Hop til indhold
lars60

Christmas Beer

Recommended Posts

Så har jeg nydt en virkelig skøn Christmas Beer. :wub:
Mørk, blid, rund og fuld af skønne asiatiske krydderier :P
En fuldendt smagsoplevelse, da jeg mærkede de brusende perler stige, op til klimaks :wub:

Jeg ville gerne have nydt noget mere Christmas Beer, men salget stopper desværre  i næste uge :( 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nød den samme Christmas Beer første gang helt tilbage i 17. 
Blid dejlig rund og med et dejligt sus efter at have nydt det. Nu synes jeg der er lavet for meget om på opskriften. Den er slet ikke så dejlig rund mere, har et strejf af discount over sig. 
Som jeg forstår det så stopper udskænkningen af Beer for ever så ingen påskebryg. 
Håber hun sender en eller anden diamant herop som vi kan hygge os med. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har også nydt brygmesterens bryg i nogle år :wub: Jeg kan ikke genkende, at det er blevet discount. 

At brygmesteren er gået fra de store bryggerier i byen til egne små mikrobryggerier har kun været et plus IMHO ;)  

Jeg har sat pris på, at brygmesteren har lagt sin personlighed i hvert bryg, jeg har nydt, og jeg tvivler på, at der kommer en ny brygmester med samme personlighed i hvert bryg lige med det første ;):(

Jeg håber også på en ny påskebryg, men forstår også, hvis brygmesteren stopper efter de sidste ganges chikane fra folk, der ikke har fået lov at nyde hendes bryg :(

I så fald vil jeg ønske god vind fremover til den lille brygmester ;):wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, vi må nyde den sidste Christmas Beer, selvom jeg er enig, at der er gået Discount i den..Skal have vredet de sidste dråber ud inden det slutter.....og det er vel forståeligt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Beer skrev, for 2 timer siden:

@lars60 last Friday it was quiet Friday :x
and thank you for everything. @deep Hope you take care. @Olddick wise best to you @Acucar thank you for recommending I will try to make it better

have a good weekend 

All the Best to you, have a good holiday and a happy Christmas.<3

i hope to see you again My Darling.
de bedste hilsner fra olddick.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...