Jogge 1727 Skrevet 29. November, 2021 Hej, er der nogen der kan fortælle om der er forskel på de to steder? Valhøj alle i rødovere og marstalsgade på Østerbro ? Er det samme “niveau”? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nøddehaven 374 Skrevet 29. November, 2021 Du har været bruger herinde længe og burde kende til søgefunktionen. Valhøj = lort, fup og svindel. Marstalsgade = ingen snyd med ydelserne men nogengange manglende indlevelse. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jogge 1727 Skrevet 29. November, 2021 Er der generel enighed om at Marstalsgade er ok? Jeg ved at Valhøj alle er skod - men jeg har lidt svært ved at hitte rede i det nuværende Marstalsgade da der jo før lå en anden klinik i lokalerne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dhnmdst 2463 Skrevet 29. November, 2021 Jogge skrev, for 24 minutter siden: Er der generel enighed om at Marstalsgade er ok? Jeg ved at Valhøj alle er skod - men jeg har lidt svært ved at hitte rede i det nuværende Marstalsgade da der jo før lå en anden klinik i lokalerne. Det er som nøddehaven skriver… Valhøjs Alle = snyd og humbug. Der er stor sandsynlighed for at du føler dig snydt for enten ydelser eller tid når du går der fra. Marstalsgade = fair behandling og du får hvad du betaler for, men forvent ikke en GFE oplevelse eller noget udover at få lov at knalde tøsen Jeg har bl.a. anmeldt Laura som i øjeblikket huserer på Marstalsgade…. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tlaloc 42 Skrevet 29. November, 2021 (edited) In past in Nyholms Alle were 2 "teams" in 21 and 21D This "bad team" is in Valhøj Alle something about 156/158 They are not friendly and usually make problems This "good team" stay now in østerbro in Marstalsgade They are ok ... but they not like black people, not every girl kiss and they charge 200 for every time finish inside So if you like creampie, must prepare 1700 Redigeret 29. November, 2021 af Tlaloc 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg