Hop til indhold
Servciesboy

Søger mælk i Kbh den 6 eller 7 dec.

Recommended Posts

Hejsa med jer

Jeg prøver ogen om nogen af jer har fundet mælk i Kbh, Servicesboy overnatter på hotel fra mandag til tirsdag i næste uge, og vil gerne have den " sidste tår mælk" i år. Jeg har søgt diverse sider igennem, men ingen gevinst, ej heller gravid- dem er jeg heller ikke særlig interssert i, men gravid= mælk på et tidspunkt.

giv lyd hvis i ved nogen?

Ellers napper jeg Lissa på Frederiksberg , hun har også en slags mælk, man behøver ikke gå tørstig derfra

go weekend til jer alle

servicesboy 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aandersen
Servciesboy skrev, for 13 timer siden:

Hejsa med jer

Jeg prøver ogen om nogen af jer har fundet mælk i Kbh, Servicesboy overnatter på hotel fra mandag til tirsdag i næste uge, og vil gerne have den " sidste tår mælk" i år. Jeg har søgt diverse sider igennem, men ingen gevinst, ej heller gravid- dem er jeg heller ikke særlig interssert i, men gravid= mælk på et tidspunkt.

giv lyd hvis i ved nogen?

Ellers napper jeg Lissa på Frederiksberg , hun har også en slags mælk, man behøver ikke gå tørstig derfra

go weekend til jer alle

servicesboy 

Lissa på Frederiksberg?

Link?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...