Hop til indhold
Emptyman

MariaUA, 21, København

Recommended Posts

Guest matrix
TorbenMadsen skrev, den 2.12.2021 at 22:23:

Hun er ikke dansk og jeg er ret sikker på hun ik er til andet end svindel 

Har du bevis @TorbenMadsen ?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu skriver hun jo ikke, at hun er dansk. Tværtimod antyder hendes profilnavn vel, at hun er fra Ukraine. Men det bliver man vel mere klog på ved at kontakte hende, end ved at forhåndsudskamme hende her.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Casten skrev, for 18 timer siden:

Nu skriver hun jo ikke, at hun er dansk. Tværtimod antyder hendes profilnavn vel, at hun er fra Ukraine. Men det bliver man vel mere klog på ved at kontakte hende, end ved at forhåndsudskamme hende her.

Jeg har det lidt på samme måde som dig, Carsten. Pegefingrene kommer lynhurtigt frem i dette forum. Både mod piger, men også mellem os mænd.

Det giver sgu en lidt trist tone, ind i mellem.

Man skal vist bare huske at når pegefingeren peger i retning af en anden, så peger fire tilbage på dig selv.

I denne debat kan jeg ikke se at MariaUA har opført sig mærkeligt, eller krævet noget ublu. Eller opført sig useriøst. Hun er bare ikke dansk -åbenbart-, og mestrer ikke det skrevne sprog så godt. Straks er hun mistænkeliggjort. Ikke rimeligt.

Redigeret af thedanishdude
tilføjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...