mr.horny 26 Skrevet 30. November, 2021 Lavede en Aftale med trunten. Der kalder sig sexy creamy Miki. Sexy creamy Miki BACK in Aarhus! WILD AND SENSITIVE GFE COCKTAIL - Eroguide.dk Det gik jo ikke så godt. skrev til hende kl 12.10 om hun havde tid til en times sjov om 30-40 min? ja svarer hun. Skal sende en selfie... ja ja. værsgo pige... Spørger efter adressen. Så vil hun have flere selfies? Det får hun da... Der går lidt tid så svarer hun gade.... ok Jeg starter min bil kører til Aarhus. Så vil hun have et med det ene øje lukket??? jammen da. værsgo da. skrev at jeg kørte bil så ikke nemt. så send det når du holder stille. ja værsgo igen Finder parkering. måtte gå lidt. Ja det er jo livets lod når man ikke kommer i beton junglen så tit. Så skriver hun at de ikke er kommet frem alle de F.... selfies. Da har jeg sendt 4 stk. Om jeg er tæt på. Ja for den da. 2 min. Men det snak om selfier vil ingen ende tage. Jeg når at sende 10 stk. i alt mens jeg hænger til tørre midt på vejen. og ved ikke lige hvor jeg skal gemme mig. det er jo piv koldt. spurgte om ikke hun kunne skynde sig lidt..... few moments skrev hun.... wake up måtte mit bedste svar være... så da kl. blev 13.00 skrev jeg eat my ass til hende. fandt en lille asiat som løsning.... Håber virkelig i har bedre held med jer. eller hun selv kommer til at stå ude og fryse røven i laser... Hun fatter da intet af hverken service eller noget. Hun kunne være kommet ud på gaden eller åbnet et vindue. hvis hun ikke kunne finde mig... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest amatør Skrevet 30. November, 2021 Du talte næppe med hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mr.horny 26 Skrevet 30. November, 2021 nej jeg skrev kun. jvf. hendes profil vil hun ikke ringes op... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Grabbing 658 Skrevet 30. November, 2021 mr.horny skrev, for 48 minutter siden: nej jeg skrev kun. jvf. hendes profil vil hun ikke ringes op... Hvorfor mon?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mr.horny 26 Skrevet 30. November, 2021 Ja man kunne måske tro det var en mand. Men jeg fik hendes link af en anden pige. Som ikke havde tid. (Ser ingen grund til at trække hendes navn heri) men hun er seriøs. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tv 2 Skrevet 30. November, 2021 Som jeg læser tråden, insinuerer man blot hvad Ts sku ha gjort, i stedet for at bakke op omkring problemet med den omtalte GP Vil blot gøre opmærksom på hvorfor vi er herinde, Tak Men ellers ska jeg iøvrigt nok blande mig uden om tråden, da jeg ikke kender den omtalte GP Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Grabbing 658 Skrevet 30. November, 2021 (edited) Det er træls, det du har været ude for. Lige meget hvordan vi end ser på det. Jeg tænker du bruger det konstruktivt og lærer et eller andet af det. Hvis jeg var dig så ville jeg ikke sende billeder til en jeg ikke ved om hun vil bruge dem negativt. Det der med at hun ikke vil ringes op er også lidt suspekt. Det kan selvfølgelig være hun har travlt, ikke taler engelsk eller andet. Det kan også være der sidder en skummel person bag mobilen som ikke vil noget godt. Redigeret 30. November, 2021 af Grabbing Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mr.horny 26 Skrevet 30. November, 2021 At de vil have en selfie. I min verden totalt ligegyldigt. Jeg er single og har ikke noget at skjule. Og det var jo kun mit ansigt... Tror de helst vil skrive. Fordi de er dårlige til engelsk. Så det ryger forbi Google Translate. Men hvis i har nogle konstruktive råd. Tager jeg dem gerne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 1. December, 2021 mr.horny skrev, for 17 timer siden: Så vil hun have et med det ene øje lukket??? jammen Hvad skal det gøre godt for ? Mit spørgsmål stillet til pigen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
klarpådet 86 Skrevet 1. December, 2021 Kan kun sige at du er heldig du ikke fik besøgt hende, har været forbi og absolut ikke noget at skrive hjem om, og billederne er slemt redigeret, så vil ikke anbefale at besøge hende! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Emptyman 357 Skrevet 1. December, 2021 Den flittige skrev, for 16 timer siden: Hvad skal det gøre godt for ? Mit spørgsmål stillet til pigen. Tror det er for at sikre, at det er en reel selfie, og ikke et billede af en anden person. Hvem der i alverden kunne finde på at udgive sig for at være en anden for at besøge en GP, ved jeg så ikke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg