Hop til indhold
Jonze

Thaimassage i Hillerød, Helsingørsgade

Recommended Posts

Guest Fisk123
Jonze skrev, for 10 timer siden:

Går du efter sex eller massage? 

Jeg har været forbi Helsingørsgade, men gik igen, da det virkelig ikke var et særlig lækkert sted. Deres profilbillede er ægte. 

Kati i Hillerød, et andet thaimassagested i Hillerød er fucking lækker, og tilbyder det meste med kondom. inkl rimming til 1500 kr for en time. Massage er ok.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Observer1980

Stedet plejede at være det ypperste i Hillerød men er nu forvandlet til et nedslidt bollested, som diverse selvstændige thaipiger lejer sig ind hos. Som hovedregel er alle deres billeder falske eller så kraftigt manipuleret at det kunne være Trump i kjole med strømpebukser :D

Har selv besøgt Linda og Gel i indeværende år, dog var det en kedelig og ringe oplevelse. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jonze skrev, den 4.12.2021 at 19:20:

Du skal absolut ikke regne med, at billederne er ægte. Jeg har været deroppe, mens et par af de billeder, de har på nu, var på annoncen, og det var på ingen måde de piger, der var der. Alle pigerne på billederne er unge og slanke, og det var de to, der var der, da jeg kom absolut ikke. Jeg spurgte til pigerne på billedet, og de var der ikke, så jeg sagde pænt "tak for i dag". Men jeg har ikke været der siden, så måske jeg bare var uheldig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Fisk123 skrev, den 5.12.2021 at 06:12:

Går du efter sex eller massage? 

Jeg har været forbi Helsingørsgade, men gik igen, da det virkelig ikke var et særlig lækkert sted. Deres profilbillede er ægte. 

Kati i Hillerød, et andet thaimassagested i Hillerød er fucking lækker, og tilbyder det meste med kondom. inkl rimming til 1500 kr for en time. Massage er ok.

Jamen  både sex og massage har interesse. Et "hands off" sted, hvor de giver god massage kigger jeg også efter. Men hygiejnen skal være i orden. Har været forbi Kati, det var helt sikkert godt med økoblow mv ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...