Hop til indhold
Eventyreren

Superfransk og seksuelt overførte sygdomme

Recommended Posts

Vi har jo nok det bedste ekspertpanel her på siden til at vurdere smitte-risikoen ved at få superfransk - så tænkte jeg ville prøve at høre folk om deres erfaringer..

Er der nogen der ved eller har en ide om at de er blevet smittet med noget efter ubeskyttet fransk med en glædespige?

Ku være lidt interessant at høre om sådanne erfaringer, da det jo næsten er mere reglen end untagelsen at superfransk kan tilkøbes.

BEMÆRK - tråden her omhandler ikke om man kan smittes - (for vi ved vist alle at der er en risiko) - men mere om det rent faktisk sker at man bliver smittet..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis du kun vil høre fra dem som er blevet smittet, så bliver det jo en ren horror tråd :shock:

Jeg har fået superfransk en gang og blev ikke smittet.

jeg har dog hørt historier som man helst ikke vil opleve sker for en selv.

Til gengæld har jeg engang fået ondt i "den", fordi der var en som troede at det at give et hj var som at gå i styrketrænings center :lol:

hvis næsten alle blev smittet efter superfransk, så ville det vel ikke være så eftertraget skulle man tro. Så man skulle tro at procent delen ikke var så stor, i forhold til antal superfransk udført.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Skal vi holde os strengt til trådstarters formaning, er svaret: NEJ.

Derimod genkender jeg fra Holstebronx: "Til gengæld har jeg engang fået ondt i "den", fordi der var en som troede at det at give et hj var som at gå i styrketrænings center"

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har fået superfransk nogle gange. Jeg har aldrig selv efterspurgt det, men det skete bare, og nogle var så gode til det, at man ikke kunne sige fra. Jeg forudsætter her, at du med superfransk mener, at pigen sutter uden. Det er (vist) ikke den normale definition og slet ikke på de store professionelle steder.

Men nej jeg er ikke blevet smittet med noget. Jeg tror i den forbindelse det har meget at sige, at pigen har en "sund mund-hygiejne", og at hun ikke tager imod udløsningen i munden. Og det er jo lige det man ikke er helt klar over, så hvis man skal være helt sikker, skal man nok holde sig fra det.

Men med en der virkelig kan finde ud af det, der er det bare mange gange bedre uden.

L

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Nej, men jeg kan tilgengæld også nikke genkendende til Holstebronx. :cry:

Der burde gives et kursus (som jeg gerne vil afholde). :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

V

Er der nogen der ved eller har en ide om at de er blevet smittet med noget efter ubeskyttet fransk med en glædespige?

Går ud fra du mener fransk til manden?

Jeg har temmelig sikkert fået svamp. Muligvis også kondylomer (det er lidt uklart, da kondylomer kan ligge i dvale og "springe ud" uden fornyet smitteeksponering).

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tror i den forbindelse det har meget at sige, at pigen har en "sund mund-hygiejne", og at hun ikke tager imod udløsningen i munden.

Hvilken rolle spiller udløsning i munden? Det er umuligt at sige. Jeg gætter på du her tænker på om pigens katalog af ydelser, herunder megafransk eller ej, spiller ind på risikoen for at hun er smittet?

Svaret er, at for nogle sygdomme spiller det overhovedet ingen rolle om hun tager klatten eller ej. For nogle er der forøget risiko. For ingen betyder det at det er risikofrit med natursut uden glædesskud. Men det er helt ligegyldigt for denne tråd, der spørger til om nogen har mistanke om at være blevet smittet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

har fået super fransk i flere år, og mange gange.

kysser ikke piger der giver den slags.

Men jeg nyder det, at der ikke er regnfrakke på.

udløsning i mund, med eller uden slug, eller over bryster/ krop.

er aldrig blevet smittet.

jeg mener at første gang var i 80 erne.

så det vil jeg da fortsætte med at nyde.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Glimrende initiativ. Der er mange teorier og tvetydig information på nettet, men reel praktisk erfaring mangler. Jeg har fået superfransk af vel en cirka 10 piger. Et par danske men mest udenlandske. Også deep troath og gagging plus kom i mund.

Troede fornyligt jeg havde pådraget mig noget, men det var falsk alarm. Så nej, jeg er ikke blevet smittet af superfransk.

Dog har jeg også haft blå mærker på banditten fordi et BJ blev for heftigt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr

Jeg beder ALDRIG om superfransk. Det er mig i den grad imod, når jeg besøger glædespiger.

Men jeg har 2 gange FÅET superfransk, hvor det overraskede mig.... Begge gange var på en Københavnsk meget velrenommeret klinik, hvor den slags absolut ikke tilbydes, men lige pludselig skete det bare alligevel i kampens hede. Jeg skyndte mig at afbryde, få lillemanden lukket ind i gummi, og til lægen ugen efter. Og et par måneder efter IGEN det samme (og samme sted, iøvrigt).

Der skete ikke noget. Heldigvis. Men jeg er bange for det alligevel.

Jeg kan godt lide at kysse, og derfor vil jeg overhovedet ikke være med der, hvor superfransk er involveret - sådan i princippet altså. For det skete jo alligevel, som beskrevet ovenfor :oops:

TVR

Del dette indlæg

Link til indlæg

Glimrende initiativ. Der er mange teorier og tvetydig information på nettet, men reel praktisk erfaring mangler. Jeg har fået superfransk af vel en cirka 10 piger. Et par danske men mest udenlandske. Også deep troath og gagging plus kom i mund.

Troede fornyligt jeg havde pådraget mig noget, men det var falsk alarm. Så nej, jeg er ikke blevet smittet af superfransk.

Risikoen er der og jo mere man gør det uden, jo større er sandsynligheden for at få en gave med hjem. Så det er en risiko man tager ! Jeg kender flere som have fået noget med hjem, så det er absolut ikke sygdomsfrit.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg beder ALDRIG om superfransk. Det er mig i den grad imod, når jeg besøger glædespiger.

Men jeg har 2 gange FÅET superfransk, hvor det overraskede mig.... Begge gange var på en Københavnsk meget velrenommeret klinik, hvor den slags absolut ikke tilbydes, men lige pludselig skete det bare alligevel i kampens hede ...

Der skete ikke noget. Heldigvis. Men jeg er bange for det alligevel.

Jeg kan godt lide at kysse, og derfor vil jeg overhovedet ikke være med der, hvor superfransk er involveret - sådan i princippet altså. For det skete jo alligevel, som beskrevet ovenfor :oops:

Jeg genkender forløbet fra et enkelt sted – og skrækken bagefter!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det skal jo også noteres, at efter jeg oplevede mistanken (som udviklede sig til galoperende stress) så er jeg også færdig med superfransk. Jeg vil nyde oplevelser uden at blande med mistanker. Done.

Del dette indlæg

Link til indlæg

jeg kunne godt lide at vide alle jer der kun får fransk med kondom slikker i slet ikke kvinden eller hvordan bære i jer ad mvh

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...