PoulPik 352 Skrevet 2. December, 2021 Nogen der har været hos pigen og kan bekræfte de fotos? Pigen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Emptyman 357 Skrevet 2. December, 2021 (edited) Ifølge Google forekommer nogle af billederne også på hjemmesiden eroticland.eu. Det har jeg lagt mærke til, at rigtige mange annoncebilleder angiveligt gør. Kender ikke siden, så ved ikke, hvad man skal lægge i det. Men vurderet samlet set ud fra billederne, profilteksten samt det forhold, at hun påstår at være dansk, virker priserne for gode til at være sande. Jeg tror, det er fake. Redigeret 2. December, 2021 af Emptyman Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Anders-and Skrevet 2. December, 2021 Det er ikke hende. hende du møder er langt fra lige så lækker, og ven hård i sit udtryk: hun er også ret ubehøvlet. Jeg var engang forbi og gik igen fordi hun brugte så falske billeder at jeg ikke gad støtte det derefter fik jeg stribevis af sms’er og opringninger om at jeg spildte hendes tid. jeg synes det var lidt omvendt, jeg udgav mig for mig selv og gik igen fordi hun tog chancen og snød Gevaldigt med billederne bum - hold dig væk, det er mit råd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest moden libertiner Skrevet 2. December, 2021 Kære medsammensvorne Jeg har for ikke så længe siden været udsat for lidt af det samme. En annonce på annoncelight for en yngre kvinde i 20 erne der lød rigtig godt og frækt. Skrev med hende sms eller mail eller en chat kan jeg ikke huske men hurtigt ville hun på en datingsite med en chat. Jeg kiggede . nå man skulle registrere sig, fik nogle bongopenge til at chatte for, men hurtigt var de sluppet op og der blev forlangt flere (hun ville også have billede/billeder sendt) Så stoppede jeg festen og skrev via den oprindelige kontakt at festen stoppede her. Ingen reaktion. Men jeg er overbevist om at hun fik 'returkommission' fra datingsitet. Må det gå jer godt og i fanger den slags scams inden det koster jer penge. Den Modne libertiner. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg