Hop til indhold
Thunder78

GB med en ny kant

Recommended Posts

Thunder78 skrev, for 12 minutter siden:

.Er det mon et fake setup ? 

Sådan lyder det umiddelbart ikke - men når nogen ved at smide et par hundrede kroner mere, kan deltage uden at bruge gummi ved vaginal eller analt samleje - så er jeg ude, selvom det lyder som et interessant set-up.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anders-and

Usandsynligt der er fake, profilen er fra 2015 og var blevet anmeldt og lukket for længst hvis det var Fake. 
jeg går heller ikke selv til cream pie gang Bangs. Det er livet bare for kort til hvis man spørger mig :)) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 69manden
Thunder78 skrev, 1 time siden:

Kære Brødre 

Jeg er nysgerrig på om der er nogle af jer, der har deltaget i dette interessante koncept ? Har forsøgt at skrive til dem, desværre så svare de ikke....Er det mon et fake setup ? 

 

https://annoncelight.dk/showad/330814

Det kan være,at din mail er røget ind i deres spam mail. Men annoncen ser udemærket og ægte ud, men held og lykke, samt mere held i sprøjten..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg fik et pænt svar på mail, da et lignende arrangement var på tapetet for et par uger siden.
Deltog dog ikke, da transporttiden var for meget for mig, så jeg ved ikke om det blev gennemført.
Umiddelbart vil jeg også sige, at et par ekstra billeder ville øge interessen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja selv fået mail og transport var det store problem !

Desværre er der kun et billede og mere bliver ikke sendt desværre...

Er meget interesseret i dette setup og vil gerne høre fra andre som har deltaget ? Lyder således spændende med en sød Dejlig Smuk Sexet Pige under bordet ;)

Glæder mig til at høre omkring arrangementet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...