Hop til indhold
TheEagle

Magic Massage / Malle - sikke en skøn oplevelse

Recommended Posts

Så fik jeg besøgt Malle igen. Og endnu en vidunderlig oplevelse med en vidunderlig kvinde.

Jeg havde bestilt Malle’s 2 timers fuld krop massage. Det er jo jul og lidt ekstra forkælelse må være på sin plads. 

Jeg har prøvet massage i mange lande, mest i Asien, og som jeg kan lide massage delen er Malle helt oppe at ringe i toppen. Min krop og muskler var i forvejen øm efter flere dages udfordrende fysisk arbejde og ovenpå intens  Loop træning om morgenen. Malle masserede mine især ømme læg og lår muskler så jeg fik tårer i øjnene. På den fede måde. Og efterfølgende fik resten af kroppen selvfølgelig  også en tur. Jeg var i himmelen. Når man så lægger intim massagen oveni, ja så var jeg ihvertfald i Paradis.

Malle er totalt tilstedeværende, mange gode snakke undervejs selvom  min konversations fokus svigter under intim massagen :x

For dem af jer der tænker på at prøve denne specielle, frække og unikke oplevelse, kan jeg på det kraftigste anbefale at læse Malle’s annonce grundigt igennem ! Dette er IKKE en GP/GFE oplevelse som de fleste anmeldelse herinde drejer sig om. Så man skal lige kalibrere sine forventninger. Men så er oplevelsen altså også unik.

https://annoncelight.dk/showad/209362

Og er der gentagelses garanti ? Ja, 100%. Aldrig er 2 timer gået så hurtigt, jeg kunne blive liggende på den briks i 4 eller 5 timer :smile:

God jul til alle 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...