Hop til indhold
Vinding

En skjult perle "Angelina ** Spanish girl ** GFE ** Midtjylland ** Skanderborg"

Recommended Posts

Linket først

https://annoncelight.dk/showad/327785

Jeg har kun skrevet én anmeldelse før, men har kastet mig over tasterne, og nu skal jeg fortælle hvorfor :)
Jeg har besøgt denne spanske skønhed 2 gange i samme weekend, kunne bare ikke få nok af hende.
Billederne passer rigtig godt, hun er ung og smuk, så intet at sætte en finger på der.
Jeg har det ambivalent ved at skrive om hende, da jeg egentlig ikke vil dele hende med jer andre... ;)

Jeg skrev og fik en aftale i hus 1½ time efter jeg spurgte. Hun havde lejet et stort hus, flot og rent.
Hendes engelske er meget godt og vi hygge snakkede en helt del, hun er let at snakke med. 
Selve akten vil jeg ikke komme nærmere ind på, men jeg var nød til at stoppe hende flere gange, for ikke at skyde min ladning af før tid...

Jeg ved ikke hvor hun er næste gang, men hold øje med hende, hun er et besøg værd! 
Jeg vil i hvertfald selv besøge hende igen, så snart jeg kan komme til det! :)


 

Redigeret af Vinding

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan i den grad anbefale den unge dame, super dejligt besøg i Thyregod tæt ved Give.

Hun er i den grad en lille lækker sag, der yder sublim service 

Lækkert blow og 69`er,  store lækre skamlæber, derefter en ridetur hvor glidecreme ikke var nødvendigt, hun er en super dejlig pige, med dejligt humør.

God tid til efterfølgende massage og lidt snak, en intelligent pige, man kan føre en samtale med.

100% anbefaling

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som jeg skrev i starten, så ville jeg helt sikkert besøge hende igen... Og det gjorde jeg så. Kunne ikke holde mig væk!
Denne gang bestilte jeg 2 timer. Fik også muligheden for at få en time med hende og en veninde, men valgte Angelina alene...
Aldrig er 2 timer gået så hurtigt og været så fantastiske.
Tror vi kom gennem alt, lige fra intimt kærestelignende elskov med masser af øjenkontakt og nussen, til kinky og frække ting jeg ikke vil komme ind på ;)
Alt sammen med små pauser (så jeg ikke skyder det hele af på 15 minutter) hvor vi hyggesnakkede om alt og intet som venner.
Hun er en rigtig dejlig pige, let at forstå, let at holde af og svær at holde fingrene fra.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...