Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hej

Er der nogen der har besøgt Kate og vil fortælle om oplevelsen, efter hun er blevet alene på “gården”,

Kate

Skrevet
Hopper skrev, den 3.12.2021 at 14:45:

Hej

Er der nogen der har besøgt Kate og vil fortælle om oplevelsen, efter hun er blevet alene på “gården”,

Kate

Har besøgt masser af gang Kate tilbage i 2017 og 18 hvor hun arb i det gule hus i vanløse. Hendes service er lækker. Kan kun varmt anbefalde hende. Var fast kunde 2 gange ugeligt over denne periode. Trust love and cleanness er hende motto.

Skrevet
Kim Madsen skrev, for 1 time siden:

Har besøgt masser af gang Kate tilbage i 2017 og 18 hvor hun arb i det gule hus i vanløse. Hendes service er lækker. Kan kun varmt anbefalde hende. Var fast kunde 2 gange ugeligt over denne periode. Trust love and cleanness er hende motto.

Enig her... Ingen tvivl om at Kate er en lækker dame .. . Hun har dog ikke været aktiv selv (mig bekendt) i den periode hvor Sophie og Champagne har været aktive. Så der er nok for at holde forretningen gående at hun selv er aktiv lige nu. Man risikerer at blive skuffet hvis man ikke på forhånd sætter sig ind i hvad hun tilbyder. Man skal lade være med at fortolke.... lige som @Kim Madsen skriver så ligger mine oplevelser tilbage i tiden, da jeg kun har talt med hende de seneste par år... 

Skrevet
lidenskabogvarme skrev, den 10.12.2021 at 22:45:

Kunne I oplyse om hun også kysser

Mit bedste bud vil være nej. I hendes yngre dage ja, men det var inden hun fik sig eget sted og kvinder der arbejder for hende. 

Skrevet
D54 skrev, den 4.12.2021 at 16:46:

Enig her... Ingen tvivl om at Kate er en lækker dame .. . Hun har dog ikke været aktiv selv (mig bekendt) i den periode hvor Sophie og Champagne har været aktive. Så der er nok for at holde forretningen gående at hun selv er aktiv lige nu. Man risikerer at blive skuffet hvis man ikke på forhånd sætter sig ind i hvad hun tilbyder. Man skal lade være med at fortolke.... lige som @Kim Madsen skriver så ligger mine oplevelser tilbage i tiden, da jeg kun har talt med hende de seneste par år... 

Hej, jeg arbejder på ydre Østerbro, og har kigget forgæves efter gode steder i området. Jeg kender ikke Kate og heller ikke stedet. Hun vil jo nok ikke have sin adresse frem siden den ikke er nævnt i annoncen, men er der en der vil give mig en ide om hvor jeg finder hende? 
tak

Skrevet
Kammertonen skrev, for 27 minutter siden:

Hej, jeg arbejder på ydre Østerbro, og har kigget forgæves efter gode steder i området. Jeg kender ikke Kate og heller ikke stedet. Hun vil jo nok ikke have sin adresse frem siden den ikke er nævnt i annoncen, men er der en der vil give mig en ide om hvor jeg finder hende? 
tak

Tuborgvej, tæt på motorvejen 

• 2 weeks later...
Skrevet
D54 skrev, den 4.12.2021 at 16:46:

ærgeligt Champagne ikke kom tilbage fra Thailand .... hende savner jeg godt nok 

Skrevet
SirK skrev, for 5 timer siden:

ærgeligt Champagne ikke kom tilbage fra Thailand .... hende savner jeg godt nok 

@SirK ..... Champagne virkede ikke sikker på om hun ikke kom tilbage; men hun virkede meget overbelastet til sidst .... det var IKKE hensigtsmæssigt hun var alene hos Kate i så lang tid.... Selv da Cash var der var efterspørgslen primært efter Champagne; men i det mindste havde hun lidt selskab. Som jeg tidligere har nævnt, så ville et "makkerskab" mellem Sophie og Champagne være fantastisk ... dette hermed givet videre til dig Kate....

• 4 weeks later...
Skrevet

Kate er efter  min mening overordentlig dejlig. Store bryster og lækker slikkevenlig fisse. Sutter ret godt, men afslutning i munden !! :P
Er der en, som kan fortælle mig, om det er muligt at give hende anal ?? :-o

Redigeret af kette
stavefejl

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.