Hop til indhold
Johnnybenasty

Privat thaimassage muligvis beliggende i Rødovre

Recommended Posts

Den her er jeg også rimelig nysgerrig på - er der nogen som kan bekræfte at det er i Rødovre og måske endda cirka hvor?

Der er sådan en fin liste man kan finde den på ;):)

Privat Thai Massage

Rødovrevej 277

2610 Rødovre

Tlf. 50 17 75 76

-OD

Del dette indlæg

Link til indlæg

I went to meet Tess at this place and it was a really good she is a sweet girl very friendly I got b2b,massage,69 and sex for 1000 kr even if a had better massage so was the sex topclass :P. It is located in a privat villa with nice room, shower and coffe on the way out a 8 of 10 is the score from me I will go back.

69

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej sixtynine

Hvor kan man parkere hvis man kommer i bil, mener ikke man kan parkere på Jyllingevej

og ved du hvad tid de har åbent

hilsen

the rider

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hej sixtynine

Hvor kan man parkere hvis man kommer i bil, mener ikke man kan parkere på Jyllingevej

hilsen

the rider

Nu har jeg godt nok ikke været her, men det er vist kun et spørgsmål om tid, den søde Tess ser jo fabelagtig ud... :P

Har ofte været her omkring, både i dette og andre ærinder (Mansion ligger lige om hjørnet), og har aldrig haft problemer med at parkere på Statoil-tanken på hjørnet, hvor der er en del, muligvis uofficielle, p-pladser. Så der vil jeg droppe bilen når Tess skal nær-studeres... :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej sixtynine

hilsen

the rider

It is open 24/7 i think they live there, i park right outside on rodovrevej about 5 meter from the door :)

Try it and write a report.

69

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak til Arneo og sextynine

Godt i lige skrev det om statoil for jeg havde fået ind i mit hoved at det var jyllingevej 277 og det er jo Rødovrevej 277 så er der jo intet problem

the rider

Del dette indlæg

Link til indlæg

Godt i lige skrev det om statoil for jeg havde fået ind i mit hoved at det var jyllingevej 277 og det er jyllingevej 277 så er der jo intet problem

the rider

Statoil, mcdonalds and massage in the same corner perfekt! :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej sixtynine

hilsen

the rider

Når man er inde på OrganDonor's side med thai-steder i øst, og har fundet Rødovrevej 277, 2610 Rødovre, og går scroller ned så man kan se gadeplan. Ca 10-20 m. fra Rødovrevej på Engbovej er der et skilt på væggen "KUNE PARKERING" måske den kunne bruges, for den ser ud til ar være på samme grund ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Godt i lige skrev det om statoil for jeg havde fået ind i mit hoved at det var jyllingevej XXX og det er jyllingevej XXX så er der jo intet problem

the rider

Du bør rette indlægget og skrive den rigtige adresse istedet (Rødovrevej, og IKKE Jyllingevej). Det er synd for en tilfældig familie, der Googler egen adresse, og derefter finder den på disse sider. Det vil jeg i hvert fald selv have det mærkelig med...

Og hvem ved - måske folk ikke læser denne tråd færdig og suser ud og ringer på hos den falske adresse. Det ville være skidt.

/Brunata

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Venner

Når Tess ikke er på Rødovrevej 277

er der en der hedder Alice er der

nogen der kender til hende og

hvordan ser hun ud da de ikke

har en hjemmeside

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...