FynboFørst 14 Skrevet 3. December, 2021 (edited) https://annoncelight.dk/showad/316353 Jeg har oprettet denne profil udelukkende for at komme med en advarsel, jeg har længe læst med herinde og har udviklet lidt af en fantasi for at prøve købesex efter mange af de anmeldelser i er kommet med. Jeg tænkte så at i dag skulle være dagen hvor jeg for første gang prøver mig med dette og jeg booker med ovenstående. Efter en SMS-korrespondance får vi booket tid. Jeg har spurgt direkte ind til om 45 minutter er 2 gange udløsning - jeg spørger direkte da jeg godt ved jeg vil komme hurtigt første gang eftersom det er lang tid siden jeg sidst har haft sex og er meget nervøs. Hun svarer igen og siger "yes, 2 times come". Fint tænker jeg og tager afsted. Ved ankomst kan jeg lynhurtigt se at de ikke er pigen på billederne, det havde jeg faktisk heller ikke forventet så jeg gør ikke noget nummer ud af det. Hun tager imod pengene og beder mig tage tøjet af og spørger om jeg vil have massage først. Jeg fortæller at hvis det skal blive til 2 udløsninger så må vi nok hellere starte med 1. Hun tvinger så et kondom ned over min stadig slatne penis (ikke engang forhuden blev trukket tilbage). Jeg undrer mig lidt og spørger om ikke den lige skal være stiv først, men hun begynder at sutte. Eftersom det er meget lang tiden siden kommer jeg forventeligt ret hurtigt, selvom min penis ikke rigtig kan blive stiv i det påtvungne kondom. Efter jeg er kommet spørger hun om jeg vil have body massage, jeg siger ja og lægger mig om på maven. Hun begynder på meget milde prik på min læn. Efter hvad der kun kan beskrives som 30 sekunders slattent forsøg på at sætte min røv i situationstegn siger hun "its only 1 time". Jeg spørger ind til hvad hun mener med det og hun siger det kun er 1 udløsning. Jeg bliver forundret og forklarer hende at vi jo aftalte 2, jeg endda spurgte direkte ind til det og sagde det inden hun startede på gang nr. 1. Der kommer mange undskyldninger: "you misunderstood", "I'm bad at english" etc. etc. Men der er meget lidt at misforstå med korrespondancen: Mig: "is 45 minutes 2 times come?" Hende: "Yes, 2 times come" Jeg siger at jeg da kan vise hende beskeden og til sidst siger hun selv "yes I lie, so what" - "you can either get 40 minutes massage or get out". Okay tænker jeg, den er tabt. Nu kan jeg lige så godt få lidt kvindelig berøring ud af det og jeg siger fint så må jeg tage massagen. Efterfølgende tager hun sin telefon op og 20 sekunder senere bryder en stor mand igennem døren og spørger mig om jeg er "fucking crazy or what". Helt paf og roligt siger jeg nej og inden jeg kan sige mere siger han "she told you to fucking leave, so leave". Jeg prøver at fortælle ham at hun ikke har sagt jeg skal gå, hun har spurgt om jeg ville have massage ellers kan jeg gå. Inden jeg kan fuldføre sætningen siger hun "yes, i told you to leave". Jeg indser at slaget er tabt og hvis jeg ikke vil have et par på hovedet må jeg nok bare indse at min første erfaring med hvad jeg troede var en fantasi nok ikke lige var for mig. Det er vigtigt for mig at nævne at jeg igennem alt dette på ingen måde er konfronterende eller aggressiv. Det ligger ikke til min natur og jeg er meget nervøs. Næste gang jeg vil smide 1000 kr. ud af vinduet tror jeg at jeg vil jeg købe all you can eat buffet på Emils Hothouse. Det er nok min egen skyld for ikke at bruge de ekstra penge det ville koste at få en oplevelse hos en dansk pige, men der går nok meget lang tid inden jeg prøver mig med denne fantasi igen. Jeg er på ingen måde sur eller bitter, 1000 kr. er jo ikke alverden når det kommer til stykket, men jeg syntes alligevel at jeg ville skrive denne anmeldelse hvis der sidder andre anonyme førstegangs-købere derude som mig og overveje denne pige. Redigeret 3. December, 2021 af FynboFørst 3 2 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jenslillemandhansenv2 883 Skrevet 3. December, 2021 Godt du har skrevet, prøv at vælge nogen er har gode anmeldelser, der findes udenlandske piger, der er absolut ok. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pophair Skrevet 3. December, 2021 Træls oplevelse. Du skal ta og ligge den i "Falsk markedsføring" også. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FynboFørst 14 Skrevet 3. December, 2021 Pophair skrev, for 3 minutter siden: Træls oplevelse. Du skal ta og ligge den i "Falsk markedsføring" også. Det er hermed gjort, tak for forslaget. jenslillemandhansenv2 skrev, for 20 minutter siden: Godt du har skrevet, prøv at vælge nogen er har gode anmeldelser, der findes udenlandske piger, der er absolut ok. Som nævnt tror jeg at oplevelsen får mig til at sætte fantasien på hylden i et stykke tid. Men hvis der bliver en næste gang vil jeg være meget mere forsigtig i mit valg af pige. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dkm 412 Skrevet 3. December, 2021 Woow sikke en oplevelse. Jeg tror uden at lægge ordene i munden på for mange, så har du formået at finde en af de værste. Jeg har aldrig hørt noget lignende, og kan kun sige, at et eventuelt næste besøg kan ikke blive værre når dette er sagt, så vil jeg foreslå dig som som du selv skriver, at overveje danske piger, dette er ikke en garanti, men der er større chance. Derudover, når du endnu ikke er så erfaren i at vælge, så tag ikke nogen der ikke er anmeldt positivt her på siden. Enten er de så nye at der ikke er kommet anmeldelser endnu, ellers er de fuskere der skifter navn hele tiden, så de ikke kan nå at blive anmeldt. hvis du læser 1 positiv anmeldelse… så hold dig væk, hvis du læser flere positive, så se om det er etablerede brugere… der er gennem den sidste tid kommet mange falske profiler op der skamroser pigerne, så kan man tænke på hvem der skriver dette jeg håber ikke denne oplevelse sætter sig for meget i din sjæl, som jeg siger en dårlig oplevelse, skal følges op af 3 gode lykke til din videre søgen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GIANT COCK 1322 Skrevet 3. December, 2021 (edited) FynboFørst skrev, for 19 minutter siden: Det er hermed gjort, tak for forslaget. Som nævnt tror jeg at oplevelsen får mig til at sætte fantasien på hylden i et stykke tid. Men hvis der bliver en næste gang vil jeg være meget mere forsigtig i mit valg af pige. Takker for en meget vigtig advarsel om endnu et yderst betændt og vederstyggeligt, FAKE foretagende.....trusler og andet dyrisk og primitivt skal bare udryddes som rotter. Meget cool måde du reagerer på i denne syge situation. Hvor har dette svindlerforetagende ca. adresse?...bare så vi andre ikke forvilder os ind til disse vilde dyr, i form af en anden fake pige på adressen. Redigeret 3. December, 2021 af GIANT COCK 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FynboFørst 14 Skrevet 3. December, 2021 GIANT COCK skrev, for 6 minutter siden: Takker for en meget vigtig advarsel om endnu et yderst betændt og vederstyggeligt, FAKE foretagende.....trusler og andet dyrisk og primitivt skal bare udryddes som rotter. Meget cool måde du reagerer på i denne syge situation. Hvor har dette svindlerforetagende ca. adresse?...bare så vi andre ikke forvilder os ind til disse vilde dyr, i form af en anden fake pige på adressen. Jeg ved ikke helt hvor præcis jeg må være ift. adresse på denne side, men det er ved fjordsgade - hvilket faktisk undrede mig da jeg havde læst meget gode anmeldelser om piger med adresser meget tæt på. Dog ikke helt på samme adresse som pigerne med de gode anmeldelser, men tæt på rent lokationsmæssigt. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fræk6 1038 Skrevet 3. December, 2021 FynboFørst skrev, for 1 time siden: https://annoncelight.dk/showad/316353 Jeg har oprettet denne profil udelukkende for at komme med en advarsel, jeg har længe læst med herinde og har udviklet lidt af en fantasi for at prøve købesex efter mange af de anmeldelser i er kommet med. Jeg tænkte så at i dag skulle være dagen hvor jeg for første gang prøver mig med dette og jeg booker med ovenstående. Efter en SMS-korrespondance får vi booket tid. Jeg har spurgt direkte ind til om 45 minutter er 2 gange udløsning - jeg spørger direkte da jeg godt ved jeg vil komme hurtigt første gang eftersom det er lang tid siden jeg sidst har haft sex og er meget nervøs. Hun svarer igen og siger "yes, 2 times come". Fint tænker jeg og tager afsted. Ved ankomst kan jeg lynhurtigt se at de ikke er pigen på billederne, det havde jeg faktisk heller ikke forventet så jeg gør ikke noget nummer ud af det. Hun tager imod pengene og beder mig tage tøjet af og spørger om jeg vil have massage først. Jeg fortæller at hvis det skal blive til 2 udløsninger så må vi nok hellere starte med 1. Hun tvinger så et kondom ned over min stadig slatne penis (ikke engang forhuden blev trukket tilbage). Jeg undrer mig lidt og spørger om ikke den lige skal være stiv først, men hun begynder at sutte. Eftersom det er meget lang tiden siden kommer jeg forventeligt ret hurtigt, selvom min penis ikke rigtig kan blive stiv i det påtvungne kondom. Efter jeg er kommet spørger hun om jeg vil have body massage, jeg siger ja og lægger mig om på maven. Hun begynder på meget milde prik på min læn. Efter hvad der kun kan beskrives som 30 sekunders slattent forsøg på at sætte min røv i situationstegn siger hun "its only 1 time". Jeg spørger ind til hvad hun mener med det og hun siger det kun er 1 udløsning. Jeg bliver forundret og forklarer hende at vi jo aftalte 2, jeg endda spurgte direkte ind til det og sagde det inden hun startede på gang nr. 1. Der kommer mange undskyldninger: "you misunderstood", "I'm bad at english" etc. etc. Men der er meget lidt at misforstå med korrespondancen: Mig: "is 45 minutes 2 times come?" Hende: "Yes, 2 times come" Jeg siger at jeg da kan vise hende beskeden og til sidst siger hun selv "yes I lie, so what" - "you can either get 40 minutes massage or get out". Okay tænker jeg, den er tabt. Nu kan jeg lige så godt få lidt kvindelig berøring ud af det og jeg siger fint så må jeg tage massagen. Efterfølgende tager hun sin telefon op og 20 sekunder senere bryder en stor mand igennem døren og spørger mig om jeg er "fucking crazy or what". Helt paf og roligt siger jeg nej og inden jeg kan sige mere siger han "she told you to fucking leave, so leave". Jeg prøver at fortælle ham at hun ikke har sagt jeg skal gå, hun har spurgt om jeg ville have massage ellers kan jeg gå. Inden jeg kan fuldføre sætningen siger hun "yes, i told you to leave". Jeg indser at slaget er tabt og hvis jeg ikke vil have et par på hovedet må jeg nok bare indse at min første erfaring med hvad jeg troede var en fantasi nok ikke lige var for mig. Det er vigtigt for mig at nævne at jeg igennem alt dette på ingen måde er konfronterende eller aggressiv. Det ligger ikke til min natur og jeg er meget nervøs. Næste gang jeg vil smide 1000 kr. ud af vinduet tror jeg at jeg vil jeg købe all you can eat buffet på Emils Hothouse. Det er nok min egen skyld for ikke at bruge de ekstra penge det ville koste at få en oplevelse hos en dansk pige, men der går nok meget lang tid inden jeg prøver mig med denne fantasi igen. Jeg er på ingen måde sur eller bitter, 1000 kr. er jo ikke alverden når det kommer til stykket, men jeg syntes alligevel at jeg ville skrive denne anmeldelse hvis der sidder andre anonyme førstegangs-købere derude som mig og overveje denne pige. Hold da helt op - jeg kan sige dig, det sker aldrig for dig igen - så uheldig kan man ikke være 2 gange i livet. jeg har besøgt så mange gp som du har spist ærter - jeg har aldrig oplevet det du beskriver…. Op på hesten og derud af igen - jeg køber selv næsten altid 15 min første gang - er der god kemi og god sex der, køber jeg efterfølgende 30 min eller 1 time, så er hun og jeg lige som afprøvet sammen - held og lykke på din vej Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frederik82 359 Skrevet 3. December, 2021 Nu har jeg aldrig selv besøgt en pige med fake billeder men jeg undre mig over dem som gør. største grund er, når en pige har falske billeder kan hun fra dag til dag skifte identitet og dermed ikke "hænge" på dårlige anmeldelser. de piger som bruger egne billeder skal i højere grad passe på deres rygte for ikke at blive kendt som en snyder. men når mænd bliver ved med at betale snyderne så stopper det selvfølgelig aldrig Det er ellers ikke så svært, især når de falske bvilleder har ansigt på. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kvinde 1966 1315 Skrevet 3. December, 2021 FynboFørst skrev, for 2 timer siden: https://annoncelight.dk/showad/316353 Jeg har oprettet denne profil udelukkende for at komme med en advarsel, jeg har længe læst med herinde og har udviklet lidt af en fantasi for at prøve købesex efter mange af de anmeldelser i er kommet med. Jeg tænkte så at i dag skulle være dagen hvor jeg for første gang prøver mig med dette og jeg booker med ovenstående. Efter en SMS-korrespondance får vi booket tid. Jeg har spurgt direkte ind til om 45 minutter er 2 gange udløsning - jeg spørger direkte da jeg godt ved jeg vil komme hurtigt første gang eftersom det er lang tid siden jeg sidst har haft sex og er meget nervøs. Hun svarer igen og siger "yes, 2 times come". Fint tænker jeg og tager afsted. Ved ankomst kan jeg lynhurtigt se at de ikke er pigen på billederne, det havde jeg faktisk heller ikke forventet så jeg gør ikke noget nummer ud af det. Hun tager imod pengene og beder mig tage tøjet af og spørger om jeg vil have massage først. Jeg fortæller at hvis det skal blive til 2 udløsninger så må vi nok hellere starte med 1. Hun tvinger så et kondom ned over min stadig slatne penis (ikke engang forhuden blev trukket tilbage). Jeg undrer mig lidt og spørger om ikke den lige skal være stiv først, men hun begynder at sutte. Eftersom det er meget lang tiden siden kommer jeg forventeligt ret hurtigt, selvom min penis ikke rigtig kan blive stiv i det påtvungne kondom. Efter jeg er kommet spørger hun om jeg vil have body massage, jeg siger ja og lægger mig om på maven. Hun begynder på meget milde prik på min læn. Efter hvad der kun kan beskrives som 30 sekunders slattent forsøg på at sætte min røv i situationstegn siger hun "its only 1 time". Jeg spørger ind til hvad hun mener med det og hun siger det kun er 1 udløsning. Jeg bliver forundret og forklarer hende at vi jo aftalte 2, jeg endda spurgte direkte ind til det og sagde det inden hun startede på gang nr. 1. Der kommer mange undskyldninger: "you misunderstood", "I'm bad at english" etc. etc. Men der er meget lidt at misforstå med korrespondancen: Mig: "is 45 minutes 2 times come?" Hende: "Yes, 2 times come" Jeg siger at jeg da kan vise hende beskeden og til sidst siger hun selv "yes I lie, so what" - "you can either get 40 minutes massage or get out". Okay tænker jeg, den er tabt. Nu kan jeg lige så godt få lidt kvindelig berøring ud af det og jeg siger fint så må jeg tage massagen. Efterfølgende tager hun sin telefon op og 20 sekunder senere bryder en stor mand igennem døren og spørger mig om jeg er "fucking crazy or what". Helt paf og roligt siger jeg nej og inden jeg kan sige mere siger han "she told you to fucking leave, so leave". Jeg prøver at fortælle ham at hun ikke har sagt jeg skal gå, hun har spurgt om jeg ville have massage ellers kan jeg gå. Inden jeg kan fuldføre sætningen siger hun "yes, i told you to leave". Jeg indser at slaget er tabt og hvis jeg ikke vil have et par på hovedet må jeg nok bare indse at min første erfaring med hvad jeg troede var en fantasi nok ikke lige var for mig. Det er vigtigt for mig at nævne at jeg igennem alt dette på ingen måde er konfronterende eller aggressiv. Det ligger ikke til min natur og jeg er meget nervøs. Næste gang jeg vil smide 1000 kr. ud af vinduet tror jeg at jeg vil jeg købe all you can eat buffet på Emils Hothouse. Det er nok min egen skyld for ikke at bruge de ekstra penge det ville koste at få en oplevelse hos en dansk pige, men der går nok meget lang tid inden jeg prøver mig med denne fantasi igen. Jeg er på ingen måde sur eller bitter, 1000 kr. er jo ikke alverden når det kommer til stykket, men jeg syntes alligevel at jeg ville skrive denne anmeldelse hvis der sidder andre anonyme førstegangs-købere derude som mig og overveje denne pige. Øv en oplevelse du har haft Man forstår da ikke hvordan nogen kan være på den måde, men det fortæller jo desværre bare, at der er nogen her pga penge, og ikke fordi de kan li hvad de laver Gud ske lov, er det ikke flertallet der er sådan. Op på hesten igen, for der er mange derude, hvor man kan få en rigtig go oplevelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FynboFørst 14 Skrevet 4. December, 2021 Der har været lidt udvikling i situationen og jeg føler det er fair at komme med en opdatering på hvad der er sket. Hun har læst denne anmeldelse og kontaktet mig. Hun har forklaret mig lidt nærmere omkring hvorfor hun handlede som hun gjorde og beklaget det rigtig meget, hun var ikke sur og nævnte også at hun nok havde fortjent denne "advarsel". Jeg har fået lidt mere forståelse for hvorfor hun gjorde som hun gjorde. Hun tilbød mig som undskyldning at få 300 kr. tilbage af de 1000 jeg betalte - et lille plaster på såret men en meget vigtig symbolsk handling i min bog. Hun havde alle muligheder for bare at beholde det fulde beløb uden jeg kunne gøre noget ved det men valgte en anden vej. Jeg vælger at tro på det gode i mennesker, sådan har jeg altid levet mit liv og det kommer 1000 kr. ikke til at ændre på. Jeg tror oprigtigt at hun er et godt menneske der grundet en meget presset situation har handlet på en meget forkert måde. Vi ved alle hvor barsk denne branche kan være til tider. Hun kunne som sagt bare have valgt at beholde alle pengene men valgte en lidt mere samvittighedsfyldt vej. Jeg føler stadig 300 kr. er i den mindre ende situationen taget i betragtning, men det er tydeligt at hun har betydelig mere behov for de penge end jeg har - så det går nok. Hvad man får ud af dette og hvad man tænker om hende er selvfølgelig op til en selv, men jeg syntes det var fair at komme med en opdatering så i kender hele situationen. Det bliver nok min sidste post på dette forum i lang tid da oplevelsen har skræmt mig lidt væk fra at gøre dette igen, så ville lige benytte chancen til at sige tak for de fine anmeldelser jeg har læst mens jeg var "anonym" - jeg må nok prøve at få lidt kvindelig opmærksomhed på en lidt mere traditionel måde og lægge fantasien på hylden for et stykke tid, men hvem ved hvad fremtiden bringer! 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kvinde 1966 1315 Skrevet 4. December, 2021 FynboFørst skrev, for 1 time siden: Der har været lidt udvikling i situationen og jeg føler det er fair at komme med en opdatering på hvad der er sket. Hun har læst denne anmeldelse og kontaktet mig. Hun har forklaret mig lidt nærmere omkring hvorfor hun handlede som hun gjorde og beklaget det rigtig meget, hun var ikke sur og nævnte også at hun nok havde fortjent denne "advarsel". Jeg har fået lidt mere forståelse for hvorfor hun gjorde som hun gjorde. Hun tilbød mig som undskyldning at få 300 kr. tilbage af de 1000 jeg betalte - et lille plaster på såret men en meget vigtig symbolsk handling i min bog. Hun havde alle muligheder for bare at beholde det fulde beløb uden jeg kunne gøre noget ved det men valgte en anden vej. Jeg vælger at tro på det gode i mennesker, sådan har jeg altid levet mit liv og det kommer 1000 kr. ikke til at ændre på. Jeg tror oprigtigt at hun er et godt menneske der grundet en meget presset situation har handlet på en meget forkert måde. Vi ved alle hvor barsk denne branche kan være til tider. Hun kunne som sagt bare have valgt at beholde alle pengene men valgte en lidt mere samvittighedsfyldt vej. Jeg føler stadig 300 kr. er i den mindre ende situationen taget i betragtning, men det er tydeligt at hun har betydelig mere behov for de penge end jeg har - så det går nok. Hvad man får ud af dette og hvad man tænker om hende er selvfølgelig op til en selv, men jeg syntes det var fair at komme med en opdatering så i kender hele situationen. Det bliver nok min sidste post på dette forum i lang tid da oplevelsen har skræmt mig lidt væk fra at gøre dette igen, så ville lige benytte chancen til at sige tak for de fine anmeldelser jeg har læst mens jeg var "anonym" - jeg må nok prøve at få lidt kvindelig opmærksomhed på en lidt mere traditionel måde og lægge fantasien på hylden for et stykke tid, men hvem ved hvad fremtiden bringer! Du har valgt at tro på hende, og det er rigtig fint. Og så kan man tænke om 300 er ok eller ej. Og ja hun har nok mere brug for dem end du. At du har valgt at stoppe med besøg, synes jeg er synd, men sådan er det, hvis man har fået sådan en oplevelse. Håber du måske finder vejen igen en dag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fecking 145 Skrevet 4. December, 2021 Jeg har aldrig haft en oplevelse som din, men som alle nok desværre har oplevet, har der været meget blandede oplevelser. Jeg begyndte at tage på fkk besøg i Tyskland, det kræver lidt mere tid og planlægning, men for mig er det meget meget bedre, mere stress frit, frækkere, og jeg kan se pigerne an, og gøre tingene i mit tempo. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skunken 809 Skrevet 8. Februar, 2022 Syntes nærmest de alle sammen skriver 2xcum men det er en fis i en hornlygte. Det er et tema der dukker jævnligt op. Nu er jeg heldigvis typen der faktisk ikke rigtig gider mere efter at jeg er kommet første gang, så jeg er egentlig lidt ligeglad. Men syntes det er ærgerligt for dem som godt kan lide sex 2 gange på kort tid. synes pigerne skal lade være med at skrive det hvis de ikke gider det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Randy 148 Skrevet 10. Februar, 2022 (edited) FynboFørst skrev, den 3.12.2021 at 16:12: https://annoncelight.dk/showad/316353 Jeg har oprettet denne profil udelukkende for at komme med en advarsel, jeg har længe læst med herinde og har udviklet lidt af en fantasi for at prøve købesex efter mange af de anmeldelser i er kommet med. Jeg tænkte så at i dag skulle være dagen hvor jeg for første gang prøver mig med dette og jeg booker med ovenstående. Efter en SMS-korrespondance får vi booket tid. Jeg har spurgt direkte ind til om 45 minutter er 2 gange udløsning - jeg spørger direkte da jeg godt ved jeg vil komme hurtigt første gang eftersom det er lang tid siden jeg sidst har haft sex og er meget nervøs. Hun svarer igen og siger "yes, 2 times come". Fint tænker jeg og tager afsted. Ved ankomst kan jeg lynhurtigt se at de ikke er pigen på billederne, det havde jeg faktisk heller ikke forventet så jeg gør ikke noget nummer ud af det. Hun tager imod pengene og beder mig tage tøjet af og spørger om jeg vil have massage først. Jeg fortæller at hvis det skal blive til 2 udløsninger så må vi nok hellere starte med 1. Hun tvinger så et kondom ned over min stadig slatne penis (ikke engang forhuden blev trukket tilbage). Jeg undrer mig lidt og spørger om ikke den lige skal være stiv først, men hun begynder at sutte. Eftersom det er meget lang tiden siden kommer jeg forventeligt ret hurtigt, selvom min penis ikke rigtig kan blive stiv i det påtvungne kondom. Efter jeg er kommet spørger hun om jeg vil have body massage, jeg siger ja og lægger mig om på maven. Hun begynder på meget milde prik på min læn. Efter hvad der kun kan beskrives som 30 sekunders slattent forsøg på at sætte min røv i situationstegn siger hun "its only 1 time". Jeg spørger ind til hvad hun mener med det og hun siger det kun er 1 udløsning. Jeg bliver forundret og forklarer hende at vi jo aftalte 2, jeg endda spurgte direkte ind til det og sagde det inden hun startede på gang nr. 1. Der kommer mange undskyldninger: "you misunderstood", "I'm bad at english" etc. etc. Men der er meget lidt at misforstå med korrespondancen: Mig: "is 45 minutes 2 times come?" Hende: "Yes, 2 times come" Jeg siger at jeg da kan vise hende beskeden og til sidst siger hun selv "yes I lie, so what" - "you can either get 40 minutes massage or get out". Okay tænker jeg, den er tabt. Nu kan jeg lige så godt få lidt kvindelig berøring ud af det og jeg siger fint så må jeg tage massagen. Efterfølgende tager hun sin telefon op og 20 sekunder senere bryder en stor mand igennem døren og spørger mig om jeg er "fucking crazy or what". Helt paf og roligt siger jeg nej og inden jeg kan sige mere siger han "she told you to fucking leave, so leave". Jeg prøver at fortælle ham at hun ikke har sagt jeg skal gå, hun har spurgt om jeg ville have massage ellers kan jeg gå. Inden jeg kan fuldføre sætningen siger hun "yes, i told you to leave". Jeg indser at slaget er tabt og hvis jeg ikke vil have et par på hovedet må jeg nok bare indse at min første erfaring med hvad jeg troede var en fantasi nok ikke lige var for mig. Det er vigtigt for mig at nævne at jeg igennem alt dette på ingen måde er konfronterende eller aggressiv. Det ligger ikke til min natur og jeg er meget nervøs. Næste gang jeg vil smide 1000 kr. ud af vinduet tror jeg at jeg vil jeg købe all you can eat buffet på Emils Hothouse. Det er nok min egen skyld for ikke at bruge de ekstra penge det ville koste at få en oplevelse hos en dansk pige, men der går nok meget lang tid inden jeg prøver mig med denne fantasi igen. Jeg er på ingen måde sur eller bitter, 1000 kr. er jo ikke alverden når det kommer til stykket, men jeg syntes alligevel at jeg ville skrive denne anmeldelse hvis der sidder andre anonyme førstegangs-købere derude som mig og overveje denne pige. tror jeg ville dø hvis hun forsøgte at trække min forhud tilbage og få den hård på samme tid, det ikke alle der kan det! Redigeret 10. Februar, 2022 af Randy Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Liderbasse Skrevet 11. Februar, 2022 skunken skrev, den 9.2.2022 at 00:05: Syntes nærmest de alle sammen skriver 2xcum men det er en fis i en hornlygte. Det er et tema der dukker jævnligt op. Nu er jeg heldigvis typen der faktisk ikke rigtig gider mere efter at jeg er kommet første gang, så jeg er egentlig lidt ligeglad. Men syntes det er ærgerligt for dem som godt kan lide sex 2 gange på kort tid. synes pigerne skal lade være med at skrive det hvis de ikke gider det. Talte med en GP om det engang hvor jeg tog 45mim, men kom efter ikke ret lang tid. Hun sagde det var de færreste, der kunne to gange indenfor der aftalte tidsrum, så det er lette penge for dem… Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skunken 809 Skrevet 11. Februar, 2022 Liderbasse skrev, for 1 minut siden: Talte med en GP om det engang hvor jeg tog 45mim, men kom efter ikke ret lang tid. Hun sagde det var de færreste, der kunne to gange indenfor der aftalte tidsrum, så det er lette penge for dem… Præcis... Jeg kan sagtens komme 2 gange men jeg gider ikke. Jeg mister enhver form for interesse for kvinden når først jeg har tømt svinet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Liderbasse Skrevet 11. Februar, 2022 skunken skrev, for 5 timer siden: Præcis... Jeg kan sagtens komme 2 gange men jeg gider ikke. Jeg mister enhver form for interesse for kvinden når først jeg har tømt svinet. Haha ja - altså hvis der virkelig er kemi og alt det der, så ville jeg nok blive hængende til jeg var kampklar igen, men altså når man først har leveret, så skifter stemning også tit lidt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HappyHarryhardon 33 Skrevet 11. Februar, 2022 Sikke en oplevelse, kan godt forstå det har skræmt dig lidt. Jeg må melde mig koret af dem der heldigvis ikke har oplevet dette. Der har været oplevelser, hvor der bare ikke har været Kemi og det bare var om og få afsluttet, andre hvor det gik alt for stærkt og som nævnt, 1 skud ud af døren. De fleste har været dejlige og har prøvet at 30 minutter der blev til lidt over 2 timer. Dem når man ankommer og tænker okay, jeg kommer nok hurtigt og bliver sparket ud igen, ganske rigtigt der skulle en træk vind af en fræk dame til også var kanonen affyret, men hvor tiden bliver brugt fuldt ud og den lille fyr er frisk igen efter en 10 minutter og klar til en tur mere. Skulle der opstå et behov igen, ville jeg som andre også skriver helt klart gå efter en med mange gode anmeldelser også selvom profilen billederne er drømme ønsket. Jeg tror som udgangspunkt også på det bedste i folk og man kan have en dårlig dag, hvis forløbet er som beskrevet, så skulle det være det fuld beløb der blev tilbudt retur, det andet lugter langt væk af der kom en dårlig anmeldelse og den koster kunder. De ved også godt at de fleste ikke vil brokke sig over man ikke har fået service, for det kan være lidt overskridende at skulle fortælle en betjent, ja jeg skulle have anal, men hun sagde jeg skulle skride og tog pengene... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HappyHarryhardon 33 Skrevet 11. Februar, 2022 Liderbasse skrev, for 4 timer siden: Haha ja - altså hvis der virkelig er kemi og alt det der, så ville jeg nok blive hængende til jeg var kampklar igen, men altså når man først har leveret, så skifter stemning også tit lidt. Det med stemning er vel også om kemi og personlighed. Det har i hvert fald en betydning for mig om genvalgs faktoren er tilsted Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pinkman 1117 Skrevet 11. Februar, 2022 Randy skrev, for 19 timer siden: tror jeg ville dø hvis hun forsøgte at trække min forhud tilbage og få den hård på samme tid, det ikke alle der kan det! Det skulle du jo egentlig helst kunne, og det kan du også komme til, hvis du vil: Et smut forbi lægen, som afhængig af graden måske vil foreslå Diproderm (stærk binyrebarkholdig creme på recept); påsmøres uden på den yderste del af forhuden, som er trukket så langt tilbage som muligt, og så træne med at trække/strække huden en lille smule længere tilbage hver dag. Alternativt kan den yderste del af forhuden snippes af (ikke en egentlig omskæring), så forhuden stadig kan dække glans (helt eller det meste), og samtidig kan trækkes helt tilbage og blotte glans under erektion. Jeg fik lavet lavet snip-versionen, i lokalbedøvelse hos egen læge for mange år siden, da jeg var 10-12 år gammel, og for satan hvor har det bare virket siden! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HappyHarryhardon 33 Skrevet 11. Februar, 2022 Liderbasse skrev, for 10 timer siden: Talte med en GP om det engang hvor jeg tog 45mim, men kom efter ikke ret lang tid. Hun sagde det var de færreste, der kunne to gange indenfor der aftalte tidsrum, så det er lette penge for dem… De er måske ikke flest, men hvor der ikke er annonceret noget omkring det, men hun kigger på soldaten stadig står ret og kigger på uret og bliver spurgt engang til? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pinkman 1117 Skrevet 11. Februar, 2022 (edited) skunken skrev, for 10 timer siden: Præcis... Jeg kan sagtens komme 2 gange men jeg gider ikke. Jeg mister enhver form for interesse for kvinden når først jeg har tømt svinet. Nemlig. Pussy, pizza, power-nap... Og først derefter forfra (og bagfra.. igen) Redigeret 11. Februar, 2022 af Pinkman Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pinkman 1117 Skrevet 11. Februar, 2022 (edited) FynboFørst skrev, den 3.12.2021 at 16:12: Jeg har oprettet denne profil udelukkende for at komme med en advarsel, jeg har længe læst med herinde og har udviklet lidt af en fantasi for at prøve købesex efter mange af de anmeldelser i er kommet med Tak for advarsel/anmeldelse; det var fandeme en ærgerlig oplevelse. Men også ærgerligt at du ikke - til dit første besøg - så vælger en pige med (en masse) positive anmeldelser fra troværdige brugere... Redigeret 11. Februar, 2022 af Pinkman tilføjelse 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Randy 148 Skrevet 11. Februar, 2022 Pinkman skrev, for 4 timer siden: Det skulle du jo egentlig helst kunne, og det kan du også komme til, hvis du vil: Et smut forbi lægen, som afhængig af graden måske vil foreslå Diproderm (stærk binyrebarkholdig creme på recept); påsmøres uden på den yderste del af forhuden, som er trukket så langt tilbage som muligt, og så træne med at trække/strække huden en lille smule længere tilbage hver dag. Alternativt kan den yderste del af forhuden snippes af (ikke en egentlig omskæring), så forhuden stadig kan dække glans (helt eller det meste), og samtidig kan trækkes helt tilbage og blotte glans under erektion. Jeg fik lavet lavet snip-versionen, i lokalbedøvelse hos egen læge for mange år siden, da jeg var 10-12 år gammel, og for satan hvor har det bare virket siden! har været til lægen, og de helt galt på den i DK. Faktisk nedsætter det nydelsen at blive omskåret eller lign. Jeg kan trække den tilbage i slap tilstand. Jeg laver sådan nogle gymnastik øvelser med min forhud hver uge der gør den ikke bliver for snæver. Lægen ville omskære mig og alt muligt, men det ødelægger virkelig meget af sexen. Der findes en hjemmeside for læger imod omskæring, og der fandt jeg meget nyttig info. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg