Hop til indhold

Magic Massage / Malle - sikke en skøn oplevelse

Featured Replies

Skrevet

Så fik jeg besøgt Malle igen. Og endnu en vidunderlig oplevelse med en vidunderlig kvinde.

Jeg havde bestilt Malle’s 2 timers fuld krop massage. Det er jo jul og lidt ekstra forkælelse må være på sin plads. 

Jeg har prøvet massage i mange lande, mest i Asien, og som jeg kan lide massage delen er Malle helt oppe at ringe i toppen. Min krop og muskler var i forvejen øm efter flere dages udfordrende fysisk arbejde og ovenpå intens  Loop træning om morgenen. Malle masserede mine især ømme læg og lår muskler så jeg fik tårer i øjnene. På den fede måde. Og efterfølgende fik resten af kroppen selvfølgelig  også en tur. Jeg var i himmelen. Når man så lægger intim massagen oveni, ja så var jeg ihvertfald i Paradis.

Malle er totalt tilstedeværende, mange gode snakke undervejs selvom  min konversations fokus svigter under intim massagen :x

For dem af jer der tænker på at prøve denne specielle, frække og unikke oplevelse, kan jeg på det kraftigste anbefale at læse Malle’s annonce grundigt igennem ! Dette er IKKE en GP/GFE oplevelse som de fleste anmeldelse herinde drejer sig om. Så man skal lige kalibrere sine forventninger. Men så er oplevelsen altså også unik.

https://annoncelight.dk/showad/209362

Og er der gentagelses garanti ? Ja, 100%. Aldrig er 2 timer gået så hurtigt, jeg kunne blive liggende på den briks i 4 eller 5 timer :smile:

God jul til alle 

Skrevet

Hvor ca i kbh er vi henne af ? 

Skrevet
  • Author

AmagerStang : som der står i Malle’s annonce : “Jeg befinder mig i Kokkedal, ca 30 km nord for kbh”

Skrevet

Men det kunne jo være hun tog fejl, og ikke vidste hvor hun befandt sig.. SAY NO MORE

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.