Hop til indhold
Domin

Skøn oplevelse med 44 årig danske ChanelSafir

Recommended Posts

Hej Brødre 

Hende kan i roligt besøge og få en virkelig skøn oplevelse med :huh: trods Skjern ligger et stykke vej væk er hun det hele værd. :) Fræk klædt på, fræk massage og en fræk skøn flot sensuel kvinde. Alt i et <3 

Del dette indlæg

Link til indlæg

En annonce der ikke siger meget, og en anmeldelse man heller ikke bliver meget kloge af................

Er lillemand gjort færdig eller er han bare blevet til storemand ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er også meget interesseret i at høre nærmere omkring besøg hos skønheden og massage ? 

Er meget meget uerfaren på dét område !

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mrsofus69 skrev, den 4.12.2021 at 08:47:

En annonce der ikke siger meget, og en anmeldelse man heller ikke bliver meget kloge af................

Er lillemand gjort færdig eller er han bare blevet til storemand ?

Annoncen må åbenbart havde fanget dit blik. Du er utilfreds med anmeldelse, hvad har du forventet? Skulle det udspecificeret i mindste detalje eller? Prøv at besøge hende, så har du jo muligheden for at lave en anmeldelse som lever op til dine forventninger om hvad en anmeldelse skal indeholde 

Redigeret af skytten75
F

Del dette indlæg

Link til indlæg

Anmeldelser bliver netop lavet så andre kan se om den pågældende GP er noget for en selv, om det er det man søger. Så en kommentar om at man bare selv kan besøge hende, ja okay så kunne vi jo også lagde være med at anmelde nogen, ud over at siger " jeg havde en god eller dårlig oplevelser der og der". Er det ikke lidt tyndt for sådan et forum.

Jeg kan slet ikke se det jeg skrive er i nærheden, af at bed om den mindste detalje. Jeg spørg blot om lillemand bliver berørt, hvis det gør mig utilfreds så har jeg endog meget svært ved at se, hvordan vi kan få en snak/debat herinde, men okay det er måske heller ikke meningen. Kan dog ser der er et par stykke der er enig med mig, men de er måske også bare utilfredse. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...