Hop til indhold
klarpådet

God oplevelse hos Hottie real - Aarhus

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/325856

Må sige at jeg efter mit besøg hos Hottie bestemt følte mig godt behandlet og er glad for nu, at jeg gik med hende. Så det vil jeg også gerne anerkende med en god anmeldelse, på trods af at der efterhånden er et par stykker! :) 

Havde en følelse af hun slet ikke havde travlt, og jeg blev tilbudt bad både før og efter samt noget at drikke. Rigtig sød og ikke mindst flot pige som yder en hvad der for mig er topklasse service. Kun en som har overgået hende af alle dem jeg har betalt for sex med, og et par stykker på samme nivaeu men rigtig mange under. Så jeg kan klart anbefale hende, hun var sku et dejligt væsen og skal da sikkert forbi igen hvis hun dukker op en anden gang. 

Ved ikke om billederne er af hende, men man bliver bestemt ikke skuffet og de kunne meget vel være af hende!

+ Dejlig og smuk pige

+ nem parkering

+ Nærværd og ikke travlt

+ Dejlig sex

Kan ikke rigtigt finde nogle minusser, måske kun at hun var lidt langsom på mobilen, men er der jo nok gode grunde til :) Så stor anbefaling herfra ihvertfald, gik derfra med et smil og en dejlig fornemmelse i kroppen!

Redigeret af klarpådet

Del dette indlæg

Link til indlæg
klarpådet skrev, for 7 timer siden:

https://annoncelight.dk/showad/325856

Må sige at jeg efter mit besøg hos Hottie bestemt følte mig godt behandlet og er glad for nu, at jeg gik med hende. Så det vil jeg også gerne anerkende med en god anmeldelse, på trods af at der efterhånden er et par stykker! :) 

Havde en følelse af hun slet ikke havde travlt, og jeg blev tilbudt bad både før og efter samt noget at drikke. Rigtig sød og ikke mindst flot pige som yder en hvad der for mig er topklasse service. Kun en som har overgået hende af alle dem jeg har betalt for sex med, og et par stykker på samme nivaeu men rigtig mange under. Så jeg kan klart anbefale hende, hun var sku et dejligt væsen og skal da sikkert forbi igen hvis hun dukker op en anden gang. 

Ved ikke om billederne er af hende, men man bliver bestemt ikke skuffet og de kunne meget vel være af hende!

+ Dejlig og smuk pige

+ nem parkering

+ Nærværd og ikke travlt

+ Dejlig sex

Kan ikke rigtigt finde nogle minusser, måske kun at hun var lidt langsom på mobilen, men er der jo nok gode grunde til :) Så stor anbefaling herfra ihvertfald, gik derfra med et smil og en dejlig fornemmelse i kroppen!

Hvem er det som overgår hende, eller er på samme niveau???

er det hende polske PAM

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Betelgeuse1965
Tyrkeren82 skrev, for 7 timer siden:

Hvem er det som overgår hende, eller er på samme niveau???

er det hende polske PAM

Ingen !!!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...