Hop til indhold

Søger mælk i Kbh den 6 eller 7 dec.

Featured Replies

Skrevet

Hejsa med jer

Jeg prøver ogen om nogen af jer har fundet mælk i Kbh, Servicesboy overnatter på hotel fra mandag til tirsdag i næste uge, og vil gerne have den " sidste tår mælk" i år. Jeg har søgt diverse sider igennem, men ingen gevinst, ej heller gravid- dem er jeg heller ikke særlig interssert i, men gravid= mælk på et tidspunkt.

giv lyd hvis i ved nogen?

Ellers napper jeg Lissa på Frederiksberg , hun har også en slags mælk, man behøver ikke gå tørstig derfra

go weekend til jer alle

servicesboy 

Skrevet
Servciesboy skrev, for 13 timer siden:

Hejsa med jer

Jeg prøver ogen om nogen af jer har fundet mælk i Kbh, Servicesboy overnatter på hotel fra mandag til tirsdag i næste uge, og vil gerne have den " sidste tår mælk" i år. Jeg har søgt diverse sider igennem, men ingen gevinst, ej heller gravid- dem er jeg heller ikke særlig interssert i, men gravid= mælk på et tidspunkt.

giv lyd hvis i ved nogen?

Ellers napper jeg Lissa på Frederiksberg , hun har også en slags mælk, man behøver ikke gå tørstig derfra

go weekend til jer alle

servicesboy 

Lissa på Frederiksberg?

Link?

Skrevet
  • Author
Aandersen skrev, for 44 minutter siden:

Lissa på Frederiksberg?

Link?

Hun har ingen aktiv link lige nu, men jeg har telefonnummer og har aftale med hende

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.