Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har ikke været i stand til at finde billeder af pigen, så i må nøjes med beskrivelsen

Her er deres hjemmeside, men hun er der ikke. Beskrivelsen passer dog meget godt til Christina, men det er ikke hende på billedet

http://www.deluxgirls.dk/index.html

Anmeldelse

Jeg er på vej hjem fra en fødselsdag på Amager og får lyst til at hygge mig. Det er altid en god måde at slutte en aften af på.

Et hurtigt besøg på Google og Højdevej 4 dukker op. Heldigt for mig, så var det små 200 fra hvor jeg var, så afsted med mig.

Det er ikke det mest diskrete sted, ja de skilter ligefrem med hvad det er der foregår. Desuden var enormt længe om at åbne døren, efter jeg ringede på. Men pyt med det, nu er jeg inde for.

Der er lige et øjeblik tavshed, som bliver en smule akavet. Det går op for mig at jeg skal vælge, endten pigen foran mig eller hende, der åbnede døren. Det var ikke noget problem. Det blev pigen foran mig. En fræk lille sag, ca. 160cm og max 45kg. Små bryster og fantastisk røv. Mørkt hård og bleg i huden. Hun var ikke klassisk østeuropæisk, men man kunne godt se det. Umiddelbart tænker hun er fra slovakiet eller der i nærheden.

Nå men vi forsvinder ind i et meget standart rum, ikke nogen kreativ indretning. Hun for 1.000,- for 30 minutter, forsvinder ud og kommer tilbage. Vi lægger ud med fransk, det går som det går – mekanisk, så vi rykker hurtigt videre til dansk med hende på toppen. Det fungerer tilgengæld rigtig godt, men en pige med sådan en røv skal aldrig sidde øverst :D

Vi tager lige en hurtig missionær inden vi skal til det rigtig sjove, doggy.

Det er virkelig godt – perfekt formet røv, dog med et sørgeligt røv gevir, men det kunne have været værre. Det kunne have været et kinesisk tegn eller en thorshammer.

Jeg massere hendes røvhul og det lyder som hun kan lide det. Hun vrider sig ihvertfald godt og grundigt alt imens hun stønner højere og højere. Jeg sniger en finger op og får lov i et kort stykke tid, før jeg bliver bedt om at stoppe.

Vi fortsætter et stykke tid inden jeg trækker mig for at komme ud over hendes bryster. Hun hiver desværre et håndklæde frem jeg kan komme på, hvilket er lidt skuffende – det var ligesom pointen med at trække sig ud. Nå men skide være med det, jeg skal komme nu, så det gør jeg.

Jeg må selv tørre mig af, mens hun kommer i tøjet. Jeg bliver hurtigt lukket ud og er afsted mod Christianshavn. Jeg holdte ikke øje med tiden, men vi gav os god tid og der blev ikke banket på døren. Det giver et ekstra point.

Karakter

Klinikken - 5/10

Klinik servce - 6/10

Pigen - 7/10

Hendes service - 6/10

I bund og grund er det jo ikke et særligt godt sted. Det er dog ikke helt slum, så hvis man er i nabolaget, så kan det da godt være et besøg værd

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har selv besøgt højdevej et par gange da jeg boede på Amager for nogle år siden, og på trods af det lidt skumle sted (og ikke ligefrem diskrete), så plejer de at have nogle smukke piger... Tidligere mest udlændinge, men de kan jo naturligvis have ændret i sammensætningen siden jeg var der sidst.

Hende Christina er super smuk... Måske man skulle se om det kunne lade sig gøre at fange hende derude en mørk efterårsaften :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...