Hop til indhold
Guest dick_jones

Lola @ Angels Girls

Recommended Posts

dick_jones skrev, for 13 timer siden:

Slet ingen?

Nu da ingen har svaret, prøver jeg. Men det bliver et gæt. Jeg tror hun er ægte. Stedet bruger normalt ægte billeder. Servicen kommer vist an på pigens dagsform. Jeg er selv holdt op med at komme der, grundet alle de "extras" der står på annoncerne. For mig er sex det at man gør det der passer..... ikke det der står på en prisliste.Men jeg tror som sagt det er reeelt nok.

Stedet ligger i en høj kælder i en sidegade til Østerbrogade. En sidegade der udløber i Randersgade.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest dick_jones
tvr skrev, for 8 timer siden:

Nu da ingen har svaret, prøver jeg. Men det bliver et gæt. Jeg tror hun er ægte. Stedet bruger normalt ægte billeder. Servicen kommer vist an på pigens dagsform. Jeg er selv holdt op med at komme der, grundet alle de "extras" der står på annoncerne. For mig er sex det at man gør det der passer..... ikke det der står på en prisliste.Men jeg tror som sagt det er reeelt nok.

Stedet ligger i en høj kælder i en sidegade til Østerbrogade. En sidegade der udløber i Randersgade.

Lyder som Aalborggade hvor Camilla engang tog imod. Gid hun snart gør comeback.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...