Hop til indhold
Guest DirtyBeast

Dejlina Århus

Recommended Posts

Guest DirtyBeast

Var hos dem i søndags. Det startede ud med, at begge thaier, en ældre og en yngre, "masserede". Skriver i "" fordi den ældre stod blot og trykkede på mine fødder, mens den yngre brugte alt for lidt olie og nærmest stod og sled løs på min ryg.

Så skred den gamle. Den unge gav lidt slap massage og kom så til lidt pirring på underkroppen. Imens dette stod på, blev en anden kunde bugseret gennem det lille og tætte rum, som kun er adskilt af tynde lagner, der hænger fra loftet (eller hvad det nu er). Jeg kunne TYDELIGT høre ham ligge og brumme, hoste og rømme sig inde ved siden af, mens den yngre thai stod og pillede mig i røven. Den ældre thai mutter talte også højlydt med ham :"Haaai har du goood wekennd" eller noget lign.

Fuck hvor var det nedern. Så skulle jeg pludselig vende mig om. Sværger der ikke var gået mere end 15-20 min max. Hun begyndte straks at spille den af på mig. Jeg måtte undertrykke enhver lyd, for gad ikke, at ham inde ved siden af kunne høre noget.

Vil skyde på, at jeg stod ude på gaden igen efter 25 min.

Vil sige, at den unge thai var udmærket til at pirre, men det dur bare ikke, når der snydes så meget med tiden. Og det med den anden kunde var helt fucked. Så tror nok, at jeg holder mig fra Dejlina i fremtiden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Tak DirtyBeast.

Havde tænkt mig at afprøve dejlina i næste uge, men det behøver jeg ikke nu.

Vil så prøve Aromatic ved siden af - medmindre nogen har været der fornylig??

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg måtte undertrykke enhver lyd, for gad ikke, at ham inde ved siden af kunne høre noget ....... det dur bare ikke, når der snydes så meget med tiden
Nej, intet af dette dur.

En orgasme skal man have lov til frit at hyle ud, ellers lykkes den ikke og går nærmest i baglås. Man forløses i hvert fald ikke

Og tidsproblemet har vi diskuteret flere gange herinde: Snyd i den størrelsesorden dur heller ikke.

Synd med en så kedelig og sur oplevelse, Beskidte Bæst.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...