Hop til indhold

Mayuree vs suksabay

Featured Replies

Skrevet
Diller1992 skrev, for 19 minutter siden:

Hvem giver mest/bedst pirring ?

Bynavn og link vil øge chancen for, at du får et brugbart svar.

Skrevet
Diller1992 skrev, for 5 timer siden:

Roger Rabbit har da fuldstændig ret !!   men  begge steder er meget omtalt herinde :  særligt omkring  udførelse  af  super massage ,

med sensuel touch ,uden sex, menes , som nogen siger ,  GRØN  massage  .

Jeg er sikker på , at rigtig mange ved hvem du hentyder til !!!   Men et godt råd :   Skriv navnene i søgefeltet  ,  og bingo du finder delte meninger , og kan så derefter ,

danne dig et billede af,  hvor du skal starte  med at få en god massage med hvad du kalder pirring .

Good look !

Skrevet
Diller1992 skrev, for 5 timer siden:

Du skal bede om at få flyttet dit indlæg til efterlysning

Skrevet

Det må vist være en smagssag. Hvis massagen er vigtig for dig, vil jeg anbefale Mayuree. Hos Suksabay er den del ofte lidt sjusket.

Men hos Mayuree er det kun hende selv, der pirrer. Mens det hos Suksabay er alle damerne. Der er kommet et par nye her og det er det bestemt ikke blevet dårligere af :-) 

Tænker tit på om de kvindelige kunder får samme pirrende service :-)

Skrevet
Prikken skrev, Lige nu:

Men hos Mayuree er det kun hende selv, der pirrer

Nja, jeg har nu fået lækker pirring både af en noget ældre dame, og også af en ung og utroligt delikat pige, som gerne ville mere, men ikke turde. Men det er noget tid siden. 

Skrevet
Aarhuselsker skrev, for 30 minutter siden:

Nja, jeg har nu fået lækker pirring både af en noget ældre dame, og også af en ung og utroligt delikat pige, som gerne ville mere, men ikke turde. Men det er noget tid siden. 

Jojo, men du har jo også en speciel charme...eller måske har du viftet med bilnøglerne til din BMW/Hanomag :-)

Skrevet
Prikken skrev, 1 time siden:

Det må vist være en smagssag. Hvis massagen er vigtig for dig, vil jeg anbefale Mayuree. Hos Suksabay er den del ofte lidt sjusket.

Men hos Mayuree er det kun hende selv, der pirrer. Mens det hos Suksabay er alle damerne. Der er kommet et par nye her og det er det bestemt ikke blevet dårligere af :-)

Tænker tit på om de kvindelige kunder får samme pirrende service :-)

Hvor i landet ligger Suksabay?

Skrevet
FAT skrev, for 21 minutter siden:

Hvor i landet ligger Suksabay?

Fejl indlæg

Redigeret af Aarhuselsker

Skrevet
Aarhuselsker skrev, for 13 minutter siden:
Det må være denne

Saibua Thai Massage

Silkeborgvej 178
8000 Aarhus C

Nej, nej, helt forkert...Suksabay ligger i Rønde, find dem på Google eller FB. Indehaver har tidligere arbejdet hos Mayuree.

Skrevet
Prikken skrev, for 2 minutter siden:

Nej, nej, helt forkert...Suksabay ligger i Rønde, find dem på Google eller FB. Indehaver har tidligere arbejdet hos Mayuree.

Ahh, har slettet min henvisning

Skrevet
Prikken skrev, for 8 timer siden:

Hvor F ligger Rønne er det ikke på Bornholm eller Sjælland? Alt afhængig af stave måde, mener det må være Bornholm :huh:

Skrevet
Tv 2 skrev, for 21 minutter siden:

Hvor F ligger Rønne er det ikke på Bornholm eller Sjælland? Alt afhængig af stave måde, mener det må være Bornholm :huh:

RønDe, ikke Rønne! Og det ligger på Djursland.

Skrevet
Tv 2 skrev, for 19 minutter siden:

Prøv at skrive Rønde på Google maps !  og du vil se hvor på Verdenskortet hvor  byen findes  ,     Nemlig Syd Djursland,    og Mayuree 

findes i Skødstrup som er ca 15 km øst for Aarhus  mod Grenå.

Skrevet

Ahmm for den da, troede et blot øjeblik det var New Zeeland, men åben bart blot på Djursland, nu er jeg også med :lol:

Skrevet

Tja ,tror ikke helt du har forstået ,hvad jeg har skrevet  gennem tiderne .

Bor i NZ   ,men har altid arbejdet for Dansk firma med afdelinger i  mange lande .  Har tilhørt vores afdelinger  i NZ og AUS   i de sidste mange år , men har også 

arbejdet udfra  Singapore , Thailand , Indonesia hvor jeg også boede.

Normalt er jeg ikke så ofte i DK  som de sidste 2 år   , dels  har vi travlt her i DK og dels har Corona cirkuset  gjort at jeg ,

arbejder   i længere perioder her i DK   .

Håber det også giver dig lidt bedre forståelse , i stedet for en dum kommentar .

Egentlig ,  hvis  du vil vide mere , så skriv dog personligt , så vi  ikke mundhugges her og forstyre andre .

Kan du have en god aften og rigtig god jul til dig  TV 2  NYHEDERNE

• 3 months later...
Skrevet
  • Author

Ved suksabay syntes jeg pirringen forsvinder når man er vendt om på ryggen, hvordan er mayuree der?

Skrevet

Jeg er klart tilhænger af mayuree, spændende og fræk pirring . dog ingen sex eller andre ydelser.
Stadigvæk en af de bedre massager. Både hårdt som blidt.

Skrevet
Diller1992 skrev, 1 time siden:

Ved suksabay syntes jeg pirringen forsvinder når man er vendt om på ryggen, hvordan er mayuree der?

Åh jo, men ingen er de 2 ønsker at blive omtalt herinde, det må man vel  respektere og selv på Eg, da de begge er grøn sted :rolleyes:

Skrevet
  • Author
LiderligJyde skrev, for 5 timer siden:

Jeg er klart tilhænger af mayuree, spændende og fræk pirring . dog ingen sex eller andre ydelser.
Stadigvæk en af de bedre massager. Både hårdt som blidt.

Også når du ligger på ryggen?

Skrevet
Diller1992 skrev, Lige nu:

Også når du ligger på ryggen?

Altså ingen sex/handjob. Men blide stref her og der.
Kommer man efter sex eller happy ending, så er det bestemt ikke stedet.

Skrevet
  • Author
LiderligJyde skrev, for 2 minutter siden:

Altså ingen sex/handjob. Men blide stref her og der.
Kommer man efter sex eller happy ending, så er det bestemt ikke stedet.

Er kun ude efter pirring, blev lodt skuffet ved suksabay, det var helt vildt imens jeg lå på maven, men efter vend om, så vat der ikk mere at komme efter

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.