Krone 718 Skrevet 25. August, 2013 Mynte har det her som bijob når hun kan få det til at passe. På hjemmesiden kan man finde info men ingen billeder. Mynte tilbyder alle de blide og romantiske former, samt lettere avanceret. Mynte har brunt hår og det er meget flot til hende syntes jeg. Mynte er på Valhalla fredag i ulige uger og lørdage hos Citypigerne når hun kan få det til at passe. Efter en meget varm køretur til Valhalla ankommer jeg til stedet. Får tilbudt et bad pga. jeg har svedt noget i bilen da det er 34 grader. Efter et dejlig hurtigt brusebad er jeg klar. Er på vej ind i bollerummet. Da Mynte siger noget fræk dirty talk som tænder godt under mig . Inde i bollerummet tager Mynte i mod mig og vi begynder at klæde hinanden. Med besvær får hun mine boxershorts af og hun tager min halv stive pik i sin hånd. Mynte kikker meget frækt på mig i mens hun kæler min pik med hånden . Med et frækt blik i Mynte øjerne om at jeg skal lægger i sengen . Mynte ruller nu gummi på min pik og giver mig fransk. Jeg får rigtig godt fransk og hun også slikker, kæler nosserne . Vi skifter til en 69 hvor jeg slikker det bedste jeg har lært. Det ender med at Mynte får en ret højlydt orgasme . Efter kort tid siger Mynte med en fræk stemme en gang mere. Vi går igen gang med at give hinanden godt fransk. Kan mærke at jeg ikke er langt fra udløsning og Mynte er også meget tæt på at komme. Det bliver Mynte som får en ret god intens orgasme . Efter at sundet i kort tid og med et frækt glimt i Mynte øjne sætter hun sig på min meget stive pik. Mynte begynder at ride mig og hun sætter tempo lige så stille op. Det er også noget hun kan lide og bliver ret meget tændt af det. Man er ikke i tvivl om hvornår man tænder hende for alvor . Mynte ride mig til jeg kommer i god udløsning oppe i hende . Vi ligger og sunder os da vi har svedt en del i varmen. Vi får en del at drikke og jeg går i bad igen. Efter et godt kølene bad kommer Mynte ud i badeværelse og siger at man slipper ikke at gøre noget arbejde når der tid til en tur mere . Sådan tilbud siger jeg ikke nej til og vi går ind i bollerummet igen . Mynte lægger sengen og siger slik mig. Jeg begynder at slikke hende og det kan Mynte rigtigt godt lide. Efter stykke tid begynder Mynte at stønne og det ender med at få en ret højlydt god orgasme til hende . På med gummi og fransk til mig og hvor Mynte kigger frækt på en. Efter kort tid er jeg klar til bolle og Mynte siger frækt til mig bagfra. Jeg boller Mynte bagfra i en gang doggy style og det kan hun rigtigt godt lide. Efter et stykke tid er man ikke i tvivl om det tænder Mynte . Jeg skifter stilling og bolle Mynte i en missionær hvor hendes ben er på mine skuldre. Efter ha bollet Mynte i et stykke er hun for alvor er bleven tændt . At dømme på hendes indlevelse på var det rigtig godt. Kort tid efter kommer jeg i en udløsning oppe i hende . Får noget mere at drikke og tid til hyggesnak . Det var som altid dejlig at besøge Mynte . Med en masse frække blikke og dirty talk og Indlevelse af en pige som nyder at ha dejlig god sex . Det bliver ikke bedre på årets varmeste dag . Med en lige så varm dejlig fræk pige . Eks priser ½ time 1100 1 time 2000 kr. Valhalla Vester Christianshøjvej 4 7442 Engesvang Tlf. 7672 7274 Link med info om Mynte http://www.valhallapigerne.dk/?pige=5 Citypigerne Vestergade 33C 7100 Vejle Tlf. 75 83 89 00 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krone 718 Skrevet 11. Februar, 2014 Mynte er stoppet på Valhalla og træffes om fredagen hos Citypigerne i ulige uger nu Citypigerne Vestergade 33C 7100 Vejle Tlf. 7583 8900 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg