drmabuse 626 Skrevet 1. December, 2021 (edited) Kære brødre, Jeg faldt over denne annonce Naomi og det slog mig at der primært er fokus på hvad hun ikke tilbyder og hvad man ikke må... Selvfølgelig skal pigerne være eksplicitte med deres regler, men for mig var det med til at fravælge hende da jeg ræsonnerede at chancerne for en positiv oplevelse var meeeget små. Hvad siger I? Går I også udenom den slags meget strikse annoncer eller læser jeg for meget ind i det? Ærbødigst, DrMabuse Redigeret 1. December, 2021 af drmabuse manglende hyberlink Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
drmabuse 626 Skrevet 1. December, 2021 Landsbytossen skrev, for 3 minutter siden: Link? Sorry, jeg brugte ellers den fine link funktion, men det fungerede ikke i den udgivne tekst, her er linket: https://nympho.dk/n4730/2048/naomi/ j 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mesterjacob 390 Skrevet 1. December, 2021 Jeg ville også være lidt skeptisk. Men det kommer an på, hvilke elementer hun ikke tilbyder. Skriver hun f.eks, at man ikke må røre nødderne, bliver der ingen aftale med mig. Skriver hun derimod, at hun ikke giver anal, kan jeg godt leve med det, for det er ikke noget, der siger mig noget. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jysk mand 101 Skrevet 1. December, 2021 Tror i dette tilfælde, at hun blot gerne vil være fri for 1000 spørgsmål, fra mænd der vil ha fx anal, sperme i munden med videre. I dette tilfælde skræmmer det ikke mig væk. Det er der andre annoncer der gør. Der hvor får indtrykket af de kun er ude på at få nogle lette penge, uden det er en god oplevelse for mig(og hvor de bare vil ha en ud af døren hurtigst muligt). Det holder mig også væk, hvis en pige skriver at man ikke må veje for meget og noget i den stil. Der virker det ofte på mig som om, de lever lidt.i en drømme verden, hvor de kun vil ha super lækre mænd, og så lige få penge på samme tid. Det "sjove" er at en del af de piger, der skriver det, ofte selv har lidt rigeligt med kilo på kroppen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Emptyman 357 Skrevet 1. December, 2021 Jeg har det på samme måde. Det er et kæmpe turn-off, når stort set hele annoncen handler om, hvad man ikke må, især når der er tale om helt almindelige ting. F.eks. ser man nogle gange tekster så som "I DO NOT KISS YOU, I'M NOT YOUR GIRLFRIEND!!!!". Sådan noget skriger for mig af, at pigen væmmes ved sine kunder. Og så det klart nej tak herfra. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13841 Skrevet 1. December, 2021 (edited) https://nympho.dk/n4730/2048/naomi/ j Ved ikke om hun/pimpen har nået at rette annoncen?, men synes ikke der er mange donts - og hun tager den også mellem brysterne, trods de er kunstige og sikkert iskolde - og mon ikke hun ikke tager den i munden, hvis man beholder kondomet på og spørger pænt Det eneste jeg ikke lige forstår - det er hvorfor facesitteng on You og foot fetish - koster extra? NAOMI Hello dear! My name is NAOMI! I would like to meet nice gentlemen for a hot pleasure time! Your pleasure in my tender, gentle and caring hands! I always hot and horny, very sensual lady, by nature i am very friendly and kindly, fresh. I have a nice slim body,soft skin, warm lips and tight wet pussy, silicon breasts. I guarantee You will be love being with me from the first second we meet and every second we spend toghether. If i can not pick up the phone I write back to you! So ,gentleman ,if you Want to find out more about me...You better meet me immediately!Hope to see you soon! Sweet kisses! ~NAOMI~ I ACCEPT ONLY CASH!!! ONLY INCALL!!! THE PRICE IS FIX !!! I'm 100% real !!! !!!I WORK ONLY APPOITMENT!!! !!!SEX ONLY WITH CONDOM!!! !!!NOT CALL WITH PRIVATE NUMER!!! INFO: -I DONT DO CIM(come in my mouth) -I DONT DO ANAL AND SWALLOW -I DONT DO 15MIN 10MIN NOW EXTRAS: -KISS -SF -COF -B2B MASSAGE FULL NAKED WITH HAPPY END -FOOF FETISH -FACE SITTING ON YOU Redigeret 1. December, 2021 af Jernsvinet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 1. December, 2021 (edited) Jeg kan godt følge tankegangen rent generelt, men lige ved den specifikke annonce synes jeg egentlig ikke, der er noget at sætte en finger på. Måske udover overdreven tegnsætning, men det er bare en af mine personlige peeves Infoen er der jo for at sikre, at hverken I eller pigen spilder jeres tid, og derfor en god ting. At det står med caps lock er sikkert blot for at sikre sig, at I ser det, selv hvis I ikke alle sammen kommer omkring at læse teksten i annoncen. Jeg ved godt at det lyder skørt, men man kunne fristes til at tro at flertallet blot skimmer teksten Alternativet til ikke at skrive det i teksten er at udveksle adskillige beskeder eller i værste fald ende med et møde som går helt skævt, fordi det ikke er gjort klart fra starten. Det negative indtryk kommer, fordi der lægges vægt på de ting, man frabeder sig. Ved den aktuelle annonce har pigen fx en hel tekst ovenover som er indbydende og positiv, men du hæfter dig i de regler hun skriver. Alle hendes regler virker ret basic, samme regler som langt de fleste piger, så jeg kan faktisk ikke se problemet i lige den annonce. Sådan mere overordnet kan jeg dog godt følge, at det ikke lægger op til en god oplevelse, hvis teksten kun fokuserer på regler og ting man ikke må. Redigeret 1. December, 2021 af Nannas Hjørne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
drmabuse 626 Skrevet 1. December, 2021 Hej og tak for de mange gode indlæg -jeg kan faktisk ikke huske om hun har fået rettet i annoncen, jeg husker det som flere don'ts men jeg kan tage fejl. Som @Nannas Hjørne skriver så er den flittige brug af udråbstegn også med til at annoncen virker meget afvisende fremfor imødekommende på mig. Altid god med lidt sober debat, hav en god aften. Ærbødigst, DrMabuse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grydeskeen Skrevet 2. December, 2021 Nannas Hjørne skrev, for 11 timer siden: men man kunne fristes til at tro at flertallet blot skimmer teksten De fleste mænd kigger kun på billeder men ja jeg tror også det er en måde hun prøver at undgå alt for mange spørgsmål. Det er noget som jeg vil betragte som kundeservices. caps lock= tja ikke rigtig noget forhold til MEGA mange = nej tak. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kop 74 Skrevet 4. December, 2021 drmabuse skrev, den 1/12/2021 at 10:21: Kære brødre, Jeg faldt over denne annonce Naomi og det slog mig at der primært er fokus på hvad hun ikke tilbyder og hvad man ikke må... Selvfølgelig skal pigerne være eksplicitte med deres regler, men for mig var det med til at fravælge hende da jeg ræsonnerede at chancerne for en positiv oplevelse var meeeget små. Hvad siger I? Går I også udenom den slags meget strikse annoncer eller læser jeg for meget ind i det? Ærbødigst, DrMabuse jeg gar udenom. det minder for meget om en sur hustru. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg