Guest Thomas 49 Skrevet 30. November, 2021 https://annoncelight.dk/showad/332040 Er helt ny i dette her og vil høre om der er nogen som kender til Anita, se Link Kan se hun ønsker at man skal betale et depositum for at få en aftale, er det normalt ? Håber at høre fra nogen som kender hende, eller hvordan har I det med forudbetaling? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
modenelsker 9553 Skrevet 30. November, 2021 Aldrig, aldrig, aldrig, betale forud. Hun forlanger dog kun 100kr. det kan de fleste jo godt klare at miste. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammel rotte 1315 Skrevet 30. November, 2021 modenelsker skrev, for 4 timer siden: Hun forlanger dog kun 100kr Mange bække små...... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thomas 49 Skrevet 30. November, 2021 modenelsker skrev, for 6 timer siden: Aldrig, aldrig, aldrig, betale forud. Hun forlanger dog kun 100kr. det kan de fleste jo godt klare at miste. Nej også min tanke, og syntes heller ikke har set mange andre gp'er forlange depositum i Deres annoncer. Men som sagt ny i dette. Selvfølgelig er 100kr ikke meget, men alligevel undre jeg mig lidt. Derfor var jeg også interesseret i at høre om der evt var nogle herinde som havde besøgt hende ? Evt så er man da velkommen i pb. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg