Hop til indhold
Oldtimer

En på opleveren i Berlin, en knapt så god en. Caligula

Recommended Posts

Havde jo efterlyst lidt anderledes oplevelser i Berlin end Artemis og bordel. Begge dele har jeg prøvet og har haft fortrinlige oplevelser. Denne gang var tiden ikke til Artemis og bordeller nåede jeg heller ikke at afsøge, så jeg besøgte Caligula.

Konklusionen først: Don't

Jeg ankom en varm eftermiddag til Caligula http://www.caligula-berlin.de/

De har om eftermiddagen "happyhour" hvor entreen er 79 €. Betalte med to halvtredsere og fik en tyver tilbage. Snydt for en €, ikke det store, men mon det er kendetegnende? tænkte jeg.

Indefor blev man mødt af stedets mest appetitlige kvinde, som er en slags floormanager. Hun forklarede konceptet: Baren gratis undtagen "Sekt und Champagner", kvinderne (ikke piger) inklusiv i entreen (blovjob med gummi og knald max. 20 minutter) ekstra fremgår af en prisliste i rummene. Når kvinderne "danser" er de ledige, så blot spørg. (hun er desværre ikke blandt dem man kan lege med, hun så faktisk mest spændende ud)

OK, fik et glas lunkent vand i baren og så mig lidt omkring. Først for vrikkede en OK-udseende forholdsvis ung kvinde, derefter et par husmoder modeller og til slut, en rimeligt udseende "naboens kone" model.

Hende valgte jeg som mit første forsøg. På værelset tog jeg tøjet af og ventede fem minutter eller så, hvorpå hun kom ind. Det varmeste,der foregik mellem os var udvekslingen af håndtryk og presentationen (Elisa). På med kondommet på en halvfed minitimer, ikke den bedste start. Hun suttede dog så minitimeren blev interesseret. "Wilsst du ficken?" Ja, da. Hun om på ryggen og jeg ville lige snuse lidt fisseduft, men næh nej, jeg måtte ikke komme til. Glidecreme på og ind med den. Ikke særligt inspirerende. Nåhja, jeg havde været afholdende længe, så tilsidst blev der fyldt lidt i kondommet. Det hyggeligste var bagefter, hvor hun lå og puttede lidt ind til mig og næsten faldt i søvn. Bedømmelse, hun var koldere end min vand og lige så livlig som en vandrende pind.

Tilbage i baren blev der pludseligt budt på mavedans. D.v.s. stedets vel nok kønneste kvinde, stillede sig op på en danseplatform iklædt bikini og møntbesat skørt, hvorpå hun primært vrikkede med numsen og rakte armene i vejret. Men hun var OK at se på. Bagefter skiftede musikken og hun dansede lidt rundt og strippede. Det var eftermiddagens bedste oplevelse.

Efter mave-/stripdansen kom hun ind igen og gik op på platformen. Jeg sad og lurede, men ingen andre lagde billet ind, så det gjorde jeg.

Mimi, som hun kaldte sig, var naboens appetitlige datter, men så heller ikke mere. Akten var generelt af samme skuffe som før, altså ikke noget at skrive hjem om. Jeg kneppede hende dog lidt længere tid, da jeg jo lige havde skudt opsparingen af. Men som sagt ikke noget særligt.

Betalingen til pigerne foregår ved at man afleverer en "kneppedollar" til pigen. Mimi glemte sin, men den fik hun da hun gik på platformen igen. Hvorpå jeg forlod etablissementet.

De prostituerede er tilsyneladende alle fra Bulgarien og ikke særligt engagerede. Da en af sangene begyndt med "Let's go" sang en af danserne videre med "Let's go home". Ingen af dem var særligt smilende og man fik fornemmelsen af at onanere i en levende fisse. Ikke særlig fedt.

Stedet er slidt, gulvene i knepperummene knirker, sengene er forsynet med faconsyede lagener med huller. På lagenet ligger et diminutivt håndklæde, der genbruges. Din udvalgte medbringer et almindeligt håndklæde, som man ligger på. Det tager hun dog med ud. Der er ingen mulighed for bad. Der er en håndvask på værelset, hvor man kan vaske sig lidt.

Så som den indledende konklusion siger: Don't! det er billigt, men ringe, faktisk ringere end Airport-Mushis (Tidligere pussy-club), hvor jeg har været engang for nogle år siden. Mit råd, er du i Berlin og er trængende, men uden mulighed for Artemis eller bordel, så brug din højre hånd!

Venligst Oldtimer

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg vil nu sige, at dette lyder som i den lave ende, selv for flatrates. Det var da i hvert fald en anden historie på Pauschalclub i Münster, dengang jeg var forbi der, og de beretninger, der tidligere har været fra Optasia i Hamburg, er da også langt over dette niveau. Så jeg synes ikke at man bare kan sige at flatrates generelt er ringe ud fra denne historie. Men de andre steder ligger så også lidt højere i pris. Pauschalklub en del højere med 150 EUR, selv om det er langt fra hvad folk bruger på FKK...

Men for en klub, FKK eller flatrate, vil jeg sige at det, at der ikke er mulighed for bad, i sig selv vil få mig til at springe stedet over. Det siger en del om standarden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg generalisere, der er enkelte flatrates hvor niveauet ligger lidt over andre,

men generelle problemer med flatrate, er at alt skal være billigt så det er sparet på alt.

Pigerne tjener lidt, er mindre engageret og de vil have du skal komme inden for 15-20min, der er stress på. Pigerne holder ikke ret længe så disse steder, nye og friske piger giver måske god service i starten men bliver trætte og uengageret i længden, det er helt forståeligt med det stress niveau der er med skiftende mænd med små 15-20min sex.

I kan spørge jer selv hvorfor skulle pigerne yde topservice, hvad er skulle motivationen være her ?

Der kommer en masse mænd som bare skal køres igennem med maskine-sex.

Jeg har prøvet flatrates og synes man får meget sex for pengene, men det er ofte maskine-sex i for kort tid til mig, jeg foretrækker FKK, det hænder jeg besøger flatrates men så skal det afsluttes med FKK ellers føles det som en lunkent oplevelse. En kombi af flatrates og FKK er en god model som er budget venligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gaffer

Yep, har også prøvet "the flat concept" en enkelt gang og måske var fejlen at det var efter FKK og ikke omvendt. FKK er toppen :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, Nille havde advaret m at det nok ikke var godt, men at det var så ringe havde jeg ikke troet. Havde stedet været nogenlunde pænt, eller pigerne nogenlunde servicemindede, havde det kunnet gå an.

Man kan ikke sammenligne Flatrate med FKK, klientellet er anderledes, pigerne er anderledes o.s.v. Nogle er til det ene andre til det andet.

Dette var min anden Flatrate oplevelse og sikkert også min sidste.

Men en oplevelse, det vardet!

Mvh

OT

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...