Hop til indhold
Liderbukken

Massage af to piger samtidig i Århus

Recommended Posts

Er der nogen, der kan anbefale et thaisted i Århus, hvor de har prøvet af få massage af to piger samtidigt? Altså hvor man har bestilt det og ikke bare været heldig at der kommer en ekstra pige.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der nogen, der kan anbefale et thaisted i Århus, hvor de har prøvet af få massage af to piger samtidigt? Altså hvor man har bestilt det og ikke bare været heldig at der kommer en ekstra pige.

Har prøvet det hos n&n på oddervej, det kan på det højeste anbefales herfra, 2 hænder der dejligt, 4 hænder er himmelen. :-)

-er blevet tilbudt det på hedemannsgade 4, dog ikke prøvet endnu

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Det største problem er vel at der ikke er mange steder der er to på arbejde samtidig. Der er egentlig kun NN, Hedemannsgade, Nima, Chaba og så den i Viby. Vil tro du kan bestille massage af to, hvis du gør det dagen før. Men om du kan få ekstra af begge samtidig, det tvivler jeg på. Chabe måske, men de er jo ikke kendte for kanon massage :D

Men glæder mig til at følge dig på din opdagelses rejse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg har for ca. en måned siden fået massage af to piger samtidig på Vester Ringgade 70 (se tlf. mm.på OD's liste) Ringede dagen i forvejen og aftalte massage af 2 piger og det kostede 500 kr. - det er deres normalpris, og var bare så godt. jeg blev tilbudt et tilkøb, men havde kun 500 kr. med. Prøv det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Jeg har for ca. en måned siden fået massage af to piger samtidig på Vester Ringgade 70 (se tlf. mm.på OD's liste) Ringede dagen i forvejen og aftalte massage af 2 piger og det kostede 500 kr. - det er deres normalpris, og var bare så godt. jeg blev tilbudt et tilkøb, men havde kun 500 kr. med. Prøv det.

Sjovt. Har ellers altid hørt at Vester Ringgade er et rent massage sted?

Man lærer immer noget nyt,

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sjovt. Har ellers altid hørt at Vester Ringgade er et rent massage sted?

Man lærer immer noget nyt,

Den er ikke markeret grøn på ODs liste, men der er måske fordi, den er blevet ændret efter Påfugls oplevelse?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den er ikke markeret grøn på ODs liste, men der er måske fordi, den er blevet ændret efter Påfugls oplevelse?

Nej jeg har ikke ændret den, man kan altid se på stedet hvornår den sidst er opdateret,

"Updated Apr 18"

-OD

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...