mine gamle favoritter, Linda, er i Hørsholm, så hvis det er dér, har etablissementet afgjort et es i ærmet. Det kan anbefales afprøvet. Linda er hos http://www.thaiwellnessmassage.dk/ og er ikke på højde med Siri, hvis det er smukke unge piger, i gode omgivelser, til en gang erotisk massage man går efter. -OD Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 30. August, 2013 Linda er hos http://www.thaiwellnessmassage.dk/ og er ikke på højde med Siri, hvis det er smukke unge piger, i gode omgivelser, til en gang erotisk massage man går efterTak for din præcisering, OD. Dit synspunkt kan jo diskuteres. Jeg går ud fra, at du med "Siri" mener det tidligere Exclusive. Her har du helt ret. Massagen var uovertruffen, men her vankede højst en svensker i påklædt tilstand. Linda, som jeg kender fra Bangkok i Hillerød, var derimod med på den værste. Og køn er hun også – kig blot på den af dig opgivne hjemmeside. Når hun var kommet ind og havde spurgt, hvad man ønskede og havde fået et forsigtigt udspil om oliemassage, gav hun altid med et grin et fast klem uden på forsiden af underbukserne. Så var kursen sat, og var man alligevel lidt tungnem, trak hun ned i trusserne, hvorved noget glatbarberet dukkede frem. Det blev altid bestemmende for dagsordenen. Hendes massage var ganske rigtigt ikke i Siri-klasse, og hendes BtB ikke på Nancy-niveau, men hun var moden, skør og meget charmerende. Det endte altid i et vellystent bum-bum. Så hvad der manglede i massage på det ene niveau, opvejedes af det andet. Jeg har stadig stor affektion for hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OrganDonor 315 Skrevet 30. August, 2013 Tak for din præcisering, OD. Dit synspunkt kan jo diskuteres. Jeg går ud fra, at du med "Siri" mener det tidligere Exclusive. Så har jeg måske ikke været præcis nok, og selvfølgelig kan synspunktet diskuteres Nu var det fordi at Light nævnte Pim, "som befinder sig lidt længere oppe ad gaden", altså i Hørsholm, Pim er hos Siri Thaiwellness i Hørsholm, http://www.siri-thaiwellness.dk/ som jeg også linkede til (mao. ikke det forhenværende Siri (Exclusive) på Frederiksberg). Og han nævner at han sammenligner med smukke, slanke 25 årige thaipiger som Pim, Mint og andre der er at finde hos Siri thaiwellnes i Hørsholm, her taler vi altså om Jintana niveau, dog med en langt bedre udstråling. Hvis det er den type Light går efter kan Wee slet ikke indfri hans forventninger, heller ikke Linda som er en helt anden type/oplevelse, mere til til det fuldfrække som du også nævner. -OD Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 30. August, 2013 Tak for præciseringen. Siri synes efterhånden at være en massebetegnelse . Når du nu anfører Jintana, er jeg helt klar over niveauet. Kun glædeligt, at de andre, du nævner, er i samme klasse, men mere "verdensåbne". Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr.B 3 Skrevet 31. August, 2013 Hej ! Hvad koster "bombom" hos Linda ? og hvor finder jeg ODs liste ? :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr.B 3 Skrevet 31. August, 2013 Hej ! Hvad koster bumbum med Linda ? og hvor finder jeg ODs liste ? :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 31. August, 2013 Hej ! Hvad koster bumbum med Linda ? og hvor finder jeg ODs liste ? Du skal regne med 1.500. Det gav jeg for 1,5 år siden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 31. August, 2013 OD fantastiske liste finder du i efterlysninger thai. Søg thailisten Sjælland. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mekko 32 Skrevet 1. September, 2013 Jeg vil give OD ret i at Wee Thai ikke kan måle sig med SIRI i Hørsholm. Jeg var forbi SIRI den anden dag og de skifter åbenbart massører en gang i mellem, men holder dog fast i at massørerne er yngre modeller, hvilket er mit foretrukne. Jeg har fået massage af PIM, og det var fantastisk, men her den anden dag mødte jeg en anden pige. En yngre model 24-28 år, som var helt speciel. Kropsform var buttet, men man bemærkede det simpelthen ikke fordi hun havde et helt igennem frækt smil, fræk udstråling, super massage og en helt igennem speciel oplevelse. Hun hed Kati/Katy eller sådan noget - ikke specielt Thailandsk i forhold hvad de hedder nogen gange. Jeg ved ikke om der er tale om speciel service til fordi jeg kommer tit, eller om vi bare connected, men spændende og ekstremt pirrende var det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tzatiki Skrevet 2. September, 2013 En yngre model 24-28 år, som var helt speciel. Kropsform var buttet, men man bemærkede det simpelthen ikke fordi hun havde et helt igennem frækt smil, fræk udstråling, super massage og en helt igennem speciel oplevelse. Hun hed Kati/Katy eller sådan noget - ikke specielt Thailandsk i forhold hvad de hedder nogen gange. Jeg ved ikke om der er tale om speciel service til fordi jeg kommer tit, eller om vi bare connected, men spændende og ekstremt pirrende var det. Åh, hvor er jeg glad for at høre, at Katy er tilbage! Jeg giver dig ret i, at den pige er helt speciel. Nåede kun at besøge hende éen gang inden hun, tilsyneladende, tog til Thailand. Den dag var jeg ikke i stødet til mere end en gang massage....altså indtil Katy gik igang. She is really special /T. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammel rotte 1351 Skrevet 2. September, 2013 Hejsa, også jeg kan bekræfte at Kathy er tilbage og hun er en ener!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
unip 684 Skrevet 3. September, 2013 Mange tak for tråden. Siri må prøves. Kan man forhandle sig til hele pakken ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
light 2 Skrevet 3. September, 2013 Hej Unip Det kan man nok de fleste steder, men må indrømme hvis jeg vil have fuld pakke så tager jeg til et sted der åbenlyst reklamere for det, men det er efterhånden meget sjældent. Jeg synes det er cool at få massage og se hvad der "sker" spændings momentet er bare så fedt når man når til det punkt hvor man bare betaler prisen fordi spændingen er oppe arbejdet over en times massage. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
unip 684 Skrevet 3. September, 2013 Hej Du har helt ret ... jeg besøgte Siri i aften. Mødte Jasmin ... sød pige, først i 30'erne, ikke så høj, lidt tæt, med flotte "jader". Fuld pakke kom på plads uden problemer. Det var super hyggeligt. Hun kan godt lide sex. Havde ikke været i DK særlig længe. Så mon ikke, at hun er her et par måneder. Hendes thai massage (uden olie) var fin, den med olie gik over i pirring, ... hvilket også var "hyggeligt" :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OrganDonor 315 Skrevet 3. September, 2013 Havde ikke været i DK særlig længe. Så mon ikke, at hun er her et par måneder. Jasmin har været på stedet fra de åbnede for ca. et år siden, hun er også nævnt i andre tråde om stedet. -OD Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bambota 103 Skrevet 4. September, 2013 Et besøg forleden hos WEE, Jeg var forbi forleden og det var en glad, smilende og talende værtinde der mødte mig og hun gjorde alt hvad hun kunne for at sørge godt for mig. Men men - jeg syntes at massagen i topklassen udeblev. En lille svensker blev det dog til - havde ellers besluttet mig for ikke at skulle have den - but shit happens ... samlet pris 700. fra en 1-10 skale: massage:5 svenskeren:6 Pris: 3 Kommer igen: nej det tror jeg ikke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Per1945 0 Skrevet 2. November, 2013 Hej. Jeg har lige været der hos Wee og synes rigtigt godt om... Rent, flot og super hyggeligt. Matha er meget dygtig og søde og smuk pige Kommer igen..... JA 100% Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
light 2 Skrevet 10. November, 2013 Min oplevelse de sidste 2 gange da jeg var forbi var at der var 2 eller 3 piger, enten gammel eller tykke. Jeg igen hver gang, men det kunne jo være at jeg skulle prøve en omgang. Per, Kunne du beskrive lidt hvordan Matha ser ud? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg