Servciesboy 625 Skrevet 3. December, 2021 Hejsa med jer Jeg prøver ogen om nogen af jer har fundet mælk i Kbh, Servicesboy overnatter på hotel fra mandag til tirsdag i næste uge, og vil gerne have den " sidste tår mælk" i år. Jeg har søgt diverse sider igennem, men ingen gevinst, ej heller gravid- dem er jeg heller ikke særlig interssert i, men gravid= mælk på et tidspunkt. giv lyd hvis i ved nogen? Ellers napper jeg Lissa på Frederiksberg , hun har også en slags mælk, man behøver ikke gå tørstig derfra go weekend til jer alle servicesboy Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aandersen Skrevet 4. December, 2021 Servciesboy skrev, for 13 timer siden: Hejsa med jer Jeg prøver ogen om nogen af jer har fundet mælk i Kbh, Servicesboy overnatter på hotel fra mandag til tirsdag i næste uge, og vil gerne have den " sidste tår mælk" i år. Jeg har søgt diverse sider igennem, men ingen gevinst, ej heller gravid- dem er jeg heller ikke særlig interssert i, men gravid= mælk på et tidspunkt. giv lyd hvis i ved nogen? Ellers napper jeg Lissa på Frederiksberg , hun har også en slags mælk, man behøver ikke gå tørstig derfra go weekend til jer alle servicesboy Lissa på Frederiksberg? Link? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Servciesboy 625 Skrevet 4. December, 2021 Aandersen skrev, for 44 minutter siden: Lissa på Frederiksberg? Link? Hun har ingen aktiv link lige nu, men jeg har telefonnummer og har aftale med hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg