Hop til indhold
Guest PeterWillson

Kun idag 1/12 Afrodansk studine privat/diskret i Viby. Søger lommepenge. SEX MED GUMMI (blow uden er ok)

Recommended Posts

Guest Aandersen

Det ligner pigen der denne sommer og efterår kaldte sig Kakao. Flere tidligere anmeldelser.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aandersen skrev, den 1.12.2021 at 13:45:

Det ligner pigen der denne sommer og efterår kaldte sig Kakao. Flere tidligere anmeldelser.

Pigen er falsk! Hun er ikke Kakao men hun har stjålet Kakao’s billeder

her er kakao’s annonce og anmedelser ;

Del dette indlæg

Link til indlæg
nolamercy skrev, den 27.2.2022 at 09:56:

Pigen er falsk! Hun er ikke Kakao men hun har stjålet Kakao’s billeder

her er kakao’s annonce og anmedelser ;

nej hun har ej... hende jeg mødte var præcis hende på billederne... 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Randy skrev, den 28.2.2022 at 10:40:

Det er løgn. Hun har stjålet kakaos billeder og hun blev anmeldt til politiet og annoncelight flere gange. Hun blev bedet om at slet kakaos billeder så skiftede hun billederne til noget andet. Men hun beholdt alligevel 2 af kakaos billeder.

stop med at beskytte falskeri og tyveri af andres billeder.

billedet med den blå trøje og røde trusser er kakaos billeder. De er blevet stjålet af hendes Instagram og der har været bevis af det. 

pigens ægte billeder er med dårlig kvalitet og kakaos billeder er med gode kvalitet i nogle dyre lejligheder.

ikke beskytte en falsk annonce! 

Redigeret af nolamercy

Del dette indlæg

Link til indlæg
Randy skrev, den 28.2.2022 at 10:40:

Man kan få hele billedet med ansigtet af kakao. 
de er blevet stjålet og lagt op på flere forskellige annoncer.

lad være med at lyv.

Redigeret af nolamercy

Del dette indlæg

Link til indlæg
nolamercy skrev, for 6 timer siden:

Det er løgn. Hun har stjålet kakaos billeder og hun blev anmeldt til politiet og annoncelight flere gange. Hun blev bedet om at slet kakaos billeder så skiftede hun billederne til noget andet. Men hun beholdt alligevel 2 af kakaos billeder.

stop med at beskytte falskeri og tyveri af andres billeder.

billedet med den blå trøje og røde trusser er kakaos billeder. De er blevet stjålet af hendes Instagram og der har været bevis af det. 

pigens ægte billeder er med dårlig kvalitet og kakaos billeder er med gode kvalitet i nogle dyre lejligheder.

ikke beskytte en falsk annonce! 

Tror sku godt jeg ved hvilken pige jeg havde sex med, og det var præcis hende på billedet...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Søren A
Randy skrev, for 8 timer siden:

Tror sku godt jeg ved hvilken pige jeg havde sex med, og det var præcis hende på billedet...

Nu når der ikke er ansigtsbillede på kunne det jo også være, at hende du mødte bare har de samme former, som pigen på billederne.

Og derfor kan det vil ikke udelukkes, at hende du mødte har brugt “Kakao’s” billeder. 

Altid lidt svært med de billeder når der ikke er ansigt på. Synes jeg i hvert fald. Det kan sommetider være svært at identificere om pigen man møder er hende på billederne når der ikke er ansigt på. Med mindre de er taget i samme lokation eller pigen har nogle ret genkendelige træk. 

Men tilbage til emnet, så må du jo vide bedst, hvem du mener du mødte :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Søren A skrev, for 12 timer siden:

Nu når der ikke er ansigtsbillede på kunne det jo også være, at hende du mødte bare har de samme former, som pigen på billederne.

Og derfor kan det vil ikke udelukkes, at hende du mødte har brugt “Kakao’s” billeder. 

Altid lidt svært med de billeder når der ikke er ansigt på. Synes jeg i hvert fald. Det kan sommetider være svært at identificere om pigen man møder er hende på billederne når der ikke er ansigt på. Med mindre de er taget i samme lokation eller pigen har nogle ret genkendelige træk. 

Men tilbage til emnet, så må du jo vide bedst, hvem du mener du mødte :) 

der har været ansigt på :) det var der før jeg tog ind til hende. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...