MisterT 134 Skrevet 1. December, 2021 Hej gutter Jeg ved ikke, om det bare er mig, men jeg bliver så at sige altid bedt om at sende selfie - i hvert fald hos den gp’er som tiltaler mig. Det er som om, at der er gået inflation i det. Og jeg nægter altså at sende et billede af mig selv. Det er jeg for privat til. Jeg skrev f.eks til Curly Mandy, Janet, Mulley og flere andre der huserede i Ørestaden. Jeg ved godt, at jeg kan skrive til nogle af de gamle travere, men syntes at de er lidt for slidte efterhånden. Har I et par bud på piger a la ovenstående, som ikke beder om selfie? Alternativt et tip til hvordan man undgår at sende? Jeg syntes sgu, at jeg skriver pænt og høfligt, og oplever også at de svarer høfligt tilbage! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Landsbytossen Skrevet 1. December, 2021 (edited) MisterT skrev, for 13 minutter siden: Jeg ved godt, at jeg kan skrive til nogle af de gamle travere, men syntes at de er lidt for slidte efterhånden. Alternativt et tip til hvordan man undgår at sende? Sikke et menneskesyn. Ja, lad være med sende billeder eller penge forud. Der er masser af GPer derude, der ikke kræver selfie. Redigeret 1. December, 2021 af Landsbytossen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lombardo 243 Skrevet 1. December, 2021 MisterT skrev, for 8 minutter siden: Jeg skrev f.eks til Curly Mandy, Janet, Mulley og flere andre der huserede i Ørestaden. Skriver du fra et hemmeligt nr? Mener der har været beretning om at hvis de kan slå nr op, så bliver man ikke spurgt om selfies og andet gøgl. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MisterT 134 Skrevet 1. December, 2021 Ej, hold da op… du skal da ikke anfægte mit menneskesyn. Hvis du går tilbage i mine tråde, efterlysninger mm, så kan du se at jeg altid kun besøger piger der arbejder frivilligt og som tager sig godt betalt. Jeg er selv efterhånden slidt at se på efter mange år med 70 timers arbejdsuger - dét slider, og det gør det altså også på pigerne. Lad nu være med det der navlepilleri og at være en kværolant. Og hvorfor skriver du, når nu at du ikke har noget at skrive. Fair at du ikke er enig, men jeg spørger pænt om konkrete anbefalinger og det kan man ikke sige, at du har. 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MisterT 134 Skrevet 1. December, 2021 Lombardo skrev, for 2 minutter siden: Skriver du fra et hemmeligt nr? Mener der har været beretning om at hvis de kan slå nr op, så bliver man ikke spurgt om selfies og andet gøgl. Tak for svaret. Nej, det gør jeg ikke engang. Og det er pænt med “Hej xxx, jeg hedder xxx, og er en dansk fyr på 41 år. Jeg har set din profil og læst flotte anmeldelser af dig. Har du tid i kalenderen til en times besøg af mig? Venlig hilsen xxx”. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Emptyman 358 Skrevet 1. December, 2021 MisterT skrev, for 27 minutter siden: Tak for svaret. Nej, det gør jeg ikke engang. Og det er pænt med “Hej xxx, jeg hedder xxx, og er en dansk fyr på 41 år. Jeg har set din profil og læst flotte anmeldelser af dig. Har du tid i kalenderen til en times besøg af mig? Venlig hilsen xxx”. Jeg oplever også for tiden, at der konstant spørges efter selfie. Af uvisse grunde lader det til, at mange herinde ikke nævner denne ellers ret relevante information i deres anmeldelser af diverse piger. Mit nummer kan man godt nok ikke slå op, men det er jo et helt bevidst valg fra min side. Kan fandeme ikke være rigtigt, at de skal kunne slå ens fulde navn og adresse op på Krak eller 118, før man er "godkendt". Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Høvdingen 600 Skrevet 1. December, 2021 Emptyman skrev, for 21 minutter siden: Mit nummer kan man godt nok ikke slå op Det er jo netop hemmeligt nr.; og klart hovedparten af kvinderne skriver jo tydeligt, at disse nr. ikke besvares - jeg har da intet i mod, at de gerne lige vil tjekke om jeg er en ´rigtig´ person. I øvrigt er jeg aldrig blevet krævet selfies ..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2728 Skrevet 2. December, 2021 Det er bare at holde sig væk. Så kan man i sin naivitet håbe alle andre også tænker sig lidt om så vi kan komme uvæsenet til livs. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Emptyman 358 Skrevet 2. December, 2021 (edited) Høvdingen skrev, 1 time siden: Det er jo netop hemmeligt nr.; og klart hovedparten af kvinderne skriver jo tydeligt, at disse nr. ikke besvares - jeg har da intet i mod, at de gerne lige vil tjekke om jeg er en ´rigtig´ person. I øvrigt er jeg aldrig blevet krævet selfies ..... Nej, det de fleste GP'er skriver er, at de ikke tager opkald fra et skjult nummer. Nu tales der her i tråden om sms'er, hvor ens nummer naturligvis ikke er skjult, og jeg har da heller aldrig ikke fået svar på en sms. Og mit nummer er heller ikke skjult ved opkald, men nej man kan ikke finde mit navn eller adresse med det via søgning på Krak (så ikke hemmeligt nummer, men det jeg tror officielt hedder "udeladt information"). Det synes jeg sådan set er fair. Men du synes altså at pimps og piger skal have ens fulde navn og hjemmeadresse? Redigeret 2. December, 2021 af Emptyman Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Høvdingen 600 Skrevet 2. December, 2021 Emptyman skrev, 1 time siden: Nej, det de fleste GP'er skriver er, at de ikke tager opkald fra et skjult nummer. Nu tales der her i tråden om sms'er, hvor ens nummer naturligvis ikke er skjult, og jeg har da heller aldrig ikke fået svar på en sms. Og mit nummer er heller ikke skjult ved opkald, men nej man kan ikke finde mit navn eller adresse med det via søgning på Krak (så ikke hemmeligt nummer, men det jeg tror officielt hedder "udeladt information"). Det synes jeg sådan set er fair. Men du synes altså at pimps og piger skal have ens fulde navn og hjemmeadresse? Så forstår jeg bedre - meget fino ..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GustavCarl 5 Skrevet 2. December, 2021 Jeg er ikke sikker på, hvad jeg skal mene om det her selfie-show. På den ene side, er jeg selv meget privat hvad det angår, men på den anden side tænker jeg - hvor stor er risikoen? Jeg har lavet to selfier, hvor man lige kan ane mig. Har fjernet meta-data fra billedet, har tjekket det ikke kan henføres til mig på Google Billedesøgning og så sender jeg det kun via WhatsApp med "view once". Jo, man kan tage screen shot uden jeg ved det, men what's the point? Hvad kan et billede af en ukendt person, som ikke ville kunne bruges til eks. profilbilleder eller andet, bruges til fra deres side af? Er der noget jeg overser? Reelt spørgsmål, ikke et forsøg på at være bedrevidende. For vi må jo bare erkende, at det er alle de unge, lækre udenlandske piger der efterhånden kræver det. Men jeg kan ikke se "misbrugs"-pointen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MisterT 134 Skrevet 2. December, 2021 Tak for nogle gode nuancerede perspektiver. Jeg kommer ikke til selv at sende selfies og det er selvfølgelig mit eget valg. Så må jeg gå glip at de rigtig fede oplevelser. Jeg læste dog i en anden tråd om en, der havde succes med at sende sin profil her på Eroguide. Det vil jeg prøve! Gode bud på de rigtig skarpe piger der ikke beder om selfies er stadig velkomne. Jeg har ikke besøgt en pige (altså en GP) i alt for lang tid, så konklusionen af dette må være, at det er netop den type af piger der falder i min smag… Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pigeglad 322 Skrevet 2. December, 2021 Der spørges og fantaseres igen og igen her på Eroguide om, hvordan man kan undgår selfiekrav. Her kommer min opskrift. Jeg bruger ikke hemmeligt nummer, og ud fra mit nummer kan pigen finde mine data ved at slå op i Krak. Derfor bliver jeg aldrig afkrævet selfies, heller ikke blandt de nævnte piger. Er det nu så mærkeligt, at pigerne går op i deres egen sikkerhed? Hvordan kan det være sikkert og trygt for en pige i et fremmed land at tage imod besøg af en ukendt der fuldstændig har mørkelagt sig selv? På disse sider læser jeg vilde fantasier om stygge bagmænd, der indsamler vores data og vores selfier osv. Hvad skulle de dog få ud af det? I en idealverden fandtes bagmænd slet ikke; men i den virkelige verden hjælper de oplagt med at arrangere de praktiske forhold, herunder formentlig nu også med en manual til pigerne om hvordan de håndterer gæster, der bevidst har mørkelagt sig selv. Jeg kender intet til bagmænd. Men jeg gætter, at deres primære interesse er at tjene en andel af pigernes indkomst - og selv lave så lidt arbejde som muligt. Derimod er det oplagt, at to piger på samme adresse hjælper hinanden med at besvare sms'er og tage imod bookinger; det har jeg også nyligt fået bekræftet af en af de meget roste piger. Hvorfor og hvordan skulle bagmændene interessere sig for eller skaffe sig adgang til vores sms'er og selfies? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skunken 809 Skrevet 4. December, 2021 Ved godt det ikke er populært at skrive, men der er mange grunde til pigerne vil have selfies. Og ja Østpigerne kommer måske fra et sted hvor man bare ikke tager imod en vildt fremmed person, uden lige at tjekke om han ligner en bande/rockertype eller pædagogtypen. Derudover er det ok smart at de har ens foto til politiet hvis man laver noget lort på stedet. En anden ting jeg har hørt fra en del GP er at de simpelthen har præferencer angående hvilket kunder de gider være intime med. Så hvis pigen har kunder nok, da hun er en lille sveske lækker steg på 20 år fra Polen med kalenderen proppet, kan hun tillade sig at være lidt mere kræsen. Har hørt nogen af dem sige "i dont want big and fat", "i dont want men over 60" OSV. Jeg syntes det var strengt at høre på, men ved nærmere eftertanke ville jeg også være selektiv hvis jeg var mandeluder, og frasortere det som jeg ikke havde det helt så rart med. (i mit tilfælde rødhårede damer over 60) Heldigvis er der GPer som tager alt ind uanset, så det vel bare at gå derhen hvis man ikke vil vise selfie. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advarsel 2793 Skrevet 4. December, 2021 MisterT skrev, den 1.12.2021 at 23:44: Alternativt et tip til hvordan man undgår at sende? Jeg fik en tid hos Kira Bloom alene ved hjælp af min Eroguide-profil - men det var hendes eget forslag. Et telefonnummer, der kan slås op er sikkert lige så effektivt, som @Pigeglad skriver. Det handler efter al sandsynlighed mest om "sikkerhed" for at de slipper for tjek af arbejdstilladelse eller skat og moms. Men ellers er det jo nemt nok at genkende de annoncer fra det kartel, og så kan du bare tage nogle andre. Så svært er det ikke, men det er svært at vide hvad man skal anbefale dig, når du ikke skriver dine kriterier. Hvis det bare er "ung og lækker" er der en del at vælge imellem. Selfie-kartellet skiller sig ud på ofte at have meget professionelle billeder og ditto annoncetekster, der sætter fantasien i gang - men så er de heller ikke mere unikke, medmindre det spiller en rolle, hvilke ekstraydelser de har, fx facefuck og slug, som hyppigt findes på listen hos kartellet, men er relativt sjældent andre steder. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BUC2610 Skrevet 4. December, 2021 Advarsel skrev, for 4 timer siden: Jeg fik en tid hos Kira Bloom alene ved hjælp af min Eroguide-profil - men det var hendes eget forslag. Et telefonnummer, der kan slås op er sikkert lige så effektivt, som @Pigeglad skriver. Det handler efter al sandsynlighed mest om "sikkerhed" for at de slipper for tjek af arbejdstilladelse eller skat og moms. Men ellers er det jo nemt nok at genkende de annoncer fra det kartel, og så kan du bare tage nogle andre. Så svært er det ikke, men det er svært at vide hvad man skal anbefale dig, når du ikke skriver dine kriterier. Hvis det bare er "ung og lækker" er der en del at vælge imellem. Selfie-kartellet skiller sig ud på ofte at have meget professionelle billeder og ditto annoncetekster, der sætter fantasien i gang - men så er de heller ikke mere unikke, medmindre det spiller en rolle, hvilke ekstraydelser de har, fx facefuck og slug, som hyppigt findes på listen hos kartellet, men er relativt sjældent andre steder. OG så er deres piger bare lækre og yngre end alle andre på det danske marked. Og leverer gang på gang. Det burde være argument nok for en del af os. BUC Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Longcox Skrevet 5. December, 2021 Advarsel skrev, for 16 timer siden: Jeg fik en tid hos Kira Bloom alene ved hjælp af min Eroguide-profil - men det var hendes eget forslag. Et telefonnummer, der kan slås op er sikkert lige så effektivt, som @Pigeglad skriver. Det handler efter al sandsynlighed mest om "sikkerhed" for at de slipper for tjek af arbejdstilladelse eller skat og moms. Men ellers er det jo nemt nok at genkende de annoncer fra det kartel, og så kan du bare tage nogle andre. Så svært er det ikke, men det er svært at vide hvad man skal anbefale dig, når du ikke skriver dine kriterier. Hvis det bare er "ung og lækker" er der en del at vælge imellem. Selfie-kartellet skiller sig ud på ofte at have meget professionelle billeder og ditto annoncetekster, der sætter fantasien i gang - men så er de heller ikke mere unikke, medmindre det spiller en rolle, hvilke ekstraydelser de har, fx facefuck og slug, som hyppigt findes på listen hos kartellet, men er relativt sjældent andre steder. Kan du forklare hvordan du brugte din profil her på siden til at stille sikkerhed for pigen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2892 Skrevet 5. December, 2021 Longcox skrev, for 27 minutter siden: Det handler efter al sandsynlighed mest om "sikkerhed" for at de slipper for tjek af arbejdstilladelse eller skat og moms. Tror du har 100% ret. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advarsel 2793 Skrevet 5. December, 2021 Longcox skrev, for 11 timer siden: Kan du forklare hvordan du brugte din profil her på siden til at stille sikkerhed for pigen? Hun spurgte om mit brugernavn over WhatsApp. Hun skrev en privat besked til "Advarsel" herinde fra sin egen eroguidebrugerprofil, og den svarede jeg på. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg