Hop til indhold

Nyholms Alle 30 A

Featured Replies

Skrevet

Er dette den gode eller dårlige adresse ? 

jeg holder mig generelt væk fra Nyholms Alle, men kunne forstå at der var kommet en adresse med danske piger der er Godkendt, men kan efter flere søgninger ikke finde ud af hvilke nummer der er ok, og hvilket man bare skal glemme, håber nogle mere erfarende kan afklare dette konkret uden shitstorm og så meget udenom, så man taber hovedet når det skal læses i fremtiden.

Skrevet

Der er vist en del meninger om dette sted. Jeg har selv besøgt 28a/b og nr 20, der som regl har latinas. jeg har mange gode stunder derfra, mens 30A hovedsageligt er øst europæer med bagmænd, og dem holder jeg mig langt væk fra.

Skrevet
Dkm skrev, for 1 time siden:

Er dette den gode eller dårlige adresse ? 

jeg holder mig generelt væk fra Nyholms Alle, men kunne forstå at der var kommet en adresse med danske piger der er Godkendt, men kan efter flere søgninger ikke finde ud af hvilke nummer der er ok, og hvilket man bare skal glemme, håber nogle mere erfarende kan afklare dette konkret uden shitstorm og så meget udenom, så man taber hovedet når det skal læses i fremtiden.

Stedet med de danske piger hed Carabella. Desværre fik det en meget kort succes, og blev lukket igen 

Skrevet

Redigeret af Pophair

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.