Hop til indhold

Recommended Posts

http://massage.side6.dk/natasja

Jeg Besøgte denne lille dame igår og må indrømme jeg var godt skuffet...

hun skriver hun er 27 år... det tvivlede jeg stærkt på nok nærmere midt tredive..

starter med at dukke op på addressen. hvor jeg får en opringning om det er et andet sted.. som er ca 800 meter i den anden ende af gaden.. da jeg kommer ind modtager hun mig i en lækker lille sort sag.. men hendes ansigt ser gammelt ud så regner hurtigt ud hun ikke er 27.... men stadig lækker krop.. efter et kort blowjob. satte hun et kondom og ville have sex... efter ca 10 min... bad hun mig ligge mig på ryggen og fik et håndjob til trods for reklame om super og megafransk blev afslutningen et håndjob og lov at komme over mig selv på ryggen... virkelig skuffende oplevelse

pæn krop men hun kan ikke leve op til sine billeder(de er måske fra hun var 27år)

Hun tilbyder Uforglemmelig kæreste oplevelse.. skriver hun i vært fald.. hun ville ikke kysse. og søgte at undgå øjenkontakt..

hun skriver også hun giver megafransk dette er også en fed løgn... da det blev efterspurgt sagde hun bare nej.

Diskretion: 3/10, Stedets beligenhed er på en stille gade men hold da op hvor folk stirre

Stedet: 7/10, rent og pænt, og nemt at komme til

Pigen: 2/10, Det skulle overståes og hun overholdt ikke sin annonce

Foto: 2/10, et billede lignede hende lidt... de 3 andre var slet ikke hendes standard...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...