Hop til indhold
shiny

JJ Lyngby

Recommended Posts

Ren nysgerrighed, hvor ung tror du hun er? For jeg besøgte hende for omkring 15 år siden… Så helt ung kan hun vel ikke være… 

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg har lavet en aftale med en herfra siden kendt domina (må ikke sige hvem), og hun har beordret mig til at besøge JJ, og dokumentere besøget på min telefon. 

Besøget hos JJ forløb fint. Ordren var at jeg (iført trusser) skulle sidde på knæ for JJ og sutte hendes pik (som var fin, stiv og hård) og nosser. Imens tog JJ fotos af mig. 

Jeg har prøvet at sutte pik før (en enkelt gang sammen med Roxy, og så på shemale Valentina sammen med DK Sandra), men det var en dejlig og fræk oplevelse. Særligt hendes dejlige kugler i min mund var en oplevelse. Som afslutning skulle hun sprøjte på min brystkasse. 

Fotodokumentationen skulle efterfølgende bruges som adgangsbevis hos min herskerinde, og er blev jeg kneppet godt med en strapon, som straf for at jeg havde været ude og blive sprøjtet til. 

Men thumbs up til JJ - måske en anden gang jeg skal besøge hende igen og prøve knep mv....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er helt fantastisk. besøgte hende 2 gange da hun var i Hvidovre og hun kneppede mig synder og sammen (er anmeldt herinde). Kan genkende alt i din anmeldelse. Hun har det tydeligvis bedst med at dominere og har ikke selv prøvet hende som værende passiv, så den del kan jeg ikke udtale mig om. Hun må MEGET gerne komme forbi Hvidovre igen :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Igennem flere år har jeg ville besøge denne Ladyboy. Igår lykkedes det mig. Hvad der skete bliver imellem JJ og mig.

Kan bare sige hun er dejlig rå og kan kneppe dig sønder og sammen hvilket hun også gjorde.

Det var nærmest voldtægt. Hun havde godt fat i mine brystvorter og da jeg et par gange flyttede hendes hænder fandt hun noget gaffatape frem og så gik hun ellers igang.

Mens jeg lå der hjælpeløs blev jeg gagget så jeg næsten ikke kunne få luft.

Hun tog en ret stor Dildo frem og kneppede mig med den inden jeg fik den vildeste gang pik.

Til sidst kom hun i munden på mig. 

Efterfølgende fik jeg mig en god snak med hende. Hun er i Top 3 over Thai Ladyboys i Dk.

Gentagelse 100 %.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Zar skrev, for 50 minutter siden:

Hvad der skete bliver imellem JJ og mig.

Kan bare sige hun er dejlig rå og kan kneppe dig sønder og sammen hvilket hun også gjorde.

Det var nærmest voldtægt. Hun havde godt fat i mine brystvorter og da jeg et par gange flyttede hendes hænder fandt hun noget gaffatape frem og så gik hun ellers igang.

Mens jeg lå der hjælpeløs blev jeg gagget så jeg næsten ikke kunne få luft.

Hun tog en ret stor Dildo frem og kneppede mig med den inden jeg fik den vildeste gang pik.

Til sidst kom hun i munden på mig. 

Godt du lod det blive imellem JJ og dig ;)

Tænk hvis vi skulle have læst om voldtægt, gaffatape, gagging, råknep og sperm i munden, det havde ikke været rart :o

Del dette indlæg


Link til indlæg
OldGentlemann skrev, for 33 minutter siden:

Godt du lod det blive imellem JJ og dig ;)

Tænk hvis vi skulle have læst om voldtægt, gaffatape, gagging, råknep og sperm i munden, det havde ikke været rart :o

Der foregik en del mere end det. Og nej sexen var IKKE uden gummi.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Zar skrev, den 17.2.2022 at 19:17:

Der foregik en del mere end det. Og nej sexen var IKKE uden gummi.

Er det ikke problematisk at få sperm i munden med kondom ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bg101 skrev, for 21 minutter siden:

Er det ikke problematisk at få sperm i munden med kondom ? 

Okay nu var den part hvor jeg blev facefucket og gagget hårdt uden Kondom som det er ret mange steder.:smile:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...