Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Maleren86
fynbofidus skrev, for 7 timer siden:

Hej

Er der nogen der ved hvilke piger der er på Rugårdsvej 242 for tiden? (Det er lidt over et år siden jeg var der sidst)

Kan du ikke tage en for holdet og så skrive det her... I stedet for at skrive efterlysninger under anmeldelser

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu skrev jeg egentlig her fordi det er lang tid siden jeg har set anmeldelser af stedet herinde.

Jeg har taget mange for holdet tidligere. Mine tidligere erfaringer med stadet har været meget svingende.

Jeg har faktisk besøgt dem siden dengang de var i Brylle.

Forrige besøg jeg var der fik jeg en god behandling af Patty, som har været der længe. Men sidste år var jeg også forbi et par gange hvor det var piger jeg ikke har set før. Begge var meget opsat på at alt kostede ekstra og man fik ikke den tid der var betalt for.

Jeg giver gerne stedet flere chancer. Men har bare undret mig over at der ikke er andre der har anmeldt stedet i længere tid.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maleren86

Jeg har for nyligt været forbi og fået en god massage af Patty.

Det kan hun altså virkelig. Der er drilleri undervejs men jeg holder mig til massagen kun.
Jeg har før været steder med god massage og når hun så har opdaget at der kan sælges mere, så ryger kvaliteten af massagen næste gang og ofte går tiden også fra 60 til 50 minutter.

Så Patty it is - når der skal virkelig god massage til.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ståpik skrev, for 2 timer siden:

Stella skriver i sin annonce man kan få cocktail med BJ til 800 kr.

Og er der nogle der præcis ved hvad den står på?

Og er blowjob uden?

Det er massage med BJ , måske også BtB .  om det er med eller uden afhænger vist lidt af kemi mm

Del dette indlæg


Link til indlæg
afløbsrenseren skrev, for 47 minutter siden:

Det er massage med BJ , måske også BtB .  om det er med eller uden afhænger vist lidt af kemi mm

Enig og sidste gang fik jeg lov til at slikke hende også.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...