Hop til indhold

Goldenshower lidt domi

Featured Replies

Skrevet

Hej

Kender ikke Maria Luxx, men kan absolut anbefale Angelina. Jeg har været hos hende en enkelt gang og hun gav i hvert fald fuld valuta for pengene. Angelina har en flot fast krop og hun er MEGET tusset (det er photoshoppet ud af billederne) så man skal helt sikkert ikke være Tatoo forskrækket. Hun er superlækker, synes jeg

Skrevet
  • Author
serveU skrev, for 5 timer siden:

Hej

Kender ikke Maria Luxx, men kan absolut anbefale Angelina. Jeg har været hos hende en enkelt gang og hun gav i hvert fald fuld valuta for pengene. Angelina har en flot fast krop og hun er MEGET tusset (det er photoshoppet ud af billederne) så man skal helt sikkert ikke være Tatoo forskrækket. Hun er superlækker, synes jeg  

Ok er ikke forskrækket over tatovereninger . 

Ved du hvordan hendes goldenshower er 

Skrevet
kad skrev, for 22 timer siden:

Nej, det prøvede jeg ikke. Men gætter på at hun kan lidt af hvert. Hun var meget imødekommende i forhold til mine, måske lidt specielle, ønsker og leverede 100% i forhold til disse ønsker :wub:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.