Hop til indhold
Guest Tv 2

Mystikvis forsvunden tråd på under et døgn

Recommended Posts

Guest Tv 2

Måske forkert placeret men jeg skrev i en tråd som jeg mener var under Anmeldelser i aftes men kan i dag ikke finde tråden, så kan det passe at en tråd forsvinder pist borte på under et døgn,  den sidste inden mit skriv var en ClausHansen og den startet i ca sidste uge og handlede om vidst nok en dk pige som man mente havde en for høj pris som var 1500,- for en 30 minutter, hvorpå nogen mente at hun nok måtte indse at sænke prisen, hvilket hun gjorde og hvorefter Claushansen spurgte til hvad prisen er for en dk Gp? Hvortil jeg svarede i aftes

Men nu er tråden pist borte, så spørgsmålet er kan det lade sig gøre at tråden forsvinder (mig bekendt nej) eller skulle jeg i stedet for være gået til Louis Nielsen, beklager naturligvis mit lange skriv, såfremt jeg tar fejl og beklager forstyrrelsen og specielt hvis den skulle have lagt i anden tråd :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det må du jo vide alt om?  Han var jo nok også en trold..  Så har de grønne nok/forhåbenligt slettet den. Og derfor kan du ikke finde den..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tv 2
John41 skrev, for 5 minutter siden:

Det må du jo vide alt om?  Han var jo nok også en trold..  Så har de grønne nok/forhåbenligt slettet den. Og derfor kan du ikke finde den..

Ok og Tak, det giver mening men hvordan kan man se det er en Trold og ikke mindst se de grønne har slettet :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tv 2
John41 skrev, 1 time siden:

Hvis du ikke kan finde tråden, så er den HELT sikkert slettet :) 

Jamen så trækker jeg mig blot som naiv :rolleyes: men Tak for svar :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Smalhans

Der er to tråde som omhandler samme piger, der er forsvundet på mystisk vis? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...