klarpådet 87 Skrevet 4. December, 2021 (edited) For lidt tid siden da der var sparsomt udvalg af piger på AL tænkte jeg at tiden var inde til lidt massage med happy end. Har jævnligt besøgt Amita med hovedsageligt tilfredstillende besøg, endda den bedste b2b jeg nogsinde har fået med den flotteste thaipige jeg har set, på trods af jeg har været i thailand flere gange. Den sidste gang jeg var der var det heller ikke specielt godt, da hun spurgte om vi ikke bare skulle knalde istedet for massage, ikke det jeg var kommet for men pikken takkede ja! Den her gang som bliver den sidste gang jeg sætter mine ben på dette sted, fik jeg dog en fesen massage og allerede inden den gik igang spurgte hun om ekstra, og tror der gik 15 min før hun så gik igang med at lege med min pik, 25 min efter stod jeg på gaden igen. 600kr fattigere og en flad fornemmelse, der var ikke andre kunder i butikken så forstår ikke hvorfor man driver forretning på denne måde, med at efterlade sine kunder med en fornemmelse af det bare hastede med at få dem ud af døren ? Men det må de jo selv om, har efterhånden lagt en del penge derinde men det kommer ikke til at ske igen, det blev sidste gang! Redigeret 4. December, 2021 af klarpådet 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 4. December, 2021 klarpådet skrev, for 8 timer siden: For lidt tid siden da der var sparsomt udvalg af piger på AL tænkte jeg at tiden var inde til lidt massage med happy end. Har jævnligt besøgt Amita med hovedsageligt tilfredstillende besøg, endda den bedste b2b jeg nogsinde har fået med den flotteste thaipige jeg har set, på trods af jeg har været i thailand flere gange. Den sidste gang jeg var der var det heller ikke specielt godt, da hun spurgte om vi ikke bare skulle knalde istedet for massage, ikke det jeg var kommet for men pikken takkede ja! Den her gang som bliver den sidste gang jeg sætter mine ben på dette sted, fik jeg dog en fesen massage og allerede inden den gik igang spurgte hun om ekstra, og tror der gik 15 min før hun så gik igang med at lege med min pik, 25 min efter stod jeg på gaden igen. 600kr fattigere og en flad fornemmelse, der var ikke andre kunder i butikken så forstår ikke hvorfor man driver forretning på denne måde, med at efterlade sine kunder med en fornemmelse af det bare hastede med at få dem ud af døren ? Men det må de jo selv om, har efterhånden lagt en del penge derinde men det kommer ikke til at ske igen, det blev sidste gang! Viser bare lidt om, hvad man får for 600 kr. Jeg betaler altid det dobbelte, og får en god behandling. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
klarpådet 87 Skrevet 4. December, 2021 Den flittige skrev, for 1 time siden: Viser bare lidt om, hvad man får for 600 kr. Jeg betaler altid det dobbelte, og får en god behandling. Så du betaler altid dobbeltpris af hva’ de forlanger? Så rig er jeg sku ikke, og kan heller ikke se hvorfor jeg skulle gøre det, har fået rigeligt med gode oplevelser til 600? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2892 Skrevet 4. December, 2021 Den flittige skrev, for 1 time siden: Viser bare lidt om, hvad man får for 600 kr. Jeg betaler altid det dobbelte, og får en god behandling. Tænkte det samme, 30 min med massage+hj for 600 kr, er da ok. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
klarpådet 87 Skrevet 4. December, 2021 (edited) sweetstone skrev, for 4 minutter siden: Tænkte det samme, 30 min med massage+hj for 600 kr, er da ok. Nok nærmere små 20 min, skulle jo både ha’ tøj af og på, vente på hun kom ind osv! får 50 min god massage + hj henne hos saibua lidt længere henne ad gaden? + jeg har været der mange gange før og fået en meget bedre behandling? Redigeret 4. December, 2021 af klarpådet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 2059 Skrevet 4. December, 2021 Man kan sagtens få 20-30 min. Sex for 600kr hos Amita. Nadia er ok at sexe med. Har aldrig fundet en pige der sælger 30 min. Massage med hj. Til 1200kr. Men mon ikke jeg er heldig at finde hende en dag. 8000 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 4. December, 2021 8000 skrev, for 5 minutter siden: Har aldrig fundet en pige der sælger 30 min. Massage med hj. Til 1200kr. Men mon ikke jeg er heldig at finde hende en dag. Bare ring, jeg er til tjeneste til 1200 PS: jeg har strutskørte på - hvis du synnnnnsssss Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 5. December, 2021 klarpådet skrev, for 23 timer siden: hun spurgte om vi ikke bare skulle knalde istedet for massage, ikke det jeg var kommet for I ville ikke det samme, så er det klart at det bliver en dårlig oplevelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Babysam Skrevet 5. December, 2021 Aarhuselsker skrev, for 14 timer siden: Bare ring, jeg er til tjeneste til 1200 PS: jeg har strutskørte på - hvis du synnnnnsssss Hvis du har et bananskørte er jeg klar Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Grabbing 686 Skrevet 5. December, 2021 Babysam skrev, for 32 minutter siden: Hvis du har et bananskørte er jeg klar Er en banan nok til at kalde det et skørte? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg