Hop til indhold

Nogen som kender Anita ?

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/332040

Er helt ny i dette her og vil høre om der er nogen som kender til Anita, se Link 

Kan se hun ønsker at man skal betale et depositum for at få en aftale, er det normalt ? 

Håber at høre fra nogen som kender hende, eller hvordan har I det med forudbetaling? 

Skrevet

Aldrig, aldrig, aldrig, betale forud. Hun forlanger dog kun 100kr. det kan de fleste jo godt klare at miste.

Skrevet
modenelsker skrev, for 4 timer siden:

Hun forlanger dog kun 100kr

Mange bække små......

Skrevet
modenelsker skrev, for 6 timer siden:

Aldrig, aldrig, aldrig, betale forud. Hun forlanger dog kun 100kr. det kan de fleste jo godt klare at miste.

Nej også min tanke, og syntes heller ikke har set mange andre gp'er forlange depositum i Deres annoncer. Men som sagt ny i dette. Selvfølgelig er 100kr ikke meget, men alligevel undre jeg mig lidt. 

Derfor var jeg også interesseret i at høre om der evt var nogle herinde som havde besøgt hende ? Evt så er man da velkommen i pb. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.