Hop til indhold

Recommended Posts

Hej alle sammen. Jeg fantaserer meget om at være samme med en shemale. hun må gerne være feminin og have en flot pik og bryster. håber i har nogle råd til mig. skriv evn i privat

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan ikke få en tid hos hende fordi jeg engang blev forhindret i at møde op til min aftale. Det er jeg sgu lidt ked af. Men sådan er det vel. Så lære man af sine fejl. Men håber stadig på en mulighed inden hun stopper. Kan se hun kommer til aalborg igen i start januar. Man kan altid håbe. Del gerne din oplevelse i tråden hvis du sku være så heldig. 
 

mvh

Del dette indlæg


Link til indlæg
Baggårdskøter skrev, for 1 time siden:

Jeg kan ikke få en tid hos hende fordi jeg engang blev forhindret i at møde op til min aftale. Det er jeg sgu lidt ked af. Men sådan er det vel. Så lære man af sine fejl. Men håber stadig på en mulighed inden hun stopper. Kan se hun kommer til aalborg igen i start januar. Man kan altid håbe. Del gerne din oplevelse i tråden hvis du sku være så heldig. 
 

mvh

Ja.... hvis du booker en tid, og brænder den af. så bliver du blokeret for altid. og hvis du gang på gang bestiller tid, og afbestiller lige op til.så virker du sku for useriøs til at jeg gider at bruge mere tid på det. så kan du jo evnt. købe et simkort, og prøve lykken. og rent faktisk dukke op til din tid. så ku det ju ske du havde en chance... :-* 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ups ja desværre vi kan ikke køre en forretning på aftaler der ikke bliver overhold, derfor meget vigtig i giver besked om i er forhindre. 
 
Flere og flere tager Deposium, skønhed salon, tattoovør mm fordi folk er glemsom.  Vores muligheder er et mindre Deposium, og som blokering for det er sur at have afvis 1-4 andre om at kl XY er afsat 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker
Coco Darling skrev, for 6 timer siden:

Ups ja desværre vi kan ikke køre en forretning på aftaler der ikke bliver overhold, derfor meget vigtig i giver besked om i er forhindre. 

eller hold jer væk fra dem som bruger tidsbestilling.....problem solved

Del dette indlæg


Link til indlæg
Røvslikker skrev, den 8.12.2021 at 16:32:

eller hold jer væk fra dem som bruger tidsbestilling.....problem solved

Ja, men det er dog begrænset med danske bodeler der er tilbage med et venterum hvor du så kan håbe pigen er ledig ved din ankomst. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil nu også til hver en tid sætte min lid til tidsbestilling - dog går grænsen ved forudbetaling. Men at dukke uanmeldt op og sidde og vente, nej tak herfra.

Og som “leverandør” af tidsbestemte ydelser kan jeg sagtens forstå irritationen over at miste x antal kroner på et no-show - i min optik helt okay at man så bliver smidt ud af loopet for good. Det er der sgu ingen der har råd til på den lange bane.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Coco Darling skrev, den 8.12.2021 at 10:07:

Ups ja desværre vi kan ikke køre en forretning på aftaler der ikke bliver overhold, derfor meget vigtig i giver besked om i er forhindre. 
 
Flere og flere tager Deposium, skønhed salon, tattoovør mm fordi folk er glemsom.  Vores muligheder er et mindre Deposium, og som blokering for det er sur at have afvis 1-4 andre om at kl XY er afsat 

Men det gør heldigvis ikke noget den anden vej, når kunderne aftaler en tid, og der så alligevel er optaget det pågældende tidspunkt. 

Mon ikke bare vi skal sige at det går begge veje? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
mrtn55555 skrev, den 2.12.2021 at 20:04:

Hej alle sammen. Jeg fantaserer meget om at være samme med en shemale. hun må gerne være feminin og have en flot pik og bryster. håber i har nogle råd til mig. skriv evn i privat

 

Karen i Aarhus er rigtig dejlig, synes jeg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
DaJe8000 skrev, den 23.12.2021 at 18:42:

Karen i Aarhus er rigtig dejlig, synes jeg.

Vil absolut ikke anbefale Valentina 

Men Karen derimod,hun er super sød,nem at snakke med og en rigtig flot pige :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dinner_at_the_y skrev, den 23.12.2021 at 08:55:

Men det gør heldigvis ikke noget den anden vej, når kunderne aftaler en tid, og der så alligevel er optaget det pågældende tidspunkt. 

Mon ikke bare vi skal sige at det går begge veje? 

Ja klar vi skal også overholde aftaler, og forstår ikke der er nogle der laver dobbelt aftaler. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trans valentina skrev, den 27/12/2021 at 02:14:

Jeg havde sku heller ik anbefalet mig hvis jeg var dig hahah :lol:

Jeg er ikke 1 sekund i tvivl, jeg skal klart lave en aftale med Valentina næste gang jeg kommer til KBH, det har været et ønske længe at mødes med hende :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pophair
Dinner_at_the_y skrev, den 23.12.2021 at 08:55:

Men det gør heldigvis ikke noget den anden vej, når kunderne aftaler en tid, og der så alligevel er optaget det pågældende tidspunkt. 

Mon ikke bare vi skal sige at det går begge veje? 

Nu koster det jo ikke dig noget at  en gp aflyser, måske en timeløn, hvis du er smuttet fra job, måske koster det dig kun din ære, mens det koster en gp penge at kunden bliver væk. Hun har måske sagt nej til flere, fordi du har bestilt og bliver væk, uden at give besked i god tid.

Jeg er sikker på at alle gp'er, kan udgive en bog med alle de undskyldninger de møder fra mænd der ikke møder op som aftalt.

Dobbeltbookning kan ske og sker. Nu er det jo ikke nogen katastrofe, hvis man skal vente.

Hvis man tager det som en mand , så får du en god behandling , når du ankommer. Hvis man tager det som en pussy, bliver man behandlet derefter 

Redigeret af Pophair

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...