Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg ser af og til en pige skrive at hun er "tonet"

Jeg må indrømme at jeg ikke er helt med på hvad der menes - nogen, der kan give en nærmere definition.

Skrevet

Med tonet menes, at hun er trimmet og har bygget muskelmasse på og nedbragt sin fedtprocent, så musklerne fremstår mere markerede uden at være “body-builder agtige”.

Skrevet
Jernsvinet skrev, den 5.12.2021 at 02:00:

Jeg ser af og til en pige skrive at hun er "tonet"

Jeg må indrømme at jeg ikke er helt med på hvad der menes - nogen, der kan give en nærmere definition.

Hvor har du set det henne? Eeeeeelsker piger med noget muskelmasse :)

Skrevet
  • Author
GustavCarl skrev, for 1 time siden:

Hvor har du set det henne? Eeeeeelsker piger med noget muskelmasse :)

Jeg har set det flere steder - men syntes nu ikke stor muskelmasse var det jeg først kom til at tænke på, når jeg så deres billeder - snarere noget med masser at ulækre tatoveringer her og der og mellem brysterne + hævede øjenbryn, tygge læber osv.

Roger Rabbit skrev, den 5.12.2021 at 02:14:

Med tonet menes, at hun er trimmet og har bygget muskelmasse på og nedbragt sin fedtprocent, så musklerne fremstår mere markerede uden at være “body-builder agtige”.

Det ville jeg jo kalde atletisk ;-)

Skrevet

Er du sikker på der ikke menes hun har fået hårfarverne justeret lidt mørkere, evt både top og bund. Bund hvis hun har hår på kussen 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.