Guest longdong Skrevet 1. December, 2021 Er der mon nogen om har været hos hende her? https://sugardaters.com/da/profile/KEoE_nN-WA Hun er fræk og tilbyder sig hurtigt til med en aftale hos hende. Lidt dyr - men dejlig fræk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pikkemand 15 Skrevet 4. December, 2021 Jeg har fået en aftale. Et par timer hos hende uden kondom med det hele. Blow med slug og anal Hun vil have 3000 - som måske er i overkanten. Er der nogen her som har prøvet hende og ved om det er det værd ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Emptyman 357 Skrevet 5. December, 2021 Pikkemand skrev, den 4.12.2021 at 17:57: Jeg har fået en aftale. Et par timer hos hende uden kondom med det hele. Blow med slug og anal Hun vil have 3000 - som måske er i overkanten. Er der nogen her som har prøvet hende og ved om det er det værd ? Har ikke været der, men alt for dyrt for en som hende i min optik. Jeg synes man har set lignende alder, udseende og service til det halve. Men hun må jo have kunderne til det. Og det jo selvfølgelig op til dig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BlindBoy 1368 Skrevet 6. December, 2021 Jeg syntes nu også det er i overkanten, selvom det ser ud til, at der ikke er mange begrænsninger hos hende. Desværre virker det lidt som om, at sugar delen er stukket helt af hos SB´erne generelt på SugarDating. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Emilløkken 0 Skrevet 6. December, 2021 MissesSunshine har været hos mig op til mange gange og hun er alle pengene værd. Hun er ikke til anal, men er frisk på mange andre ting. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg