Sj1980 0 Skrevet 1. December, 2021 Halløjsa - jeg har kigget på den her profil et par gange - men synes den virker lidt…ja jeg overvejer om der er snyd med indspillet! https://annoncelight.dk/showad/327029 Er der nogen der har været forbi og kan knytte et par ord på oplevelsen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HG Wells 397 Skrevet 1. December, 2021 Det man kan se, ser ellers rigtigt fint ud. Men jeg vil også helst se et ansigt, hvis jeg skal til ladyboy Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest ibca1337 Skrevet 2. December, 2021 lidt buttet. Ok store bryster men lidt maskulin. og prisen er også lidt over standard. Lille omskåret pik blev ikke stiv da jeg sagde jeg ville kneppe hende kom røven i vejret og blev smurt ind og så ville hun have jeg skulle kneppe hende uden kondom. Jeg valgte dog at sige nej tak. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sj1980 0 Skrevet 22. December, 2021 Beklager den lange responstid, men oprigtigt tak for input. Jeg var meget hooked på de der bryster, men er en sucker for en stor stiv pik, så jeg ser lige på en anden model Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg