Fyr1981 4 Skrevet 5. December, 2021 Hej Søger denne skønne ladyboy. Det nummer jeg har virker ikke mere. Har også billeder af hende, men må jo ikke deles her.. Håber der nogen der har kontakt med hende. Og måske kan skabe kontakt til hende.. Vi nåede aldrig at mødes, men hun skulle ha taget min ladyboy mødom, og hun virker bare rigtig skøn. Så venter stadig på mit første besøg håber nogen kan være behjælpelig.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kim Madsen 850 Skrevet 5. December, 2021 Fyr1981 skrev, for 18 minutter siden: Hej Søger denne skønne ladyboy. Det nummer jeg har virker ikke mere. Har også billeder af hende, men må jo ikke deles her.. Håber der nogen der har kontakt med hende. Og måske kan skabe kontakt til hende.. Vi nåede aldrig at mødes, men hun skulle ha taget min ladyboy mødom, og hun virker bare rigtig skøn. Så venter stadig på mit første besøg håber nogen kan være behjælpelig.. Hvor i landet befinder vi os i.? Vil gerne se de billeder du har. Har et par kontakter i tåstrup. Send PM 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fyr1981 4 Skrevet 5. December, 2021 Mener bestemt det er Tåstrup Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mister12 524 Skrevet 5. December, 2021 Fyr1981 skrev, for 40 minutter siden: Hej Søger denne skønne ladyboy. Det nummer jeg har virker ikke mere. Har også billeder af hende, men må jo ikke deles her.. Håber der nogen der har kontakt med hende. Og måske kan skabe kontakt til hende.. Vi nåede aldrig at mødes, men hun skulle ha taget min ladyboy mødom, og hun virker bare rigtig skøn. Så venter stadig på mit første besøg håber nogen kan være behjælpelig.. Er det hende her du mener? http://www.shemalewiki.com/?id=987&profileid=6803&lan=da Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fyr1981 4 Skrevet 5. December, 2021 Mister12 skrev, for 3 minutter siden: Er det hende her du mener? http://www.shemalewiki.com/?id=987&profileid=6803&lan=da Jaaa har du kontakt ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
real Sugardaddy 53 Skrevet 18. December, 2021 Hun er i Tyskland - og vi skal ikke forvente at se hende i DK i den nærmeste fremtid. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fyr1981 4 Skrevet 18. December, 2021 real Sugardaddy skrev, for 3 timer siden: Hun er i Tyskland - og vi skal ikke forvente at se hende i DK i den nærmeste fremtid. Øv øv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg