Hop til indhold
Donkeydick

Saga ved Haderuppigerne

Recommended Posts

Jeg har ikke haft sex med Saga men jeg har hilst på hende på en af de klinikker hun arbejder på. Jeg synes hendes billeder er yderst forskønnet og langt fra virkeligheden. Jeg har læst gode anmeldeler så hun er sikkert et rigtig frækt knald, men du skal være til en meget moden kvinde der ser ud som sådan. PS. hun lugtede meget kraftigt af cigaretrøg. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg besøgte saga et par gange hos eventyrpigerne for 6-8 år siden. Hun var en fræk kvinde, der kunne sit kram - og så allerede noget mere moden ud end på billederne dengang. Hvis hun holder niveauet, så får man god og kompetent service af en moden og sød kvinde. 

Jeg bemærkede ikke lugten af cigaret, men hun lignede en, der indimellem har en smøg i munden (sagt helt uden fordomme ^_^)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har besøgt hende et par gange.  Og hun er en moden pige . Syntes hendes billeder er meget retvisende.  Og hun yder den bedste service .ikke noget pjat med hende .med at se på uret. Eller nu skal du komme osv osv. En pige som jeg skal besøge igen. Helt sikkert 

Del dette indlæg

Link til indlæg
OldGentlemann skrev, for 4 timer siden:

Jeg besøgte saga et par gange hos eventyrpigerne for 6-8 år siden. Hun var en fræk kvinde, der kunne sit kram - og så allerede noget mere moden ud end på billederne dengang. Hvis hun holder niveauet, så får man god og kompetent service af en moden og sød kvinde. 

Jeg bemærkede ikke lugten af cigaret, men hun lignede en, der indimellem har en smøg i munden (sagt helt uden fordomme ^_^)

Jeg har ikke været i denne branche i 6-8 år
men knap 5 år:P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...