Hop til indhold
Fyr1981

Linda shalisa Thai

Recommended Posts

Hej

Søger denne skønne ladyboy. Det nummer jeg har virker ikke mere. Har også billeder af hende, men må jo ikke deles her..
 

Håber der nogen der har kontakt med hende. Og måske kan skabe kontakt til hende..

 

Vi nåede aldrig at mødes, men hun skulle ha taget min ladyboy mødom, og hun virker bare rigtig skøn. Så venter stadig på mit første besøg
 

håber nogen kan være behjælpelig..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fyr1981 skrev, for 18 minutter siden:

Hej

Søger denne skønne ladyboy. Det nummer jeg har virker ikke mere. Har også billeder af hende, men må jo ikke deles her..
 

Håber der nogen der har kontakt med hende. Og måske kan skabe kontakt til hende..

 

Vi nåede aldrig at mødes, men hun skulle ha taget min ladyboy mødom, og hun virker bare rigtig skøn. Så venter stadig på mit første besøg
 

håber nogen kan være behjælpelig..

Hvor i landet befinder vi os i.? Vil gerne se de billeder du har. Har et par kontakter i tåstrup. Send PM

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fyr1981 skrev, for 40 minutter siden:

Hej

Søger denne skønne ladyboy. Det nummer jeg har virker ikke mere. Har også billeder af hende, men må jo ikke deles her..
 

Håber der nogen der har kontakt med hende. Og måske kan skabe kontakt til hende..

 

Vi nåede aldrig at mødes, men hun skulle ha taget min ladyboy mødom, og hun virker bare rigtig skøn. Så venter stadig på mit første besøg
 

håber nogen kan være behjælpelig..

Er det hende her du mener?

http://www.shemalewiki.com/?id=987&profileid=6803&lan=da

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...