Hop til indhold
FynboFørst

Advarsel - "Making your dreams come true. 30 min 700"

Recommended Posts

Jeg blev anbefalet at smide min post op her også, så jeg har copy pastet den originale tråd fra "Anmeldelser af piger og klinikker på Fyn"

https://annoncelight.dk/showad/316353

Jeg har oprettet denne profil udelukkende for at komme med en advarsel, jeg har længe læst med herinde og har udviklet lidt af en fantasi for at prøve købesex efter mange af de anmeldelser i er kommet med. Jeg tænkte så at i dag skulle være dagen hvor jeg for første gang prøver mig med dette og jeg booker med ovenstående. Efter en SMS-korrespondance får vi booket tid. Jeg har spurgt direkte ind til om 45 minutter er 2 gange udløsning - jeg spørger direkte da jeg godt ved jeg vil komme hurtigt første gang eftersom det er lang tid siden jeg sidst har haft sex og er meget nervøs. Hun svarer igen og siger "yes, 2 times come". Fint tænker jeg og tager afsted.

 

Ved ankomst kan jeg lynhurtigt se at de ikke er pigen på billederne, det havde jeg faktisk heller ikke forventet så jeg gør ikke noget nummer ud af det. Hun tager imod pengene og beder mig tage tøjet af og spørger om jeg vil have massage først. Jeg fortæller at hvis det skal blive til 2 udløsninger så må vi nok hellere starte med 1. Hun tvinger så et kondom ned over min stadig slatne penis (ikke engang forhuden blev trukket tilbage). Jeg undrer mig lidt og spørger om ikke den lige skal være stiv først, men hun begynder at sutte. Eftersom det er meget lang tiden siden kommer jeg forventeligt ret hurtigt, selvom min penis ikke rigtig kan blive stiv i det påtvungne kondom. Efter jeg er kommet spørger hun om jeg vil have body massage, jeg siger ja og lægger mig om på maven. Hun begynder på  meget milde prik på min læn. Efter hvad der kun kan beskrives som 30 sekunders slattent forsøg på at sætte min røv i situationstegn siger hun "its only 1 time". Jeg spørger ind til hvad hun mener med det og hun siger det kun er 1 udløsning. Jeg bliver forundret og forklarer hende at vi jo aftalte 2, jeg endda spurgte direkte ind til det og sagde det inden hun startede på gang nr. 1. Der kommer mange undskyldninger: "you misunderstood", "I'm bad at english" etc. etc. Men der er meget lidt at misforstå med korrespondancen:
Mig: "is 45 minutes 2 times come?" 
Hende: "Yes, 2 times come"

 

Jeg siger at jeg da kan vise hende beskeden og til sidst siger hun selv "yes I lie, so what" - "you can either get 40 minutes massage or get out".  Okay tænker jeg, den er tabt. Nu kan jeg lige så godt få lidt kvindelig berøring ud af det og jeg siger fint så må jeg tage massagen. Efterfølgende tager hun sin telefon op og 20 sekunder senere bryder en stor mand igennem døren og spørger mig om jeg er "fucking crazy or what". Helt paf og roligt siger jeg nej og inden jeg kan sige mere siger han "she told you to fucking leave, so leave". Jeg prøver at fortælle ham at hun ikke har sagt jeg skal gå, hun har spurgt om jeg ville have massage ellers kan jeg gå. Inden jeg kan fuldføre sætningen siger hun "yes, i told you to leave". Jeg indser at slaget er tabt og hvis jeg ikke vil have et par på hovedet må jeg nok bare indse at min første erfaring med hvad jeg troede var en fantasi nok ikke lige var for mig.

 

Det er vigtigt for mig at nævne at jeg igennem alt dette på ingen måde er konfronterende eller aggressiv. Det ligger ikke til min natur og jeg er meget nervøs. Næste gang jeg vil smide 1000 kr. ud af vinduet tror jeg at jeg vil jeg købe all you can eat buffet på Emils Hothouse. 

Det er nok min egen skyld for ikke at bruge de ekstra penge det ville koste at få en oplevelse hos en dansk pige, men der går nok meget lang tid inden jeg prøver mig med denne fantasi igen. 

Jeg er på ingen måde sur eller bitter, 1000 kr. er jo ikke alverden når det kommer til stykket, men jeg syntes alligevel at jeg ville skrive denne anmeldelse hvis der sidder andre anonyme førstegangs-købere derude som mig og overveje denne pige. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Puha, en virkelig grov oplevelse du har haft der. Da du bemærkede at det ikke var kvinden på billederne, burde du være gået din vej. En løgn bliver hurtig til to.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der har været lidt udvikling i situationen og jeg føler det er fair at komme med en opdatering på hvad der er sket.

Hun har læst denne anmeldelse og kontaktet mig. Hun har forklaret mig lidt nærmere omkring hvorfor hun handlede som hun gjorde og beklaget det rigtig meget, hun var ikke sur og nævnte også at hun nok havde fortjent denne "advarsel". Jeg har fået lidt mere forståelse for hvorfor hun gjorde som hun gjorde. Hun tilbød mig som undskyldning at få 300 kr. tilbage af de 1000 jeg betalte - et lille plaster på såret men en meget vigtig symbolsk handling i min bog. Hun havde alle muligheder for bare at beholde det fulde beløb uden jeg kunne gøre noget ved det men valgte en anden vej. 

 

Jeg vælger at tro på det gode i mennesker, sådan har jeg altid levet mit liv og det kommer 1000 kr. ikke til at ændre på. Jeg tror oprigtigt at hun er et godt menneske der grundet en meget presset situation har handlet på en meget forkert måde. Vi ved alle hvor barsk denne branche kan være til tider. Hun kunne som sagt bare have valgt at beholde alle pengene men valgte en lidt mere samvittighedsfyldt vej. Jeg føler stadig 300 kr. er i den mindre ende situationen taget i betragtning, men det er tydeligt at hun har betydelig mere behov for de penge end jeg har - så det går nok. 

 

Hvad man får ud af dette og hvad man tænker om hende er selvfølgelig op til en selv, men jeg syntes det var fair at komme med en opdatering så i kender hele situationen. 

Det bliver nok min sidste post på dette forum i lang tid da oplevelsen har skræmt mig lidt væk fra at gøre dette igen, så ville lige benytte chancen til at sige tak for de fine anmeldelser jeg har læst mens jeg var "anonym" - jeg må nok prøve at få lidt kvindelig opmærksomhed på en lidt mere traditionel måde og lægge fantasien på hylden for et stykke tid, men hvem ved hvad fremtiden bringer! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...