Ham der gutten 141 Skrevet 4. December, 2021 (edited) https://annoncelight.dk/showad/325856 Selvom Hottie er anmeldt før, så vil jeg da lige fortælle kort om mit besøg hos Hottie. Jeg skrev til hende og spurgte om hun havde tid og hvor hun ca. huserede. Hun vendte hurtigt tilbage med delvis adresse og at hun havde tid. Vi aftalte nærmere og blev enig om tid og pris. Det blev til 30 min gfe, blow med og sex i forskellige stillinger. Jeg ankom til adressen, hvor der er gode parkerings muligheder, den er dog ikke super diskret, men man kan komme rimelig ubeset ind og ud og den var pæn og ren. Jeg måtte lige vente de traditionelle 5 min på gaden inden jeg blev lukket ind. Lejligheden er en fin 3 værelses på 1. Sal. Jeg er ikke 100% sikker på det er pigen på billederne, alderen er vist også sat lidt lavere. Men hun ser godt ud og har en god krop, små søde bryster (god håndfuld). Hun er sød og nærværende og havde ikke travlt. Blowet var ganske godt og dybt, sexen var også ganske god med små støn. Stedet = 7/10 Sexen = 8/10 Blow = 8/10 Pigen = 9/10 Gentagelse = 9/10 Skal lige siges at hun tager hjem senere på måneden. Yderlige var der 2 andre piger i lejligheden, dog ved jeg ikke hvem de var. Måske nogen kan hjælpe her Så alt i alt en god oplevelse og jeg kan godt anbefale hende Redigeret 4. December, 2021 af Ham der gutten 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hottie 386 Skrevet 4. December, 2021 Thank you very much for the review, next time it will be better. My dear ones, I try to behave like a girlfriend with you, but the tastes are not discussed. In addition, I work much better with kissing, I don't know exactly who is behind this review, but we certainly didn't kiss ... like sex is cold without kissing. the pictures belong to me 100%, but in some I had extensions and I was lighter blonde. I kiss you and wish you a beautiful evening. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hottie 386 Skrevet 4. December, 2021 Hottie skrev, 1 time siden: Thank you very much for the review, next time it will be better. My dear ones, I try to behave like a girlfriend with you. the pictures belong to me 100%, but in some I had extensions and I was lighter blonde. I kiss you and wish you a beautiful evening. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ham der gutten 141 Skrevet 5. December, 2021 Hottie skrev, for 12 timer siden: Thank you very much for the review, next time it will be better. My dear ones, I try to behave like a girlfriend with you, but the tastes are not discussed. In addition, I work much better with kissing, I don't know exactly who is behind this review, but we certainly didn't kiss ... like sex is cold without kissing. the pictures belong to me 100%, but in some I had extensions and I was lighter blonde. I kiss you and wish you a beautiful evening. No we didn`t kiss and that was my choice, because I have a bit of a cold (NOT CORONA) so i didnt want to infect you. Yes kissing could have been good, but you did a fine job without. My grades problably could have been higher, but there should always be room for improvements and nothing is perfect i think you should upgrade your pictures, so they are more current and theres diffently nothing wrong with the current body. But that just my oppinion/advice all in all i had a good time 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mr. Sensual Skrevet 8. Maj, 2022 Hottie skrev, den 4.12.2021 at 23:30: Thank you very much for the review, next time it will be better. My dear ones, I try to behave like a girlfriend with you, but the tastes are not discussed. In addition, I work much better with kissing, I don't know exactly who is behind this review, but we certainly didn't kiss ... like sex is cold without kissing. the pictures belong to me 100%, but in some I had extensions and I was lighter blonde. I kiss you and wish you a beautiful evening. You are so kind, educated and sweet. I can feel it from the way you answer here on EG. I shall certainly book you well in advance, before I soon go to Århus. Compliments from Mr. Sensual Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5194 Skrevet 8. Maj, 2022 Mr. Sensual skrev, Lige nu: You are so kind, educated and sweet. I can feel it from the way you answer here on EG. I shall certainly book you well in advance, before I soon go to Århus. Compliments from Mr. Sensual Du ved godt at der er flere andre mænd der besøger denne populære pige? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mr. Sensual Skrevet 8. Maj, 2022 AalborgLook skrev, Lige nu: Du ved godt at der er flere andre mænd der besøger denne populære pige? Havde det godt nok på fornemmelsen. Og? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slowhead 267 Skrevet 9. Maj, 2022 AalborgLook skrev, for 13 timer siden: Du ved godt at der er flere andre mænd der besøger denne populære pige? Arrrgh…hvad! Troede ikke, at der var flere som besøgte min ynglings GP’er. Hun kan godt nok være lidt svær at lave aftaler med, men jeg troede kun, det var fordi, hun lavede stramaj. kan ikke tro at andre besøger denne fantastiske kvinde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5194 Skrevet 9. Maj, 2022 Slowhead skrev, for 44 minutter siden: Arrrgh…hvad! Troede ikke, at der var flere som besøgte min ynglings GP’er. Hun kan godt nok være lidt svær at lave aftaler med, men jeg troede kun, det var fordi, hun lavede stramaj. kan ikke tro at andre besøger denne fantastiske kvinde I know... det er en stor overraskelse for visse brugere, som bliver børnefornærmet når de opdager er en GP har flere kunder samme dag som dem Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Emko 1 Skrevet 9. Maj, 2022 Jeg skrev til Hottie,om fredagen hun svarede med det samme. Jeg kan første besøge henne om mandagen. Weekend var lang. Enlig kom mandag ,jeg kører i god tid og selvfølgelig møder jeg 20 min for tidligt. Til sidst, kommer jeg op i lejligheden og hun ventede på mig ved døren. Hun havde fræk undertøj på og vi gik på værelse. Jeg havde 45 min og hver eneste minut , jeg nød med henne. Hin er værd og besøge igen. Vi ses Hottie snart 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Klinge 202 Skrevet 13. Maj, 2022 Kan det virkelig passe ? , så mange positive reviews om Hottie- Var nødt til at efterprøve det – bestiller en tid tre dage frem, intet problem – får fri fra arbejde, intet problem – får tanken fyldt op, intet problem udover det er dyrt . klar til at køre 200 km til Århus, bekræfter lige aftalen, intet problem og får hendes bekræftelse. Får endelig adresse ved ankomst, intet problem udover man lige skulle finde ud af parkeringsapp Træder ind i lejligheden og møder den skønneste kvinde i trusser og BH. Tilbyder bad men kun koldt vand, et problem da jeg hader koldt brusebad, så det sprænger jeg over. Havde bestilt en time med GFE kys samt en speciel fetisch, som jeg tænder på. Startede med langt vidunderligt tungekys, mens jeg følte på hendes vidunderlige baller, efter lang tids kyssen røg hendes bh som havde dækket de skønneste faste bryster og hendes trusser med den skønneste glatbarberet fisse og vi lagde os på sengen og fortsatte seancen med det bestilte. Helt sikkert – absolut en af de bedste GFE oplevelser jeg har oplevet til dato, hvor der også var tid til en snak med denne unge smukke charmerende bedårende intelligente kvinde omkring livets forhold. Hold da op, hvor er den mand heldig hun formodentlig finder på et tidspunkt. Men indtil da må vi nyde hendes tilstedeværelse i Århus og hun var bestemt alle km værd og fordelen ved den lange tur at man havde to timer til at prøve at genopleve det, mens man stadig havde det i hukommelsen Men summa summarum , så kan jeg kun tilslutte mig alle de positive reviews og mit problem er, at jeg ikke kan besøge hende hver uge. Men en enkelt feriedag om måneden er da i mine overvejelser. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hottie 386 Skrevet 13. Maj, 2022 Awww thank you ! I hope you had a pleasant trip. thank you for all this nice words ! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ChoosyVery 903 Skrevet 19. Maj, 2022 Der er flere tråde jeg kunne vælge at tilføje min enighed i, men nu blvier det så denne her: Jeg har i mellemtiden også været forbi Hottie, og ja, hun er noget ganske særligt. Helt naturlig krop og en totalt lækker een af slagsen - men dertil også en virkelig sympatisk, sød og intelligent pige, som man kan tale med og håber det bedste for. Har aldrig prøvet noget lignende, og det bliver ikke mit sidste besøg. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg