Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet
T-BoneViborg skrev, for 7 minutter siden:

Godaften derude. 
Er der nogle der kender hende her?

Eller er det en af vore søde piger i byen jeg bare ikke genkender?

https://annoncelight.dk/showad/332861

Ligner Mimi synes jeg

Skrevet
Aarhuselsker skrev, for 14 timer siden:

Ligner Mimi synes jeg

Der er jo et par "Mimi'er" her i det jyske, som begge har et par meget store fordele.

Men umiddelbart tror jeg ikke, at det er af dem, som jeg tænker på, men jeg kan tage fejl. Men ser hun ikke en anelse yngre og slankere ud på billedet selvom der ikke er meget ansigt at bedømme ud fra?

Skrevet
Aarhuselsker skrev, for 16 timer siden:

Ligner Mimi synes jeg

Hvilken Mimi? Jeg synes i hvert fald ikke det er hende der huserer i Kbh. nu (tidligere Silkeborg og Aarhus) eller for den sags skyld hende der huserer i Horsens.

Skrevet
møgsvinet skrev, for 5 minutter siden:

Kbh. nu (tidligere Silkeborg og Aarhus) eller for den sags skyld hende der huserer i Horsens.

Ja det er hende jeg tænker på. Hun havde en annonce på fra Horsens for en uges tid siden, så Kbh var nok kun en kort visit. Men det er , ganske rigtigt, svært at se på foto. 

Skrevet
Aarhuselsker skrev, for 12 timer siden:

Ja det er hende jeg tænker på. Hun havde en annonce på fra Horsens for en uges tid siden, så Kbh var nok kun en kort visit. Men det er , ganske rigtigt, svært at se på foto. 

Er det hende her du tænker på fra Horsens?

❤ WELCOME TO HORSENS CITY with BIG BREASTS FOR A GOOD MASSAGE ❤ 52633765 offer 1200 Superfransk, Kiss.... - Annoncelight

Det er jo ikke den samme som hende her der husere/huserede i Kbh. 

Borups Plads  København  Thaimassage 50656428 - Annoncelight

Skrevet
møgsvinet skrev, for 5 timer siden:

Ja det var Hopeofluck jeg tænkte på, men du har ret. Det er 2 forskellige damer :)

• 4 weeks later...
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.