Titan2 29 Skrevet 28. November, 2021 Som emnet lyder: hvordan plejer det at foregå med golden shower? I bruser og så tager man den derfra? jeg har en fantasi med det men ved ikke om jeg tør.. haha mvh 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Servciesboy 625 Skrevet 28. November, 2021 Titan2 skrev, for 5 minutter siden: Som emnet lyder: hvordan plejer det at foregå med golden shower? I bruser og så tager man den derfra? jeg har en fantasi med det men ved ikke om jeg tør.. haha mvh Jamen det kommer vel lidt an på, hvad du gerne vil have, vil du bare tisset påforegår det som regel på badeværelse, / alternativt på gulvet på et håndklæde, hvis du vil/ kan tage det direkte kan det godt foregå i sengen, nogle pige kran den kunst bare og smådryppe, mens andre plasker noget mere. Du skal bestille i god tid, så de kan drikke masser af vand, jeg har prøvet sådan en gang morgen urin på bageværelset, det var så stærkt det sved i øjnene prøv dig lidt frem knus 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HCK 93 Skrevet 28. November, 2021 Ude på badeværelset... Brusenieche... Badekar... På gulvet med et underlag af en sort plasticsæk og evt. håndklæde... På en "luftmadras" med høje kanter (kan ikke lige finde et link) Ude i naturen (sommer)... På kroppen... I ansigtet... I munden... direkte eller med en tragt... Og hvad fantasien ellers kan finde på 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HCK 93 Skrevet 28. November, 2021 Hermed billede af "Piss Pool" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jens69 292 Skrevet 28. November, 2021 For guds skyld ikke morgen urin. Hvis du tænker på smagen, så er det lidt salt. Ellers prøv at smage på dit eget, samme smag. Bestil tid til det, så pigen har drukket en masse med "neutral" smag. Jeg ELSKER urinsex, især i en 69, så har du frit udsyn og kan nemt komme til kilden , i hvert fald hvis du vil have det i munden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13841 Skrevet 28. November, 2021 (edited) Titan2 skrev, 1 time siden: I bruser og så tager man den derfra? jeg har en fantasi med det men ved ikke om jeg tør. Eller ihvertfald et sted, hvor man kan vaske gulvet grundigt bagefter - eller har et underlag, der kan opsamle - kan være en fordel, da mange badeværelsesgulve meget nemt kommer til at lugte af urin. Hvis du godt kunne tænke dig også at pisse på pigen - så, er det bare spørge dig frem om det også tilbydes. Har hørt om en pige, der godt kunne lide at manden pissede oppe i hende. Personligt har jeg oplevet en pige, der enten fik sprøjteorgasme (det var vist ikke opfundet dengang) eller nærmest pissede mens hun red mig - det gav en enorm dejlig varm rislende fornemmelse ned over pikken Tro pigerne har oplevet mange sjove fantasier - så du kan næppe chokere dem alle Redigeret 28. November, 2021 af Jernsvinet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9590 Skrevet 28. November, 2021 Det nemme svar er at det er op til hvad du kan overtale pigen til, men jeg forstår da godt spørgsmålet i forhold til at der findes forestillinger om hvordan det "normalt" foregår. For mit vedkommende kan det da sagtens gøres som en velkomstdrink i badet før sexen går i gang: https://www.eroguide.dk/forum/topic/135851-virkeligt-frækt-besøg-hos-katalina-i-rødovre/ https://www.eroguide.dk/forum/topic/112872-alice-jessy-2-tornadoer/?tab=comments#comment-1057876 Eller på toilettet i forbindelse med toiletleg: https://www.eroguide.dk/forum/topic/128149-hvem-har-tisset-på-min-sukkermad-det-har-kamille/ Det kan også foregå i bollerummet hvis du sørger for at sluge: https://www.eroguide.dk/forum/topic/144087-i-audiens-hos-lady-cherie/ https://www.eroguide.dk/forum/topic/113944-beskidt-og-grænsesøgende-morgenbesøg-hos-agnes-professionelt-og-ærligt-håndværk-men-ingen-lyserød-sky-advarsel-lort/?tab=comments#comment-1067457 Som du nok kan læse hvis du tør er jeg ikke kun til urin, og i modsætning til de andre der har kommenteret vil jeg gerne have den koncentrerede morgenurin, og vil da gerne prøve at hun har spist asparges forinden. Jeg vil dog helst ikke have at pigen føler at jeg bare ser hende som en sodavandsautomat, og det er vigtigt for mig at hun også kan se det frække i legen. Kommunikation før besøget med afstemning af forventninger er ret vigtigt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Titan2 29 Skrevet 7. December, 2021 jeg takker mange gange. Det er nok bare noget med at kaste sid ud i det.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Genert Synder Skrevet 7. December, 2021 Jeg spørger af ren og halvstor nysgerrighed uden fordømmelse: Hvad er det, der tænder DIG (som læser mit spørgsmål) ved urinsex? Er det selve ydmygelsen/magten af (som jeg selv ville opfatte det) ved at blive tisset på eller af en? (Jeg har for år tilbage kendt én, jeg havde lyst til at tæve og efterfølgende pisse på, men det var fordi jeg virkelig ikke kunne lide ham) ... Gør, hvad I vil, når bare "offeret" er med på den! Jeg er blot nysgerrig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kad 355 Skrevet 7. December, 2021 Jeg tænder på det dominerende ved det. At en kvinde pisser mig i munden og tvinger en til at sluge det. Det sværeste er at finde en. Der enten har en masse erfaring .eller en som kan lide/ tænder på det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Genert Synder Skrevet 7. December, 2021 kad skrev, for 5 minutter siden: Jeg tænder på det dominerende ved det. At en kvinde pisser mig i munden og tvinger en til at sluge det. Det sværeste er at finde en. Der enten har en masse erfaring .eller en som kan lide/ tænder på det Er ikke sikker på, om du svarede mig, men jeg tænkte, det var noget i den retning Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 7. December, 2021 Genert Synder skrev, for 16 minutter siden: Hvad er det, der tænder DIG (som læser mit spørgsmål) ved urinsex? Er det selve ydmygelsen/magten af (som jeg selv ville opfatte det) ved at blive tisset på eller af en? Urin behøver ikke handle om magt eller dominans, men kan være et frækt indslag før eller under de blide lege Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Genert Synder Skrevet 7. December, 2021 Liv skrev, for 1 minut siden: Urin behøver ikke handle om magt eller dominans, men kan være et frækt indslag før eller under de blide lege Ja tak (ikke at du skal vande mig) Men hvordan? Jeg kan forestille mig, det er svært at sætte ord på, men at du som kvinde har nemmere ved det. Vi mænd, 21-91 år, er ikke altid lige gode med ord Efter at have kigget på din profil er jeg stadig så meget mand (læs dårligt formulerende), at jeg ikke kan sætte ord på, hvorfor du ser så tæskelækker ud Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 7. December, 2021 Genert Synder skrev, for 3 timer siden: Men hvordan? Det har @HCK allerede svaret fint på i tråden. Man må aftale med den aktuelle pige, hvordan man skal lege Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg