Hop til indhold

Recommended Posts

Innocent Lora er tilbage, nu på Nørrebro tæt på Dronning Louises bro.

Aftalen blev nemt ordnet på SMS dagen før. Da jeg stod ved adressen, sendte jeg en SMS, og der kom hurtigt svar tilbage, hvor jeg skulle ringe på. Døren stod på klem, og indenfor stod Lora, i en fin lejlighed med gode faciliteter.

Den korte version. Lora er den dejligste, smukkeste, sødeste og kærlige lille pige, som man kan besøge og have sex med.

Den længere version. Lora er en lille velskabt pige, med små søde bryster, den dejligste faste strittende numse, helt naturlig og uden tusser og piercinger. Nærmere kommer man vel ikke til en rigtig lille Lolita.

Sexdelen er med en medlevende pige, som flittigt uddeler kys og kærtegn. Efter de indledende nus, kys og slik, blev det til en 69’er med dejlig sut, missionær, baghyler og igen missionær, og så holdt jeg ikke længere, det var bare for dejligt det hele.

Da jeg kun har et skud i bøssen, så blev der godt tid snak, kys og kæl. Hele tiden med en Lora, som putter sig ind til en med kys og kærtegn.

Jeg havde bestilt en time med blow uden, lidt i den dyre ende, men hver en krone værd. Lora er her 2 uger mere, inden hun tager hjem på juleferie. Så jeg når et besøg mere.

Innocent Lora 20 - Eroguide.dk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Liverpool skrev, den 3.12.2021 at 09:15:

Ja ned baltiske mafia leverer prima piger pt. hun er dejlig

Øhhh hvad mener du med det?

Er der i så fald andre piger med i gruppen?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Benjamin skrev, for 8 minutter siden:

Øhhh hvad mener du med det?

Er der i så fald andre piger med i gruppen?

Der er en helt række piger som holder til i samme lejlighed på Amager. Deres priser minder meget om hinanden og de beder om selfie. Ligeleders har de et højt serviceniveau. Endelig kommer de fra de samme lande.

Jeg vil gå så langt som til at spekulere i, at det ikke blot er den ene lejlighed på Amager, men flere lokaliteter i København og Danmark, som er knyttet sammen af de samme bagmænd.

Som eksempel kan jeg oplyse, at jeg har hemmeligt nummer. Jeg er er blevet bedt om en selfie i Kbh. men aldrig efterkommen ønsket. Med een eneste undtagelse, da jeg i Jylland gav efter og efterkom et sådant krav. Siden har jeg ALDRIG skullet vise selfie i København:shock:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest BUC2610

Altid mindst 4 piger fra gruppen i København af gangen. Enkelte gange 6 i et overlap. 
I Odense og Århus ligeledes 4-6 fra samme gruppe. Har du først haft et godkendt besøg hos en af pigerne spørges der herefter aldrig mere om dok. 

BUC

Del dette indlæg

Link til indlæg
Liverpool skrev, den 3.12.2021 at 09:15:

Ja ned baltiske mafia leverer prima piger pt. hun er dejlig

Jeg og sikkert også andre er ligeglade med hvem der står bag. Bare pigerne selv syntes de  bliver behandlet godt. De er ofte unge, meget smukke, meget feminine,  servicemindede, og yder et højt serviceniveau i forhold til prisen og bare bliver længe i hovedstaden (og et plus er "græsk til hende" og CIF/CIM/evt. swallow)

Del dette indlæg

Link til indlæg
MajorTom skrev, for 8 minutter siden:

Majoren har observeret en fejl i Hr. Advarsels efterretningsrapport: Kira Bloom er ikke en del af den samme baltiske koalition, som de øvrige oplistede rekrutter.

Tænker hvis det er en komplet liste så er Innocent Lora også med. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Hobie

Når nu det skrives, og ingen modsiger, antager jeg der i trådens deltagere er enighed om at pigerne er her med "hjælp" fra en organisation. Dette kendes meget ofte som menneske handel. Jeg antager også, at der ikke er nogen herinde der synes det er en acceptabel aktivitet.

DERFOR: Forklar mig lige hvorfor I støtter op omkring den slags !

Der er masser af danske piger, som yder en absolut topklasse service, og som ikke er handlet. Jeg vil i min naivitet påstå, at på de gængse lysthuse leverer den u-handlede service. Køb dansk.

Del dette indlæg

Link til indlæg

De som beder om selfies er nogen pigerne hyrer til at skaffe dem et sted at være, reklame etc., det er helt frivilligt for dem om de vil betale den pris eller ej, det er flere gange tidligere bevist, ved at piger har været her af flere omgange både som medlem af dette netværk og senere uden at være det, jeg har selv været i samtale med et par stykker om det og de lagde ikke skjul på noget men skiftede ud fordi de synes de tog for meget for denne service, det kunne de selv ordne.

De tjener penge på pigerne og det tror jeg ikke de må, men det er frivilligt for pigerne, det er ikke en menneskehandels organisation. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest BUC2610
Hobie skrev, for 1 time siden:

Når nu det skrives, og ingen modsiger, antager jeg der i trådens deltagere er enighed om at pigerne er her med "hjælp" fra en organisation. Dette kendes meget ofte som menneske handel. Jeg antager også, at der ikke er nogen herinde der synes det er en acceptabel aktivitet.

Der er masser af danske piger, som yder en absolut topklasse service, og som ikke er handlet. Jeg vil i min naivitet påstå, at på de gængse lysthuse leverer den u-handlede service. Køb dansk.

Det har været diskuteret i et år nu. Lad mig sige det direkte og usentimentalt. 
De her tøser er 19-22 år. Yder topklasse service. Lærenemme og for nogens vedkommende uprøvede amatører.  Er yderst lækre og vel det man i de flestes tilfælde kalder modeller. Har extras som vi danske mænd higer efter. 
Hos danske lysthuse finder du ældre og, undskyld sproget, lettere udslidte damer. Derfor går jeg til de unge østeuropæiske. 

BUC

Del dette indlæg

Link til indlæg
MajorTom skrev, for 3 timer siden:

Majoren har observeret en fejl i Hr. Advarsels efterretningsrapport: Kira Bloom er ikke en del af den samme baltiske koalition, som de øvrige oplistede rekrutter.

Okay, hvordan ved du det - jeg spørger af oprigtig nysgerrighed. Jeg påstår ikke at jeg har ret, men kan bare konstatere at hendes fremgangsmåde og hendes annoncer er identiske med kartellets.

En af mulighederne er det som @Jensens beskriver - at en GP dropper kartellet, men fortsætter praksis.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Advarsel skrev, for 5 timer siden:

Okay, hvordan ved du det - jeg spørger af oprigtig nysgerrighed. Jeg påstår ikke at jeg har ret, men kan bare konstatere at hendes fremgangsmåde og hendes annoncer er identiske med kartellets.

En af mulighederne er det som @Jensens beskriver - at en GP dropper kartellet, men fortsætter praksis.

Majoren kan ikke afsløre sit net af efterretningskilder. Men hvis Hr. Advarsel foretager en nærmere analyse af det offentligt tilgængelige kildemateriale, vil det fremgå, at annoncetekst, prisstruktur og åbningstider er forskellige.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hobie skrev, for 11 timer siden:

Dear, are you not happy with something?)

Like you, we girls also communicate with each other.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg støtter ikke op om menneskehandel, men “selfiepigerne” er heller ikke ofre for menneskehandel!

Og så skal jeg nok selv bestemme om jeg vil købe dansk, ungarsk eller lettisk ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

"Køb dansk" hvem er du til at fortælle os andre hvad vi skal købe? sjovt du nævner menneskehandel og hvor umoralsk det er, hvorefter du skriver at vi skal købe dansk?

er det ikke lidt dobbelt moralsk? jeg tror også du gør det værre end hvad det er. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

It's disgusting, where have you seen slavery in our time, we all live in the EU? :D

We girls just communicate with each other like you, we also want to know who comes to visit us

Ohh okay darlings <3I'm waiting for you to visit.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Innocent Lora skrev, for 3 timer siden:

We girls just communicate with each other like you, we also want to know who comes to visit us

Discretion.
I will not give you my true identity, just as you will not give me your true identity.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Fisk123
Innocent Lora skrev, for 6 timer siden:

It's disgusting, where have you seen slavery in our time, we all live in the EU? :D

Hi Lora, how do i get in touch with you? 

You dont reply on calls or sms. Are you to busy to take new costumer?

Best regards

Del dette indlæg

Link til indlæg
Innocent Lora skrev, for 11 timer siden:

Hello sweetheart 

- sometimes things get lost in Google Translate so I will respond in English:

I will not discuss “slavery” - no clue where this comes from.  I have a different question: 

Totally fair you girls communicate about customers - just as we men gives reviews here.    What I don’t understand is the need for selfies, LinkedIn and Facebook profiles, work email addresses etc.   Please explain me why?  I fully understand your safety is highest priority but so is ours privacy, and to provide this information is by many here considered a serious breach of confidentiality - like we don’t know your real name or private details either.

in all respect - please help me understand these requirements? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sidelining skrev, 1 time siden:

Hello sweetheart 

- sometimes things get lost in Google Translate so I will respond in English:

I will not discuss “slavery” - no clue where this comes from.  I have a different question: 

Totally fair you girls communicate about customers - just as we men gives reviews here.    What I don’t understand is the need for selfies, LinkedIn and Facebook profiles, work email addresses etc.   Please explain me why?  I fully understand your safety is highest priority but so is ours privacy, and to provide this information is by many here considered a serious breach of confidentiality - like we don’t know your real name or private details either.

in all respect - please help me understand these requirements? 

I would also like to know…

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...