Hop til indhold

Pernille

Featured Replies

Skrevet

Hvis du søger på Pernillehot. Her på siden tror jeg du finder noget. Har ikke været på besøg men ud fra billederne så ser hun lækker ud.

Skrevet
  • Author

Det gav nu ikke noget resultat... Men google var nu til hjælp ;.)

Redigeret af Allan5

Skrevet

Jeg vil foreslå at du kun ser på hendes billeder og bruger tiden hos: Hos June og damerne

Hørt/læst at flere ikke har haft gode erfaringer hos hende

Skrevet

Har haft besøgt hende da hun var ude ved taastrup 

synes besøget var fint, og egentlig overall fin oplevelse 

Har et kink for lidt ældre og modne damer, så vi faldt i god jord med hinanden og der var ikke noget man ikke måtte. 

Er der andre der ude som måske er mere pengene værd? sikkert, men jeg var fint tilfreds og ved der er et par andre brødre herinde som har samme holdning. 

Skrevet

Er da nogle som har besøgt hende for nyligt? 
nu er hun på et hotel. Jeg har hørt rygter om hun kan være besværligt at få fat i, når man kommer til adressen.

• 2 weeks later...
Skrevet

@Liderligungkarl , så vil vi andre brødre her inde, holde os væk, så I kan få "pakker" med tilbage :-)

@Canelo Saul Alvarez, Du kan også være sikker på, at hun har dobbelt booked og du bliver hængt ud.

• 1 month later...
Skrevet

Redigeret af SexHunter

Skrevet

Jeg besøgte hende i Taastrup og var ret skuffet fordi der ikke rigtig skete noget. Jeg så efterfølgende en der nævnte at hun normalt er meget passiv, hvilket jeg ville ønske jeg havde vidst på forhånd. I så fald havde besøget måske været langt mere ubytterigt.

Skrevet

Hun er måske passiv, fordi det er sådan hun nu er. Who knows

Kemi'en er også altid den som nævnes tit.

Men der bliver sagt/nævnt/hørt at hun modtager gerne, de steder mange ønsker at prøve. Det skriver hun også på sin annonce.

Redigeret af SexHunter
fejl tastning

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.